تابلوهای دیواری بزرگ

0

تابلوهای دیواری بزرگ

تابلوهای دیواری بزرگآیا در خانه ایی زندگی می کنید که دور تادورتان را دیوارهای سفید فرا گرفته اند.شاید دیدن این دیوارهای سفید و یکنواخت بسیار خسته کننده باشد.اما باید بگویم که شما یکی از خوش شانس ترین افراد هستید ،چون حالا برای نشان دادن ذوق و سلیقه هنریتان فضای زیادی در اختیار دارید .

تابلوهای دیواری بزرگ

فقط کافیست کمی وقت صرف این کار کنید و با به کارگیری چند خلاقیت ساده و کوچک خانه خود را به فضایی دلچسب و البته هنری تبدیل کنید.

در ادامه با چند ایده ساده و مقرون به صرفه  آشنا خواهید شد که به شما کمک می کنند  تا با روش هایی ساده و کم خرج،بخشی از خانه خود را به یک فضای هنری فوق العاده شگفت انگیز و قابل تحسین تبدیل کنید:

از پرده هایی با نقش های بزرگ و متفاوت استفاده کنید

بهتر است سری به وسایل قدیمی و بلااستفاده تان بزنید.شاید بتوانید یک تکه از پرده قدیمی حمام  با تصویری از  یک نقاشی بزرگ پیدا کنید.

توصیه می کنم از پرده هایی با الگوهای ساده و تکرار شونده استفاده نکنید.سعی کنید پرده ایی را انتخاب کنید که یک تصویر تکی بزرگ در وسط آن قرار دارد.می توانید با نصب کردن یکی از این پرده ها بر روی دیوار راهرو یا حتی پذیرایی ،فضایی هنری و البته جالب به خانه ببخشید .

شاید بد نباشد که برای آن یک قاب چوبی بزرگ نیز تهیه کنید. با این کار شما صاحب یک تابلوی بزرگ و زیبا شده اید. یادتان باشد هیچ کس غیر از شما نمی داند که این تابلوی دیواری بزرگ و هنری ،یک تکه از پرده قدیمی و بلااستفاده شما است!

یک تکه فرش به دیوار آویزان کنید

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که یک دکوراسیون متفاوت و بر خلاف دکوراسیون های مدرن و جدید تا چه اندازه می تواند فضای خانه شما منحصر به فرد و خاص جلوه دهد؟

آویزان کردن یک تکه فرش دست بافت یکی از طرح های جسورانه ایی است که میتواند چشم هر بیینده ایی را به خود جذب کند و تحسین افراد هنرمند و هنردوست و هر کسی که از هنر لذت می برد را برانگیزد.

قالیچه های دست بافت ایرانی بهترین گزینه برای تغییر دکوراسیون خانه شما هستند.این اثار هنری بزرگ و فوق العاده ارزشمند به جای این که زیر پای ما بیفتند  قطعا شایسته این هستند که بر روی دیوار نصب شوند و از دور دیده و تحسین شوند.

البته در انتخاب قالیچه یا فرش نیز باید دقت کنید.بهتر است میان رنگ آمیزی و گل ها و طرح کلی قالیچه و دکوراسیون خانه هارمونی وجود داشته باشد.

پیشنهاد می کنیم سری به وب سایت رویامد بزنید و ازفرش های دست بافت و فوق العاده ارزشمند آن دیدن کنید.قطعا می توانید از میان تنوع بالای فرش های دست بافت بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

از تابلوهای فرفورژه با طرح های مختلف استفاده کنید

تابلوهای دیواری بزرگ : یکی از ایده های ناب و دوست داشتنی برای رنگ آمیزی و طراحی دیوارهایی خسته کننده  با رنگ های تیره اتاق پذیرایی، نصب کردن تابلوهای فرفوژه سفید با طرح های مختلف است.

شاید این تابلوها از نظر قیمت ارزش چندانی نداشته باشند.اما  با چند انتخاب ساده و هشومندانه و البته هنری می توانید تابلوهای فرفوژه مختلفی را انتخاب کنید و با رعایت هارمونی میان طرح ها ،دیورا خانه خود را تزئین کنید.

اگرچه این تابلوها در سایزها و شکل های مختلف هستند اما هر کدام زیبایی خودشان را دارند ووقتی کنار هم قرار می گیرند ترکیب زیبایی رابه ایجاد می کنند.

کافی است کمی جسور باشید و ایده هایی را که در ذهن دارید عمل یکنید.مهمانها یتان قطعا عاشق این تابلوهای فرفوژه سفید دوست داشتنی خواهند شد.

از دیوار خانه خود یک گالری هنری بسازید

اگر در قسمتی از خانه خود یک دیوار بزرگ خالی و شاید قدیمی دارید نگران تزئین ان نباشید.می توانید از این بزرگ به عنوان مکانی برای برگزاری گالری هنری خود استفاده کنید.

می توانید یک تابلوی بزرگ از یک نقاشی رنگارنگ را انتخاب کنید و  کل فضای اتاق را در حال و هوای آن غرق کنید.شاید هم فکر کنید با این کار اتاق خود را سبیه به فضای کلیسا کرده اید.

خوب در این صورت می توانید چندین عکس و تابلوی بزرگ،کوچک و متوسط را در کنار هم قرار دهید.لازم نیست قاب عکس ها یا تابلوهایی که برای این دیوار در نظر گرفته اید از نظر اندازه و یا افقی و عمودی بودن با هم تناسب داشته باشند.

هر تابلویی که به نظرتان الهام بخش و زیبا است را انتخاب کنید فقط کافیست رنگ تابلوها با هم هارمونی داشته باشند.حالا آنها را با سلیقه خود و به روشی منظم کنار هم بچینید.

شاید سئوال کنید که تابلوهایی با اندازه ها و طرح های مختلف را چگونه می توان به طور منظم کنار هم چید؟ این دیگر به هنر و سلیقه شما بستگی دارد.می توانید آنها را به روشهای مختلف کنار هم قرار دده و ببینید که چطور می توان  از نظم درون بی نظمی تابلوها بی نهایت لذت برد!

مهم نیست که شما برای تزئین دیوارهای خانه خود چقدر هزینه می کنید.مهم این است که تزئین دیوارهای خانه شما نشان دهنده ذوق و سلیقه تان باشد و اول برای خودتان و سپس برای دیگران الهام بخش و دوست داشتنی باشد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد