دانلود قالب آماده سایت

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: قالب آماده سایت برای افراد صاحب کسب و کار نوپا بسیار پرکابرد است زیرا به کمک قالب های رایگان می توان سایتی پیشرفته همراه با قابلیت های مورد نیاز راه اندازی نمود همچنین برای ایجاد سایت به وسیله سیستم های مدیریت محتوا می توانید صاحب سایتی کاملا رایگان شوید. در ادامه به شرح این موضوعات خواهیم پرداخت.

دانلود قالب آماده سایت

با جستجو در اینترنت و مراجعه به شرکت های طراحی سایت قالب آماده سایت متنوع و رایگان زیادی را می توان یافت. امروزه داشتن سایت برای رونق هر کسب و کاری الزامی است پس داشتن اطلاعاتی در این مورد می تواند برای صاحبان کسب و کار بسیار مفید واقع شود.

قالب آماده سایت چیست؟

صفحه ی وبی است که قبلا توسط طراحان متخصص برای افراد مبتدی آماده شده است. این صفحات به افراد صاحب کسب و کار کمک می کند تا بدون داشتن هیچگونه دانش فنی و تخصصی بتوانند سایتی جهت ارائه خدمات خود طراحی کنند.

امروزه امکان دریافت قالب آماده سایت در طرح ها و رنگ های مختلف برای همه ی افراد مهیا است برخی از این قالب ها رایگان بوده و برخی دیگر با پرداخت مبالغی قابل دسترس می باشند.

شما هر مبلغی برای تهیه قالب آماده پرداخت کنید باز هم نسبت به دستمزد طراح متخصص مبلغ ناچیزی است. کافی است پس از جستجو در اینترنت پیش نمایش قالب را مشاهده کنید و با توجه به موضوع سایت قالب مناسب را انتخاب کنید.

کمتر از هزینه استخدام یک طراح و برنامه نویس وب سایت می باشد. مالکین وب سایت می توانند برای یافتن قالب مناسب برای سایت خود در اینترنت جستجو نموده و تصویر پیش نمایشی از هر یک از قالب های موجود را مشاهده کرده و مناسبترین آن ها را انتخاب نمایند.

اهمیت قالب آماده سایت

همان طور که می دانید ظاهر جذاب و گیرای سایت تاثیر مثبتی روی تعداد بازدیدکنندگان دارد زیرا اگر ظاهر سایت برای کاربر جذاب نباشد از خواندن مطالب سایت و یا مشاهده محصولات موجود در سایت پشیمان خواهد شد.

منظور از ظاهر نوع فونت مطالب، گرافیک سایت، رنگ های موجود و ترکیب کلی سایت کلی سایت می باشد. پس ابتدا طرح سایت را آماده کنید.

سپس می توانید به کمک فردی متخصص طرح شکل گرفته در ذهنتان را با کدهای HTML و CSS پیاده سازی نمایید. پس از طراحی و آماده سازی سایت می توانید محتویات و متن های مربوط به محصولات را بیافزایید.

قیمت های متنوع قالب آماده

با توجه به ساختار، کارایی و پیچیدگی قیمت های متنوعی نیز دارند. برخی از قالب های رایگان موجود در اینترنت تنها صفحه ی اولشان آماده است و صاحب سایت باید دیگر صفحات را خود طراحی و پیاده سازی نماید پس اگر می خواهید از قالب آماده سایت استفاده کنید حتما به جزییات آن دقت نمایید.

قالب آماده برای چه افرادی مناسب تر است؟

افراد متخصص و طراحان سایت با کدهای برنامه نویسی طرح های سفارشی و متنوعی را برای خود و سایر افراد پیاده سازی می کنند بنابراین نیازی به قالب آماده سایت ندارند. اما افراد مبتدی و نا آشنا به سایت و صفحات وب یا باید پول هنگفتی به طراحان سایت دهند یا اینکه از میان قالب های رایگان موجود در اینترنت یکی را به دلخواه انتخاب نماید.

همچنین برخی افراد که کمی HTML آشنایی دارند به راحتی با بررسی صفحه اول سایت می توانند دیگر صفحات را آماده کنند. اما افرادی که هیچ دانشی در مورد HTML  ندارند بهتر است بسته کامل قالب وبسایت را تهیه کنند تا با مشکلی در این زمینه روبرو نشوند.

کسب و کارهای نوپا و کوچک به کمک قالب آماده می توانند در کمترین زمان سایت مجهزی برای خود راه اندازی نمایند.

علاوه بر قالب های رایگان ماژول های مختلفی به صورت رایگان در بستر اینترنت قرار گرفته اند که در بهینه سازی و عملکرد سایت تاثیر بسزایی دارد.

پس اگر بخواهیم در مورد ایجاد سایت کسب و کاری نتیجه کنیم می توانیم بگوییم که در ابتدا باید اسمی برای سایت خود انتخاب کنید که به آن دامنه سایت گویند سپس به فکر هاستی مناسب باشید تا بتوانید سایت را در بستر اینترنت نمایش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد