دانلود قالب آماده وب سایت از کارا آی تی

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: در این متن قصد داریم درمورد دانلود قالب آماده وب سایت از کارا آی تی (karait )صحبت کنیم و چند مورد از قالب های رایگان کارا آی تی را به شما معرفی کنیم.

دانلود قالب آماده وب سایت از کارا آی تی

اگر در مقالات پیشین ما را دنبال کرده باشید، گفتیم کارا آی تی امکان دانلود قالب آماده وب سایت را برای کاربرانش تامین کرده است. در ادامه همان مطلب گفتیم کارا آی تی سه گونه از قالب سایت آماده را ارائه می کند که نحو ه ی دانلود آن ها با هم متفاوت است.

شما برای دانلود قالب رایگان کافی است وارد قسمت جستجو سایت کارا آی تی شوید و پس از ورود جستجوکنید.

قالب های رایگان در کنار قالب های اورجینال قرار گرفته اند و یک نمونه برای آزمایش اولیه بر روی قالب اورجینال هستند. دانلود قالب سایت آماده سفارشی دارای مراحل خاصی می باشد. شما بایستی با طراحان ما ارتباط برقرار کنید و از آن ها در خواست تولید محصول مد نظرتان را بدهید تا همکاران ما شروع به آماده سازی قالب سایت آماده کنند.

پس از آن و آماده سازی های لازم شما می توانید از پنل شخصی خود به دانلود قالب آماده وب سایت بپردازید. در صورتی که شما اجازه بدهید قالب سفارشی شما به صورت کرک شده یا دمو برای دانلود دانلود قالب آماده وب سایت رایگان قرار داده می شود. در غیر این صورت دانلود قالب آماده وب سایت تنها برای خود شما خواهد بود.

نکات قابل توجه هنگام دانلود قالب آماده وب سایت

اولین پارامتری که هنگام انتخاب و دانلود قالب آماده وب سایت بایستی به آن توجه کرد ریسپانسیو بودن قالب سایت می باشد. پس از آن هنگام دانلود بایستی ویژگی های قالب سایت را مورد بررسی قراردهید.

برای مثال بایستی قالب در صفحات اولیه خود دارای ناوبری آسان باشد. قالب سایت بایستی با مرور گرهای پر استفاده مثل اوپرا، کروم و گوگل سازگار باشد. حتما در طراحی آن از افزونه های فرم ساز گرویتی فرم، افزونه یواست سئو، افزونه افزایش سرعت وردپرس W3 Total Cache و WP Rocket استفاده شده باشد.

این به خود شما بستگی دارد که هنگام دانلود قالب وب سایت قالب تک زبانه یا چند زبانه را انتخاب کنید. هنگام انتخاب قالب های تک زبانه  فارسی دقت کنید حتما قالب های راست چین را انتخاب کنید.

برای دانلود قالب آماده وب سایت حتما سایت های را انتخاب کنید که اصول سئو در آن به خوبی رعایت شده و برای موتور های جستجو بهینه شود. هنگام دانلود قالب آماده وب سایت خیال تان راحت باشد زیرا که متخصصین مجرب کارا آی تی در هر لحظه آماده ارائه خدمت به شما هستند.

بیشتر از هر چیز دقت کنید که قالب انتخابی با کار شما هماهنگی کامل داشته باشد و دینامیک باشد. اگر شما فقط به دنبال ساخت یک رزومه شخصی هستید که تغییرات کمی دارد می توانید از قالب های سایت استاتیک نیز استفاده کنید. کارا آی تی هر نوع قالب سایت که بخواهید دانلود کنید را دارا است.

نکاتی که هنگام نصب فایل قالب آماده سایت باید به آن توجه کنیم؟

پس از دانلود قالب حتما آن را از حالت زیپ خارج کنید ودر صورت هرگونه خرابی در فایل و یا لینک به طراحان ما خبر دهید. در صورتی که به زبان های برنامه نویسی وب مسلط نیستید به هیچ وجه کدهای موجود در فایل را دست کاری نکنید.

از کد اولیه بر روی notepad یا word یک کپی تهیه کنید و پس از ایجاد تغییرات از آن نیز یک کپی وردارید تا در صورت هر گونه خطا بتوانید خطاهایتان را اصلا کنید.

هرگز سعی نکنید نسخه های اورجینال و سفارشی را کرک کنید چونکه باعث افت کیفیت محصول خواهد بود.  در صورت ایجاد تغییر در قالب اصلی اورجینال سرعت لود شدن قالب سایت اولیه را مقایسه کنید.

ودر نهایت هنگامی که می خواهید تغییری را اعمال کنید از سایت بک آپ بگیرید تا اطلاعات فعلی را داشته باشید. در صورت هرگونه خطا با متخصصین کارا آی تی تماس بگیرید سایت ما در هر ساعت از شبانه روز آماده ی خدمت به شما است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد