دانستنی های لازم در مورد طراحی سایت شخصی

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: طراحی سایت شخصی گزینه است برای افرادی که میخواهند وب سایت مختص و با نام و نشان خود به صورت حرفه ای و خاص ایجاد نمایند. خدمات لازم برای طراحی سایت شخصی توسط گروه کارا آی تی خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می گردد. شما با خیال آسوده می توانید طراحی سایت شخصی خود را به ما بسپارید.

دانستنی های لازم در مورد طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی یکی از خدماتی است که به صورت کاملا حرفه ای توسط گروه کارا آی تی ( karait )ارائه می گردد.

تقریباً دیدگاه اکثر افراد جامعه بر این است که با توجه به افزایش شدید شبکه‌های اجتماعی مختلف و توسعه وبلاگ های شخصی دیگر نیاز افراد به داشتن وب سایت های شخصی کاهش پیدا کرده است اما باید بگویم که وبلاگ‌ها و انواع مختلف شبکه‌های اجتماعی برای افراد به عنوان یک معرفی کننده آنلاین در زندگی امروزه بشر به حساب می‌آیند، اما طراحی سایت شخصی و راه اندازی آن تحت دامنه اینترنتی مخصوص فرد و یا افرادی که می خواهند سایت شخصی داشته باشد چندین برابر می‌تواند مفید تر باشد، چرا که این صفحه به صورت کاملا اختصاصی به خود فرد ثبت کننده سایت تعلق دارد.

نکته ای که طراحی سایت شخصی را نسبت به انواع شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها برتری می دهد این است که در شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها گرافیک هایی که مورد استفاده قرار می گیرند به صورت محدود و غیر قابل تغییر هستند و یا امکانات گرافیکی که در اختیار کاربر قرار می گیرد برای تغییرات بسیار جزئی می توان از آنها استفاده کرد، اما در طراحی سایت شخصی کاربر می تواند قالب و گرافیک زیبا و جذابی که مد نظر خودش است را بر روی سایت شخصی خود پیاده سازی نمایید که این قالب می تواند با توجه به روحیات تخصص و زمینه کاری که فرد می خواهد در سایت خود پیاده سازی کند، تغییر نماید.

همچنین شکل قالب و طراحی سایت شخصی می‌تواند بر مبنای عکس خود فرد یا هر کس دلخواه دیگر توسط فرد متغیر باشد.

ویژگی های طراحی سایت شخصی

ویژگی های اساسی زیادی در موفقیت یک طراحی سایت دخیل هستند. طراحی سایت شخصی با توجه به نوع کاربری و مصرفی که برای آنها در نظر گرفته شده است و همچنین هدفی که با توجه به آن نسبت به طراحی سایت اقدام شده است می توانند ویژگی های خاص خود را داشته باشند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کنیم :

طراحی سایت با قابلیت رسپانسیو بودن

با توجه به گسترش تکنولوژی و همچنین پیشرفت های بشر در مورد موبایل ها و تبلت ها و دیگر انواع گجت های هوشمند زمانی که ما قصد داریم به طراحی سایت شخصی خود اقدام نماییم باید این مسئله را در نظر داشته باشیم که افراد مختلف با استفاده از وسیله ها و گجت های هوشمند مختلفی ممکن است به سایت ما سر بزنند که هرکدام از این دستگاهها دارای ابعاد و رزولوشن مختص خود می باشند، پس ما باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشیم و طراحی سایت خود را به‌صورت رسپانسیو انجام دهیم تا بتوانیم تمامی اقشار را با هر نوع دستگاهی ساپورت نماییم.

توجه به انعطاف پذیری در طراحی سایت

باید به این نکته توجه کنیم که سایت باید به نحوی پیاده‌سازی شود که کاملاً متناسب با نیازهای کاربر و همچنین هدفی که برای آن سایت را طراحی کرده ایم پیش برود و بتواند به خوبی تامین نیازهای کاربران خود را پاسخ دهد.

توجه به ایجاد مدیریت آسان در طراحی سایت شخصی

یکی از مهمترین پارامترهای که باید به آن توجه قابل توجه داشته باشیم این است که بتوانیم یک سیستم مدیریت حرفه ای و در عین حال آسان و کارآمد بر روی سایت شخصی خود پیاده سازی کنیم. این سیستم مدیریت باید بسیار ساده و در عین حال کاملا کاربردی باشد. متاسفانه در سیستم های مدیریت محتوا عموما این مورد زیاد مورد توجه قرار نگرفته و اکثر امکاناتی که برای آن در نظر گرفته می شود هرگز مورد استفاده قرار نگرفته و جنبه کاربردی ندارد.

هزینه ها

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که هزینه ها با توجه به امکانات و ویژگی هایی که در سایت شخصی برای آن در نظر خواهیم گرفت متغیر خواهد بود.

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که طراحی سایت شخصی در مقایسه با طراحی سایت های فروشگاهی و تجاری قیمت بسیار پایین تری دارند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد