دانستنی های لازم در مورد طراحی سایت قیمت یاب

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: طراحی سایت قیمت یاب یکی از عناوینی است که در حال حاضر مورد توجه بسیاری از کاربران قرار می‌گیرد. کاربران زیادی هستند که برای به دست آوردن قیمت مناسب از کالای مورد نظر خود به سایتهای قیمت یاب مراجعه می‌کند. یکی از بهترین سایت های که در زمینه قیمت یابی فعالیت می کند سایت ترب می باشد.

دانستنی های لازم در مورد طراحی سایت قیمت یاب

طراحی سایت قیمت یاب یکی از فعالیت هایی است که توسط شرکت کارا آی تی برای تمامی مشتریانی که می خواهند یک سایت قیمت یاب بسیار پیشرفته و قوی داشته باشند انجام می شود.

سایت قیمت یاب تعاریف مختلفی دارد اما در حالت کلی اگر بخواهیم یک تعریف از این سایت ارائه نماییم، سایت قیمت یاب به سایت گفته می‌شود که فروشنده های مختلف در آن لیست اقلام و اجناسی که میخواهند به فروش برسانند در سایت قیمت یاب قرار داده و سپس مشتری های مختلف برای خرید هر نوع جنسی با هر قیمتی به سایت قیمت یاب مورد نظر مراجعه کرده و پس از سرچ کردن اسم کالای مورد نظر و یا تعیین بازه قیمتی که از یک کالا مورد انتظار است نسبت به خرید جنس مورد نظر خود اقدام می نماید.

شرکت کارا آی تی ( karait  ) یکی از فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه طراحی سایت قیمت یاب فعالیت می کند و می تواند خدمت شما مشتریان عزیز سایت قیمت یاب بسیار کامل قوی ارائه نماید.

 رعایت رسپانسیو بودن در طراحی سایت قیمت یاب

یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد رسپانسیو بودن سایت است. تمامی پروژه ها و سایت های که در شرکت کارا آی تی تهیه می شوند کاملاً رسپانسیو بود و با هر نوع دستگاهی با هر رزولوشنی سازگار است دلیل اینکه رسپانسیو بودن سایت بسیار مهم است، این است که افراد و مشتریانی که برای خرید کالاهای مورد نظر خود در سایت های قیمت یاب گشت و گذار می‌کند با استفاده از دستگاه های مختلف به این سایت ها مراجعه می‌کند در صورتی که سایت قیمتی که شما طراحی کرده اید رسپانسیو و یا واکنش گرا نباشد شما خیل عظیمی از مشتری ها را از دست می دهید، چرا که دستگاه آنها با سایت شما سازگار نبوده و آنها از این موضوع ناراضی خواهند بود.

لذا حتماً به این نکته توجه ویژه داشته باشید که سایت شما رسپانسیو بوده و با هر نوع دستگاهی سازگار باشد.

رعایت کامل سئو در طراحی سایت

یکی دیگر از مواردی که در طراحی سایت قیمت یاب توسط تیم کارا آی تی به آن توجه ویژه می شود مباحث مربوط به سئوی سایت است.

سئو سایت و رعایت کردن اصول و موازین مربوط به سئو سایت به این دلیل مهم است سایت قیمت یاب برای آنکه بتواند از دیدگاه گوگل و موتورهای جستجوگر رتبه و نمره خوبی دریافت کند باید در آن تمامی نکات بر قوانین سئو به خوبی رعایت شود.

و در صورت رعایت نکردن این موارد در طراحی سایت قیمت یاب سایت مورد نظر از دیدگاه گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر امتیاز منفی کسب کرده نمی‌توانند مشتریان زیادی را نسبت به خود جذب نماید.

نکات کلیدی در طراحی سایت قیمت یاب

یکی از بهترین سایت هایی که در زمینه قیمت یابی خدمات ارائه می کند سایت ترب است. در طراحی سایت قیمت یاب باید یکسری نکات به صورت کلیدی مورد توجه قرار بگیرد که یکی از این موارد تعریف نامحدود فروشگاه و همچنین تعریف نامحدود تعداد محصولات است.

مطمئناً زمانی که شما نسبت به طراحی یک سایت قیمت یاب اقدام کرده و سایت خود را بالا می آورید فروشندگان بسیاری هستند که می خواهند کالاهای خود را در سایت شما به معرض دید عموم قرار دهند ، که این فروشندگان مطمئناً تعداد بیشماری کالا دارند که می خواهند ان ها را در سایت شما ثبت کنند.

در صورتی که ما بخواهیم برای تعداد فروشندگان و یا تعداد کالاهایی که توسط این فروشندگان ثبت می شود محدودیت لحاظ کنیم در این صورت فروشندگان از سایت ناراضی بوده و تعدادی از فروشندگان را از دست خواهیم داد. مورد دیگری که باید به آن توجه کنیم جستجوی هوشمند بر اساس مقادیر مختلف در طراحی سایت قیمت یاب باشد.

حتما باید یک جستجوی هوشمند براساس مقادیر خواسته شده توسط کاربر داشته باشیم تا کاربران به راحتی بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را جستجو نمایید.

یکی دیگر از مواردی که باید به آنها توجه کرد غیر فعال سازی و یا مشخص کردن محصولاتی است که تعداد آنها به صفر رسیده و دیگر موجود نیستند چرا که اگر این کار را نکنیم درخواست کنندگان که به سایت مراجعه می کنند دچار سردرگمی می شوند و این به عنوان یک امتیاز منفی برای سایت قیمتی اب به حساب می آید.

در زیر لیستی از بهترین و مهمترین عناوینی که در طراحی سایت قیمت‌ یاب باید به آنها توجه کنیم عنوان شده است :

  • دسته بندی فروشگاه ها
  • ایجاد صفحه اختصاصی برای هر فروشگاه و فروشنده
  • ایجاد امکان حراجی در هر زمان که فروشندگان بخواهند
  • امکان نمایش پرفروش ترین ها و داغ ترین ها و حراجی ها توسط هر فروشنده
  • قرار دادن قالب امتیازگیری برای کالاها
  • امکان نمایش به روزرسانی هر فروشنده به صورت مجزا
  • امکان قرار دادن مشخصات فنی محصولات در جدول برای هر محصول
  • قرار دادن محصولات مرتبط با هر کالا
  • قرار دادن قسمت ثبت نظر و پرسش و پاسخ برای هر کالا برای توجیه بهتر هر مشتری نسبت به خرید محصول
  • امکان نمایش اتوماتیک قیمت مناسب
  • استفاده از یک جستجو هوشمند بر اساس مقادیر مختلف خواسته شده توسط درخواست کننده
  • مشخص کردن میزان سود کاربران از هر خرید کالا
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد