تابلوهای دیواری چوبی

0

تابلوهای دیواری چوبی

تابلوهای دیواری چوبی: تابلوهای دیواری و آثار هنری که برای تزئین دیوار استفاده می شوند می توانند به خانه شما یک شخصیت منحصر به فرد و زیبا ببخشد.

یکی از بهترین ایده های برای تزئین دیوار استفاده از تابلوهای چوبی ویا تزئینات ساخته شده از چوب است.

می توانید به وب سایتهایی همچون وب سایت رویامد سری بزنید و از تابلوها و تزئینات چوبی آن دیدن کنید.در صورت قصد خریدنیز می توانید به سادگی یکی از بهترین تابلوهای چوبی مورد علاقه خود را به صورت   آن لاین خریداری کرده و آن را درب منزل خود دریافت کنید.

اما می خواهیم بدانیم چگونه تابلو و یا تزئینات دیواری چوبی مناسب فضای خانه را انتخاب کنیم.در ادامه ایده هایی مطرح می شوند که به شما کمک می کنند یک انتخاب دقیق و فوق العاده داشته باشید:

تابلوی چوبی منحصر به فرد خود را بسازید

شاید بخواهید تابلوی چوبی منحصر به فرد و شخصی خود را بسازید.تابلویی که نشان دهنده حس و حال درونی شما باشد و شخصیت واقعی شما را آشکار کند.

در این صورت باید بدانید که کار با چوب ساده است.برای ساختن یک تابلو و یا وسیله تزئینی چوبی لزومی ندارد حتما چوب نو  خریداری کنید.

گاهی یک تکه چوب کهنه می تواند به خانه شما حس و حالی نوستالژیک و فوق العاده زیبا ببخشد.پس بد نیست به انباری خود نگاهی بیندازید.

حتما در انباری خانه تان چند تکه چوب قدیمی و بلااستفاده پیدا می شود.می توانید چوب ها را در اندازه های مورد نظر خود تهیه کنید و آنها را رنگ کنید.

خب حالا کافیست یک شیشه مربایی خالی را با استفاده از سیم به تکه چوبتان متصل کنید.حالا داخل آن را با گل خشک پر کنید.می تونید این تابلوی هنری دست ساز فوق العاده ساده اما زیبا را با استفاده از یک میخ به دیوار آویزان کنید.

همچنین به جای شیشه مربا می توانید از حبابهای شیشه ایی استفاده کنید.کافیست این حبابهای شفاف و دوست داشتنی را با استفاده از یک قلاب به قطعه چوبی که تهیه کرده اید نصب کنید.

این تابلوهای زیبا و دوست داشتنی فضای خوبی برای کاشتن کاکتوس های  کوچک و زیبا هستند.

تابلوهای دیواری چوبی با جملات الهام بخش

یکی از جالب ترین ایده ها برای تزئین دیوارهای خانه استفاده از تابلوهای چوبی با جملات الهام بخش است.

شاید نتوان چنین تابلویی را در هر خانه ایی پیدا کرد اما گر به خانه یکی از دوستانتان رفتید و چنین تابلوی زیبا و خلاقانه ایی را در اتاق پذیرایی اش دیدید به ذوق و سلیقه هنری او شک نکنید!

می توانید با توجه به حس و حال درونی خودتان و یا علاقه مندی هایتان یک تابلوی چوبی زیبا را انتخاب کنید.

تابلویی که بر روی آن یک بیت از شعر حافظ یا سعدی یا شاعر مرود علاقه تان نوشته شده ؛ و یا جمله ایی از یک شخص مشهور که برای شما الهام بخش است.

یک جمله ساده اما پر معنا که بر  روی یک تخته چوب حکاکی و یا چاپ شده است قطعا تاثیر زیادی بر روی روحیه شما و اعضای خانواده و مهمانهایتان خواهد گذاشت.

نظرتات چیست که یکی از جمله های معروف که برای شما الهام بخش و انرژی دهنده است را انتخاب کنید و آن را بر روی یک تکه چوب قدیمی بنویسید و یا از تکنولوژی چاپ استفاده کنید ؟

می توانید این تابلوی زیبا و الهام بخش را در اتاق خوابنان نصب کنید و هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید با دیدن تابلو ، جمله مورد نظر  را به خودتان یادآوری کنید.

تابلوهای چوبی مدرن

برای اینکه به خانه خود فضایی مدرن و امروزی ببخشید می توانید از تابلوهای چوبی طرح دار استفاده کنید.

این تابلوهای چوبی اگرچه شکل و ظاهری روستایی دارند اما در ترکیب با مبلمان راحتی و تلوزیون ،ظاهری تلفیقی به خانه شما بخشیده و حس آرامش در عین مدرنیته را به شما و خانواده تان هدیه می دهد.

خوبی این تابلوها این است که نیازی نیست رنگ آنها را با وسایل خانه هماهنگ کنید.رنگ چوب در کنار هر رنگی به خوبی نمایش داده می شود و می تواند مکمل خوبی برای وسایل مدرن خانه شما باشد.

نظرتان در مورد فلش های چوبی چیست؟می توانید از چند فلش چوبی در اندازه های مختلف استفاده کنید و آنها را جهات مختلف بر روی دیوار نصب کنید.این فلش ها را در ترکیب با یک دست مبلمان ال چرمی سفید و در کنار شومینه روشن خانه تصور کنید.زیبا نیستند؟

گاهی نصب کردن چند تکه چوب اضافی و بلااستفاده به شکلی زیبا و منحصر به فرد بر روی دیوار میتواند شخصیت خانه شما را به طرز معجزه آسایی تغییر دهد.

چوب یک یاز عناصر اصلی طبیعت است که وقتی در کنار دیگر وسایل خانه قرار می گیرد میتواند برای اعضای خانه الهام بخش باشد.

همچنین عناصر طبیعت می توانند در خانه انرژی مثبت ایجاد کنند.تصور کنید به جای دور ریختن  شاخه های خشک هرس شده  درخت پیر حیاط خانه تان ، آنها را به اندازه مناسب بریده و از آنها روی دیوار یک قلب زیبا و دوست داشتنی بسازید.

حالا با رنگ کردن بخشی از این چوب ها و قرار دادن یک شاخه خشک بزرگ در بالای آن می توانید یک اثر هنری فوق العاده خلق کنید که چشم هر بیننده ایی را به خود خیره می کند.

شاید نشستن روی صندلی کنار این اثر هنری خیره کننده آرزوی خیلی از افراد  باشد. پس با این اثر هنری زیبا شما قطعا پادشاه بی بدیل خانه خواهید بود!

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد