تابلوی دیواری اتاق کودک

0

تابلوی دیواری اتاق کودک

 تابلوی دیواری

تابلوی دیواری اتاق کودک بر اساس استانداردهای مربوط به طراحی دکوراسیون،هر یک از اتاقهای خانه نیاز به یک نقطه کانونی دارد.

نقطه کانونی قسمتی از اتاق است که بیننده را به خود جذب کرده و چشم بیننده به صورت ناخودآگاه به سمت آن جذب می شود.

تابلوی دیواری اتاق کودک

بدون شک یکی از بهترین روش های ایجاد نقطه کانونی در هر اتاقی استفاده از تابلوهای دیواری تزئینی است.

یک تابلوی دیوای زیبا و منحصر به فرد قدرت این را دارد که اتاق کوچک و ساده و بی روح شما را به فضایی مدرن ،جذاب و زنده تبدیل کند.به جرآت می توان گفت که تابلوها در دکوراسیون خانه و یا محل کار معجزه می کنند.پس از تاثیر فوق العاده آنها غافل نشوید.

تابلوهای دیواری بچگانه

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که به ملاقات یک کودک که در بیمارستان بستری شده بروید؟ اگر جواب مثبت است پس قطعا به چشم خود دیده اید که در اتاق های بیمارستان د بخش کودکان از تابلوهای شاد و رنگی با کاراکترهای کارتونی استفاده می شود.

قطعا نمی توانید تاثیر فوق العاده این تابلوها بر روحیه کودکان را انکار کنید.تابلوهایی با تم کودکانه می توانند بر روحیه کودکان تاثیر مثبت و به سزایی داشته باشند.

این تابلوها اگر درست و از روی آگاهی انتخاب شوند حتی می توانند به کودکان بیمار کمک کنند را درد و رنج خود حی برای مدتی کوتاه فراموش کنند.

و به جای اینکه در یک محیط سرد و بی روح و پر از استرس بیمارستان با بیماری خود دست و پنجه نرم کنند، اتاق خود را یک محیط شاد و زنده ببینند که قرار است مدتی در آن زندگی کنند.

 تابلوی دیواری اتاق کودک

در خانه نیز باید به این موضوع اهمیت زیادی بدهید.اتاق فرزند دلبند شما جایی است که کودکتان بیشترین زمان را در آن سری می کند.

کودک شما قرار است در این فضا یاد بگیرد و رشد کند.پس قطعا برای فضای اتاقش شاد و زنده و هیجان انگیز باشد.چند تابلو با تم کودکانه شاد و جذاب را امتحان کنید و تاثیر بی نظیر آنها بر روحیه فرزندتان مشاهده کنید.

تابلوهای بچگانه وب سایت رویامد بهترین پیشنهادی است که می توانیم به شما بدهیم.کمی وقت بگذارید و از تابلوهای زیبا و دوست داشتنی این وب سایت دیدن کنید.

قطعا از میان تنوع بالای تابلوهای موجود دراین وب سایت خواهید توانست بهترین تابلو را برای فرزند دلبندتان انتخاب و خریداری کنید.

تابلوی نقاشی

یک تابلوهای نقاشی زیبا و جذاب با رنگ هایی شاد و چشم گیر که با دکوراسیون منزل شما هماهنگی دارد ،بهترین انتخابی است که می توانید برای خانه داشته باشید.

یک تابلوی زیبا و هنری می تواند نشان دهنده بخشی پنهان از شخصیت شما باشد و به شما این امکان را می دهد که ذوق هنری و سلیقه منحصر به فرد خود را به نمایش بگذارید.

تابلوی نقاشی دقیقا همان چیزی است به این فرصت را ایجاد می کند که خانه شما با دیگر خانه ها متفاوت شده  و منحصر به فرد باشد.تابلوهای نقاشی هنری علاوه بر اینکه ارزش هنر را  به خانه اضافه می کنند ،فرصت بهره بردن از تاثیر فوق العاده رنگ ها را نیز در خانه ایجاد می کنند.

می توانید با انتخاب یک تابلوی نقاشی بزرگ و زیبا و منحصر که ترکیبی از رنگ های سرد و ملایم است ، حس آرامش و سبکی را به اتاق خواب خود هدیه بدهید.

بر عکس با انتخاب یک تابلوی بزرگ که ترکیبی از رنگ های گرم و تند است  می توانید حس هیجان را وارد اتاق خود کنید.این به شما بستگی دارد که از چه حسی استقبال می کنید.اگر انتخاب یک تابلوی مناسب برای شما دشوار است پیشنهاد می کنم از تابلوهای بی نظیر و جذاب وب سایت رویامد دیدن کنید.

تنوع بالای تابلوهای وب سایت خوگر ،دایره انتخاب شما را وسیع تر کرده و به شما اجازه می دهد تا بهترین انتخاب را برای خود و خانواده تان داشته باشید.

تابلوهای عمودی

انواع مختلفی از تابلوهای دیوای در شکل ها و ابعاد مختلف وجود دارد.تابلوهای عمودی،افقی و تابلوهای چند تکه و دایره ایی و … برای دیوارهای بزرگ و عمودی که به سختی می توان فضای آنها را پر کرد، یک تابلوی عمودی می تواند گزینه مناسبی باشد.

یک تابلوی بزرگ عمودی شکل می تواند به خوبی دامنه دید را پر کند  و اتاق را بزرگتر نشان بدهد.توجه داشته باشید که رنگ آمیزی طرح روی تابلو با رنگ های موجود در دکور خانه همخوانی داشته باشد.

اگر یک یا دو رنگ از رنگ های موجود در دکور خانه در تابلو نیز وجود داشته باشد همخوانی خوبی در اتاق ایجاد کرده  و این هارمونی زیبا و چشم نواز ،سلیقه صاحب خانه را به رخ دیگران می کشد!

البته می توانید از نگ های متضاد نیز  استفاده کنید تا نقطه کانونی اتاق را چشم گیر کنید.برای این کار از رنگ های گرم و تند استقبال کنید.

شاید به نظرتان یک تابلوی بزرگ با رنگ های غالب قرمز یا زرد تند برای اتاق پذیرایی چندان مناسب نباشد اما به شما توصیه می کنم محدودیت های ذهنی خود را کنار بگارید و کمی ریسک کنید.مطمئنا از دیدن فضای مدرن و امروزی اتاق پذیرایی تان هیجان زده خواهید شد.

تابلوهای چند تکه را امتحان کنید

اگر بالای مبل و یا در بخشی از اتاق پذیرایی تان یک دیوار افقی بزرگ و خالی دارید پیشنهاد می کنم از یک تابلوی چند تکه یا چند تابلو با یک اندازه وطرح های زندیک به هم استفاده کنید.

این تابلوها فضای زیادی از دیوار را اشغال می کنند و باعث می شوند اتاق پرتر به نظر برسد.یادتان باشد تکه های مختلف را به هم نجسبانید و بین آنها حداقل ۱۵ سانتی متر فاصله در نظر بگیرید.

یک تابلوی چند تکه با طرح گل های مختلف میتواند فضای اتاقی شما را شیک و جذاب کند. نور پردازی یکی از مسائلی است که باید بدان توجه کرد.

بد نیست برای تابلوها فضایی را در نظر بگیرید که به اندازهکافی نور داشته باشد و نور لامپ های سقفی بر روی آن ها به طور مستقیم بتابد.

این کار باعث  دیده شدن تابلوها شده و آنها را همانند یک اثری هنری با ارزش   مهمتر از بقیه قسمت های خانه نشان می دهد.

تابلوهای دیواری نقش مهمی در تغیر فصای خانه فضای خانه بازی می کنند.پیشنهاد می کنم کمی ریسک پذیر باشید و کلیشه ها را کنار بگذارید و از طرح های چالش برانگیز و جالب توجه استفاده کنید.

مطمئنا فصای خانه شما با یک تابلوی مدرن و خاص تغییر فاحشی خواهد کرد و این در روحیه شما و اعضای خانه بسیار موثر خواهد.

وب سایت رویامد با تنوع بالایی از تابلوهای دیواری در تلاش است به شما کمک کند تا انتخاب موثر وسازنده داشته باشید.از تابلوهای وب سایت خوگر دیدن کنید و خریدی مطمئن  انجام بدهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد