همه چیز درباره دانلود قالب آماده وب سایت

0

همه چیز درباره دانلود قالب آماده وب سایت:به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: دانلود قالب آماده وب سایت با طراحی زیبا و منحصر به فرد در بیشتر دیده شدن کسب و کار شما اهمیت بسیاری دارد و لزوم پیشرفت یک کسب و کار است. اما گاهی ممکن است پیدا کردن و دانلود قالب آماده وب سایت برای شما مشکل شود و نتوانید طراحی دلخواه خودتان را پیدا کنید.

همه چیز درباره دانلود قالب آماده وب سایت

شاید شما هم به این موضوع فکر کرده باشید که برای بازخورد بیشتر وب سایت خود به دنبال دانلود قالب آماده  منحصر به فرد بگردید.

قالب آماده وب سایت با طراحی زیبا و منحصر به فرد در بیشتر دیده شدن کسب و کار شما اهمیت بسیاری دارد و لزوم پیشرفت یک کسب و کار است.

اما گاهی ممکن است پیدا کردن و دانلود قالب برای شما مشکل شود و نتوانید طراحی دلخواه خودتان را پیدا کنید.

قالب به طور کلی همان ظاهر اصلی سایت شماست. علاوه بر طرح سایت شما دانلود قالب آماده سایت میتواند رنگ بندی و ترکیب رنگی سایت شما را نیز تعیین کند.

از این رو مشاوره گرفتن از متخصصین و کارشناسان حرفه ای این رشته شما را راهنمایی می کند تا متناسب با کسب و کار خود قالب وب سایت مورد نظر خود را با طراحی خاص پیدا کنید.

تنها با پیدا کردن و دانلود قالب آماده وب سایت و بارگذاری آن روی سایت خود می توانید از داشتن یک وب سایت با طراحی مورد علاقه خود لذت ببرید.

جامعه ی کارا آی تی مجموعه ای از قالب های آماده وب سایت از پیش طراحی شده را به عنوان نمونه کار خود در سایت قرار داده است، که شما می توانید از بین آنها جستجو کنید و به دانلود قالب خود بپردازید یا حتی قالب مورد نظر خود را برای ساخت سفارش دهید.

ویژگی قالب های آماده

یکی از ویژگی ها این است که معمولا این قالب های از پیش طراحی شده به صورتی کد گذاری شده اند که فقط حاوی صفحه های اصلی و متون اصلی می باشند که کاربر می تواند به راحتی از فونت و سایز و رنگ های مورد نظر خود بعد از دانلود و بارگذاری آن روی سایت خود استفاده کند.

چگونه یک قالب آماده وب سایت ساخته می شود ؟

اولین قدم طراحی کلی ظاهر یک وب سایت است که در نظر مخاطب و متناسب با موضوع کسب و کار درخواستی مخاطب باشد.  برای این کار بهره گیری از رنگ بندی های مناسب، فونت و اندازه طبق خواست مشتری و چهارچوب ها (frames) می باشد.

مرحله بعدی تبدیل این طراحی ها به زبان HTML است که مستلزم دانش بالا و تسلط به نرم افزار های مربوطه این زبان است. پس از طراحی نوبت به دانلود قالب آماده وب سایت و جایگذاری متون و محتویات واقعی و مناسب در وب سایت است.

قیمت قالب آماده

قیمت اصلی، بر اساس میزان پیچیدگی قالب، و تعداد صفحات آن می باشد. بعضی از قالب های رایگان را می توان یافت که تنها شامل صفحه اصلی یا همان Home page  هستند و طراحی و کد گذاری مابقی صفحات و جزئیات کار بر عهده خود کاربر می باشد.

مزیت های دانلود قالب آماده 

صرفه جویی در زمان و هزینه

یکی از بزرگترین مشکلات طراحی و سفارش قالب سایت هزینه بالایی است که کاربر باید بپردازد، همچنین ساخت یک قالب سفارشی مستلزم صرف زمان بیشتری است.

اما با دانلود قالب آماده شما با یک کلیک و دانلود قالب در عرض دو روز میتوانید قالب دانلود شده را به شکل و رنگ دلخواه تغییر داده، و مسلما هزینه ی کمتری را برای آن صرف می کنید.

تنوع در انتخاب قالب آماده

زمانی که شما تصمیم به دانلود قالب آماده وب سایت می گیرید، انتخاب های بسیار زیادی پیش روی شما هستند که می توانید با توجه به کاربری کسب و کار خود، بهترین قالب را دانلود و استفاده کنید.

انواع قالب ها :

قالب های آماده به طور کلی به دو دسته رایگان و پولی تقسیم بندی می شوند، که تفاوت آنها در پیچیدگی و طراحی و کاربری آنهاست.

حرف آخر

مجموعه کارا آی تی ( karait ) با فراهم کردن بستر مناسبی برای دانلود قالب آماده وب سایت به شما عزیزان کمک می کند که علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، بتوانید با کمترین دانش درباره ی طراحی سایت یا برنامه نویسی، بهترین قالب وب سایت را برای کسب و کار خود طراحی و دانلود کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد