قیمت طراحی سایت چقدر است؟

0

قیمت طراحی سایت چقدر است؟: به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: قیمت طراحی سایت به عوامل متعددی بستگی دارد و بسته به کیفیت و کمیت طراحی فرق می کند. از طرفی هر شرکتی تعرفه های خاص خود را برای ارا‌ئه خدماتش دارد. در نتیجه امکان قیمت گذاری دقیق وجود ندارد.

قیمت طراحی سایت چقدر است؟

طراحی سایت همانند کارت ویزیت، بنر و هر سازه تبلیغاتی دیگری و حتی قوی تر از همه ی آنها عمل خواهد کرد. امروزه هر کسب و کار و شرکتی برای آنکه بتواند خدمات خود را معرفی کند به طراحی سایت رجوع می کند زیرا مردم بیشتر ساعات روز را به جای تماشای مناظر شهری در گوشی هایشان و اینترنت می گذرانند.

حال که به اهمیت طراحی سایت پی بردید می خواهیم با شما درباره این موضوع صحبت کنیم که قیمت طراحی سایت به چه صورت است و چطور می شود با کمترین هزینه بهترین و حرفه ای ترین سایت را طراحی کرد؟

ما از تاثیر تبلیغاتی همچون بیلبورد و لایت باکس و… غافل نمیشویم به هر حال هر کسب و کاری که دارای دفتر و شعبه های مختلف است نیاز دارد که از روش قدیمی نیز تبلیغاتی برای آن صورت گیرد.

از طرفی این موضوع درست است که طراحی سایت روش بهتری برای در معرض دید قرار دادن کسب و کارتان به نسبت تبلیغات قدیمی است اما به نسبت آنها نیز از هزینه بیشتری برخوردار است و همین موضوع سبب می شود که بسیاری از افراد برای تبلیغ کسب و کارشان به سراغ آن نروند اما باید بگویم هزینه های مربوط به طراحی سایت بسیار در بحث تبلیغاتی به صرفه تر از روش قدیمی تبلیغات است.

در حالت کلی در بحث قیمت طراحی سایت برای ساخت یک وب سایت دو راه بیشتر در مقابلمان وجود ندارد

۱ اینکه از طریق کد نویسی و مراجعه به شرکت های برنامه نویسی و خصوصی، سایت بسازیم

۲ اینکه از طریق سایت ساز ها و سی ام اس ها  طراحی سایت ارزانی داشته باشیم.

در بحث مقایسه طراحی سایت از طریق کد نویسی و استفاده از انواع سی ام اس ها به روش طراحی سایت ارزان باید گفت که از نظر هزینه سیستم های خصوصی خرج بیشتری نسبت به سیستم های عمومی (سی ام اس ها) دارند.

اگر شما وبسایت کوچکی دارید و نگران امنیت آن نیستید، استفاده از سی ام اس ها به عنوان طراحی سایت ارزان مناسب است.

قیمت طراحی سایت به عوامل متعددی بستگی دارد و بسته به کیفیت و کمیت طراحی فرق می کند. از طرفی هر شرکتی تعرفه های خاص خود را برای ارا‌ئه خدماتش دارد. در نتیجه امکان قیمت گذاری دقیق وجود ندارد.

اما در این مقاله به شما خواهیم گفت که قیمت طراحی سایت تان به چه مواردی بستگی دارد.

هر سایتی از  بخش های مختلفی ساخته شده است و هر کدام از این بخش ها نیز شامل بخش های مختلفی هستند که بر روی قیمت طراحی سایت تاثیر خواهند گذاشت. بخش هایی همچون:

  • بخش وبلاگ: ایجاد نوشته، امتیاز دهی به نوشته ها، دریافت دیدگاه، پاسخ به دیدگاه، انتشار نوشته در آینده، مرتب سازی نوشته ها
  • بخش صفحات: ایجاد صفحه، ایجاد صفحه متنی، ایجاد گالری تصاویر، ایجاد فرم دریافت اطلاعات، ایجاد لینک، سفارشی سازی برای seo، رمز گذاری بر روی صفحه
  • بخش کاربران: گزارش فعالیت کاربران، ایجاد اعلامیه برای کاربران، کیف پولی شخصی کاربر، پشتیبانی کاربران
  • بخش کارکنان: آپلود مدارک شناسایی، ویرایش مشخصات و رمز عبور، مشاهده صورت حساب ها، مشاهده تاریخچه پرداخت ها
  • بخش آمار بازدیدکنندگان: مشاهده نموداری بازدید روزانه، مشاهده نموداری بازدید به تفکیک ساعت، مشاهده بازدید صفحات، مشاهده نموداری نحوه ورود، مشاهده ارجاع دهنده ها
  • بخش پلاگین: برنامه اطلاع رسانی از طریق پیامک و ایمیل
  • بخش امور مالی: مدیریت کیف پول کاربران، تعریف کوپن تخفیف
  • امکانات جانبی: رمز گذاری بر روی سایت، خبرنامه، صندوق پیام ها
  • ظاهر سایت: تغییر قالب در هر زمان، ویرایش کدهای قالب

بسته به میزان کد نویسی در هر بخش قیمت طراحی سایت تان مشخص می شود.

قیمت طراحی سایت تان را با سی ام اس ها به حداقل برسانید!

وردپرس، جوملا، دروپال و مجنتو همه سیستم های مدیریت محتوا هستند که بدون نیاز به درک دقیق شما از برنامه نویسی کامپیوتر، برای شما یک وب سایت ایجاد می کنند.

حتی وقتی که قرار است یک سایت حرفه ای بسازید می توانید از سی ام اس ها کمک بگیرید و یک برنامه نویس را استخدام کنید که آن را توسعه دهد و به شما در ساخت سایت حرفه ای تان کمک کند.

زیرا این سایت سازها در صورتی که توسط یک متخصص ساخته شوند نتیجه بهتری خواهند داد و از طرفی قیمت طراحی سایت تان را به میزان زیادی کاهش دهند. سایت های نیویورک تایمز و شرکت مرسدس بنز و بلک بری و ناسا با وردپرس ساخته شده اند. این نشان می دهد که سی ام اس ها یک روش خوب برای طراحی سایت ارزان هستند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد