ایده هایی برای انتخاب یک اثر هنری در دکوراسیون خانه

0

ایده هایی برای انتخاب یک اثر هنری در دکوراسیون خانه

ایده هایی برای انتخاب یک اثر هنری در دکوراسیون خانهیکی از سوالات متداولی که افراد مطرح می کنند ، این است که چگونه می توانم تابلوی هنری مناسب  را برای خانه خود  انتخاب کنم؟ برای اطمینان از انتخاب تابلوی مناسب برای یک فضای خاص چند دستورالعمل وجود دارد.

آثار هنری همان چیزی هستند  که به تعریف شخصیت صاحب خانه و تکمیل  فضای خانه کمک می کند. یک تابلوی هنری زیبا و مناسب می تواند بخش های مختلف خانه را به هم متصل کند  و در فضای خانه یک هماهنگی کلی به وجود آورد.

ایده هایی برای انتخاب یک اثر هنری در دکوراسیون خانه

می توان گفت است که خرید یک تابلوی تزئینی و هنری  یک سرمایه گذاری است.یک سرمایه گذاری اما بزرگ که می تواند منجر به رشد شخصیت صاحب خانه و ارزش بصری خانه شود.

شاید فکر کنید که برای تهیه کردن یک تابلوی هنری زیبا و باارزش باید مبلغ زیادی هزینه کنید.اما به خاطر داشته باشید که مهم نیست ارزش مالی تابلوی انتخابی شما چقدر است.مهم این است در خرید تابلوی هنری خود بهترین انتخاب را انجام بدهید.

تابلوی مناسب برای  آشپزخانه

یکی از اتاق های فراموش شده خانه  از نظر آثار هنری ، آشپزخانه است. جالب است بدانید که از آشپزخانه اغلب به عنوان قلب خانه یاد می شود و در بسیاری موارد پرکاربردترین اتاق خانه است.

شکی نیست ، هنر باید در این مکام مهم و پررفت و آمد  گنجانده شود. کانترها یا فضاهای بالای کابینت های فضای  مناسبی برای تابلوهای هنری  هستند.

اگر می خواهید به جزئیات بیشتری در تابلوی نصب شده در آشپزخانه اشاره کنید بهتر است از تابلوهای چند تکه که تکمیل کننده یکدیگر هستند استفاده کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که برای آشپزخانه از تابلوهایی با مضمون خنده دار و شاد استفاده کنید.

شما با این کار فضایی شاد و زنده در خانه ایجاد می کنید و اعضای خانه را دعوت می کنید تا هر روز صبح با لبخند وارد آشپزخانه شوند و بعد از خوردن یک صبحانه خوب یک روز فوق العاده را آغاز کنند.

تابلوی مناسب برای اتاق خواب

اتاق خواب یکی از مکان های مهم خانه است چون فرد بعد از یک روز خسته کننده و طولانی در این اتاق به استراحت می پردازد.

پس این اتاق باید مکانی آرامبخش و سرشار از انرژی مثبت باشد.بهترین مکان برای استفاده از تابلوهای هنری در اتاق خواب ،دیوار بالای تخت و یا دیوار روبروی تخت است.

سعی کنید تابلو را طوری بر روی دیوار نصب کنید که در امتداد چشم باشد و برای دیدن آن چشم خسته نشود.می توانید برای اتاق خواب خود از تابلوهای هنری انتزاعی با رنگ های آرامبخش استفاده کنید.

اگر به عکاسی علاقه دارید می توانید از تابلوهایی با عکس منظره و طبیعت استفاده کنید.یک بوم نقاشی زیبا با رنگهای ملایم و آرامبخش می تواند بهترین گزینه برای اتاق خواب شما باشد.

پیشنهاد می کنیم به تابلوها و بوم های نقاشی موجود در وب سایت رویامد سر بزنید.مطمئنا با جستجو در میان تنوع بالای آثار هنری در این وب سایت ،اثر هنری مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد!

تابلوی مناسب برای دفتر کار

چه در خانه و چه در دفتر کار ، هنر روشی فوق العاده  برای شخصی سازی فضای شما و الهام بخشیدن به شماست. روش مورد علاقه ما برای انجام این کار ایجاد یک گالری دیواری است.

برای شروع ، شما به یک قفسه دیواری یا طاقچه نیاز دارید که بهتر است  در فضای کار  یا نزدیک  به میز کارتان نصب شود.  خوبی استفاده از ظاقچه یا شلف این است که این تنها قطعه ایی است که باید به دیوار نصب کنید و نیازی نیست برای نصب تابلوهای مختلف ،دیوار را سوراخ کنید!

حالا می توانید مجموعه ای از آثار هنری و تابلوهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید .تابلوهایی ک می توانند برای شما  الهام بخش باشد.شلف یا طاقچه شما ،شخصی ترین فضایی است که به شما اجازه می دهد همه آنچه در ذهن دارید در دفتر کارتان پیاده کنید.

پس بهترین تابلوهایی که به شما انرژی مثبت و سازنده می دهند را انتخاب کنید.مهم نست اندازه این تابلوها و یا قاب عکس ها چقدر هستند.می توانید از چند تابلو، بوم و یا قاب عکس در کنار هم استفاده کنید.

و انها را با سلیقه خودتان در کنار هم بچینید.به این ترتیب هر وقت از چیدمان اتاقتان خسته شدید می توایند جالی تابلوها را با هم عوض کنید.

 تابلوی مناسب برای حمام و دستشویی

حمام و دستشویی نیز از جمله بخش هایی هستند که معمولااز اثار هنری بی بهره هستند.بیایید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که به حمام و دستشویی خود نیز اهمیت می هند و فضای آن را استفاده از چند تابلوی زیبا و هنری تغییر می دهند.

برای انتخاب یک تابلوی مناسب باید به فضای حمام و دستشویی توجه کنید.اگر می خواهید آثار هنری مورد علاقه خود را در بالای روشویی نصب کنید بهتر است تابلوهایی با رنگ های روشن و شاد انتخاب کنید.

اگر می خواهید برای حمام مستر خود  تابلو انتخاب کنید پیشنهاد می کنم از تابلویی استفاده کنید که در ان از رنگ های آرامبخش  و ملایم استفاده شده است.

معمولا در حمام و دستشویی از تابلوهای جفت با طح های تکمیل کننده استفاده می کنند.می توانید این دو تابلو را به هم بچسبانید یا با یک فاصله کم از یکدیگر قرار دهید.

بهترین مکان برای نصب تابلو و آثار هنری در حمام در فضای بالای وان حمام است.می توانید به وب سایت رویامد سری بزنید و از تابلوهای جفت و کوچک ان وب سایت که برای نصب در حمام و دستشویی هستند دیدن کنید.قطعا انتخاب های شایسته ایی برای شما وجود دارد.

تابلوهای دیواری یکی از بهترین وسایل تزئینی خانه هستند که نیاز به صرف هزینه چندانی هم ندارند.تنها کافیست یک انتخاب هنرمندانه و حرفه ایی داشته باشید تا فضای خانه خود را تبدیل به یک مکان شخصی زیبا و منحصر به فرد کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد