آشنایی با انواع سایت ساز رایگان فارسی

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: برای ساختن سایت شخصی، فروشگاهی، خبری و غیره حتماً نیاز به کد نویسی و وقت زیاد و هزینه‌های بسیار نیست بلکه می‌توان با استفاده از سایت ساز رایگان فارسی این کار را بدون نیاز به هزینه و وقت زیاد انجام داد، تعدادی از این سایت سازها خارجی بوده و تعدادی داخلی می‌باشد که در این نوشتار به معرفی مهم‌ترین سایت ساز رایگان فارسی می‌پردازیم.

آشنایی با انواع سایت ساز رایگان فارسی

شما برای ساختن یک سایت لزوماً نیازی به کد نویسی و فردی که این کار را انجام دهد ندارید با استفاده از روش‌های گوناگون می‌توان یک سایت رایگان ساخت و از طریق آن کسب‌وکار خود را توسعه و رونق داد یکی از این روش‌ها استفاده از سایت ساز رایگان فارسی برای افراد داخل کشور می باشد که مسلط به زبان انگلیسی نیستند یا با زبان فارسی راحت تر می باشند، است و همچنین سایت ساز رایگان خارجی و به زبان انگلیسی که افراد می توانند به توجه به تسلط خود در زبان، به این سایت ساز های رایگان مراجعه کنند. در این نوشتار سعی بر این است شمارا با مهم‌ترین سایت ساز رایگان فارسی آشنا کنیم.

سایت ساز رایگان فارسی

استفاده از سیستم‌های سایت ساز رایگان نیاز به دانش فنی چندانی ندارد و با اندک معلومات کد نویسی می‌توان سایت را راه‌اندازی کرد سایت سازها مناسب کسب ‌وکارهای کوچک و متوسط مانند عکاسان، گرافیست‌ها، نویسندگان، مغازه‌ها و… هستند. از مهم‌ترین سایت ساز رایگان فارسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سایت ساز پویش: این سایت ساز رایگان فارسی متعلق به شرکت مسیر رؤیایی پارس در شهر مشهد است و دارای گواهینامه تأیید انفورماتیک و نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنایع است پویش اولین نرم‌افزار آنلاین ایرانی برای ساخت سایت و فروشگاه‌های اینترنتی است با استفاده از این برنامه شما می‌توانید بدون نیاز به هزینه و کمتر از چند دقیقه سایت خود را طراحی کرده و مطالب، تصاویر و فیلم‌های خود را با کاربران به اشتراک بگذارید.

سرعت عمل، هزینه پایین و سادگی مهم‌ترین ویژگی این سایت ساز است. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید حتی قالب سایت خود را به‌صورت آماده انتخاب کنید و یا با طراحی خود آن را با ویرایشگر قالب پویش طراحی نمایید. از مزایای این سایت ساز می‌توان به نصب و راه‌اندازی رایگان، پنل و شماره اختصاصی پیامک، ایمیل اختصاصی، دامنه اختصاصی، فضای میزبانی، ویرایشگر قالب پیشرفته و پشتیبانی سایت‌ها در طول فعالیت سایت نام برد.

سایت ساز کاموا: یکی دیگر از سایت ساز رایگان فارسی می باشد که طی مدت کمی جایگاه خود را یافته سایت ساز کاموا می‌باشد که در آن بدون نیاز به کد نویسی می‌توان سایت خود را راه‌اندازی نمود از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه قابلیت Drop و Drag، سرعت‌بالا در ساخت سایت را نام برد.

سایت ساز وبزی: یکی از مهم‌ترین و ساده‌ترین سایت ساز است که دارای ۱۴۰۰۰ کاربر می‌باشد و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان سرعت‌بالا، تیم پشتیبانی قوی، عدم محدودیت در تعداد ساخت سایت نام برد.

سایت ساز یوتاب وب: از دیگر سایت سازها و فروشگاه سازهای فارسی است که هیچ محدودیتی در تعداد صفحه، محصول و… ندارد. و می توان از طریق این سایت ساز اقدام به ایجاد فروشگاه کرد و از این طریق موفق به کسب درآمد شد.

امروزه ایجاد فروشگاه اینترنتی و کسب درآمد از این راه در میان بسیاری از مردم رایج شده و رونق یافته است و روش مناسب برای درآمد قشر جوان می باشد.

سایت ساز رایو: مهم‌ترین ویژگی‌های این سایت محیط کاربری ساده، امکان نمایش پست‌های اینستاگرام و… است این سایت ساز یکی از قوی‌ترین برنامه‌های آنلاین بومی کشور است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی در کمترین زمان سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی و غیره خود را طراحی نمایید.

سایت ساز سی فایو: از مهم‌ترین ویژگی‌های این سایت چکاب فصلی وب‌سایت‌های مشتریان خود، پشتیبانی یکپارچه، مشاوره کسب‌وکار، دارا بودن فیلم آموزشی، پشتیبانی از مشتریان بزرگ و موارد دیگر دانست.

در پایان ذکر این نکته دارای اهمیت است که هیچ سایت سازی کاملاً رایگان نبوده و بیشتر این سایت سازها راه‌اندازی و نصب و یا دامنه و گاهی هاست رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند و برای خرید هاست‌های بعدی نیاز به هزینه می‌باشد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد