طراحی سایت مشاوره

0

طراحی سایت مشاوره : اگر شما مشاغل مشاوره یا هر نوع خدمات دیگری مبنی بر این نوع مشاغل را اداره می‌کنید، اکنون اهمیت طراحی یک وب‌سایت مشاوره، بسیار مهم‌تر از گذشته شده است. زیرا تقریباً هر مشتری آینده‌نگری، برای تصمیم‌گیری در مورد اعتماد به شما و پیشبرد تجارت خود از طریق شما، به وب‌سایتتان مراجعه می‌کند. بنابراین، داشتن یک وب‌سایت عالی می‌تواند تفاوتی باشد که تصمیمات مشتری را به نفع شما تغییر دهد.

طراحی سایت مشاوره

اما اکنون به طرح این سوال می‌رسیم که یک وب‌سایت مشاوره عالی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

به طور خلاصه، وب‌سایت شما باید نشان دهنده‌ استعدادها، مهارت‌ها، دانش، تجربه و راه‌حل‌های نوآورانه شما باشد. وب‌سایت حرفه‌ای شما، فرصت شما برای ایجاد یک حضور آنلاین قوی، نقاط قوت منحصربه‌فرد شما، نمایش وضعیت اقتدارتان و ترغیب مشتریان به همکاری با شما است.

در این قسمت از مقاله به چگونگی نحوه طراحی یک ‌وب‌سایت مشاوره عالی می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

نحوه طراحی سایت مشاوره به روشی عالی و یحرفه‌ا

ارزش خود را ابلاغ کنید: یک جمله یا پاراگراف کوتاه بنویسید که توضیح می‌دهد چه چیزی شما را منحصربه‌فرد می‌کند و آن را در وب‌سایت خود قرار دهید.

یک طراحی وب‌سایت، کاربرپسند انتخاب کنید: یک طراحی ساده با یک ناوبری آسان برای دنبال کردن وب‌سایتتان، بهترین شرط‌بندی شماست.

ارائه مطالب آموزنده و متمرکز بر مشتری: به جای اینکه فقط در مورد خود صحبت کنید، مشاوره، راهنمایی و راه‌حل‌هایی ارائه دهید که به مشتری‌های آینده شما کمک می‌کند.

از وب‌سایت خود برای شروع ایجاد روابط استفاده کنید: یک فرم تماس و پیوند به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود اضافه کنید تا بتوانید ارتباط خود را با مشتری‌تان ادامه دهید.

کسب‌وکار خود را به صورت حقیقی در وب‌سایتتان به نمایش بگذارید: با تهیه عکس، توصیفات، مطالعات موردی و لوگوهای شرکت‌هایی که با آن‌ها کار کرده‌اید، اعتماد و اعتبار ایجاد کنید و پس از آن در پی قانونی کردن کسب‌وکار خود باشید.

سایت خود را سئو کنید: به طور مرتب مطالب جدید اضافه کنید و صفحات خود را بهینه کنید تا موتورهای جستجو بتوانند شما را پیدا کنند.

در ادامه مطلب، به توضیح در مورد هر کدام از موارد بالا خواهیم پرداخت.

  1. به وضوح ارزش خود را برقرار کنید

هنگامی که برای اولین بار در صفحه اصلی وب‌سایت خود قرار می‌گیرید، مشتری‌های آینده‌تان در جستجوی پیشنهاد ارزش شما خواهند بود. به عنوان نقطه فروش منحصربه‌فرد شما، گزاره ارزش باید اولین چیزی باشد که بازدیدکنندگان هنگام کلیک روی لینک وب‌سایت شما می‌بینند. چه فقط در یک جمله و یا در یک بند کوتاه، ضروری است که فوراً مشتری‌های آینده‌نگرتان را با بیان دقیق آنچه می‌توانید برایشان انجام دهید یا چه کسی از همکارانتان در چه بخشی می‌تواند آن را برایشان انجام دهد و چه چیزی بهترین انتخاب را برایشان رقم می‌زند آن را ببینند.

به عنوان یک مشاور خوب، لازم است چهره خود را در وب‌سایتتان نشان دهید تا در دریایی از رقابت واجد شرایط بایستید. این ایده خوبی است که یک نمایش با پرده‌ای از تصاویر، فیلم‌ها و گرافیک‌ها را برای ارتباط فوری با بازدیدکنندگان و همچنین ارتباط با ارزش خدمات خود، درج کنید.

  1. یک طراحی وب‌سایت کاربرپسند انتخاب کنید

مانند هر سایت دیگری که در فضای مجازی شناور است، مهم است که وب‌سایت مشاوره با توجه به سهولت کار کاربر، طراحی شود. به جای تمرکز روی یک طراحی چشمگیر، مطمئن شوید که چگونه مشتری‌های شما از وب‌سایت شما استفاده می‌کنند. یکی از

اگر سایت شما سهولت استفاده را برای کاربرتان محیا نکند با ریزش چشمگیر کاربرانتان مواجه خواهید شد.

در اکثر طراحی سایت‌های مشاوره، این را ملاحظه خواهید کرد که منوی اصلی آن‌ها که دربرگیرنده صفحاتی همچون صفحه اصلی، صفحه تماس با ما، صفحه درباره ما، وبلاگ‌ها و غیره هستند به راحتی قابل مشاهده هستند و همچنین و برای ارتباط راحت‌تر کاربر با قسمت پشتیبانی سایت یک قسمت را در سایت طراحی می‌کنند تا کاربران تنها با فشردن یک کلیک بتوانند به آن صفحه متصل شده و ارتباط خود را با پشتیبانی سایت برقرار نمایند.

  1. ارائه مطالب آموزنده و مشتری محور

برای اینکه وب‌سایت مشاوره شما موفق شود و در رده‌بندی موتورهای جستجوگر، خود را موفق‌تر کند، باید به طور مستمر مطالب آموزنده‌ای را ارائه دهید که در ارائه مشاوره، راهنمایی و راه‌حل‌هایی برای مشتری‌های آینده شما متمرکز است. محتوای وب‌سایت خود را محدود نکنید و نظر کاربرانتان را به جزئیات اینکه چه خدماتی ارائه می‌دهید جلب کنید. در واقع، مشتریان تا زمانی که اطمینان یابند که شما دانش لازم برای کمک به آن‌ها را دارید، به ندرت به خدمات مشاوره شما اهمیت می‌دهند.

البته یکی از بهترین راه‌ها برای این کار نوشتن مطالب اصلی باکیفیت، برای وب‌سایتتان چه در صفحات وب و چه در پست‌های وبلاگ است.

  1. برقراری ارتباط را آسان کنید

برای هر پست در وبلاگ یا وب‌سایت خود، باید این گزینه را برای مشتریان‌تان فراهم کنید تا امکان نظردهی را داشته باشند.

این امر نه تنها به ایجاد مشارکت در بازدیدکنندگان شما کمک می‌کند بلکه باعث ایجاد ترافیک به وب‌سایت مشاوره شما خواهد شد.

یک نکته‌ی دیگر که می‌تواند به ارتباطات آسا‌ن‌تر و سودمندتر شما با کاربرانتان کمک کند استفاده از گزینه‌ی رزرو آنلاین مشاوره رایگان در وب‌سایتتان است.

به عنوان یک مشاور، شما ممکن است به مشتریان این فرصت را بدهید که ۳۰ دقیقه مشاوره رایگان با شما را رزرو کنند، تا بتوانید با یکدیگر آشنا شوید و سپس برای ادامه‌ی مشاور خود چه به صورت آنلاین و چه به صورت تلفنی یا حضوری کاربرتان در صورت رضایت می‌تواند به صفحه‌ی پرداخت متصل شود و پس از پرداخت مبلغ مشاوره شما، به ادامه مشاوره با شما بپردازد.

  1. ایجاد روابط مشتری از طریق تعامل

به عنوان یک قاعده کلی، مشاوران باید با مشتری‌های آینده‌شان ارتباط برقرار کنند بدون اینکه احساس مزاحمت در مشتریان خود ایجاد کنند. یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های داشتن یک وب‌سایت مشاوره، داشتن توانایی پرورش آسان روابط جدید و قدیمی با مشتریان است. گفته می‌شود، بمباران مشتری با فروشندگان می‌تواند باعث از دست رفتن سریع علاقه مشتریان شود. ما پیشنهاد می‌کنیم که شما به مشتری‌تان در فواصل زمانی متناسب به صورت مرتب اطلاع‌رسانی کنید بتوانید آن‌ها را متقاعد کنید که آنچه را که برای کمک به آن‌ها وجود دارد، شما قادر هستید برایشان انجام دهید و به نحوی مشتریانتان را از بالقوه بودن به بالفعل بودن تبدیل کنید.

مشاوران همیشه باید از ایمیل، خبرنامه آنلاین، پست‌های وبلاگ، وبینارها و سایر ابزارهای ساده مرتبط با وب استفاده کنند تا به راحتی با مشتریان خود در ارتباط باشند.

۶.مشاغل خود را حقیقی کنید

اگر امیدوار هستید که بتوانید بازدیدکنندگانتان را به مشتری‌های طولانی‌مدت تبدیل کنید، باید برای اثبات این که واقعی و قانونی هستید برخی از کارها را انجام دهید. به عنوان مثال، عکس‌هایی از دفتر کار خود در وب‌سایت خود به نمایش بگذارید، اطلاعات کاملی از پیش‌زمینه کار خود ارائه دهید، لوگوهای شرکت‌هایی که با آن‌ها کار کرده‌اید را در وب‌سایتتان قرار دهید. نمایش آدرس و شماره تماس شما در وب‌سایتتان باعث می‌شود تا مشتریان‌تان به شما اعتماد بیشتری داشته باشند.

۷.سئو سایت‌تان را حفظ کنید

از آنجا که یک وب‌سایت هرچقدر هم که عالی و حرفه‌ای باشد، اما اگر کسی نتواند آن را پیدا کند بی‌ارزش است، از راهکارهای مختلف بازاریابی موجود استفاده کنید تا ترافیک بیشتری را در پیش بگیرید. به روز نگه داشتن مطالب خود با نوشتن، توصیفات و اطلاعات جدید، برای مشتریان بالقوه شما مفید خواهد بود و همچنین باعث می‌شود رتبه شما در موتورهای جستجو بهبود یابد.

نتیجه‌گیری

طراحی سایت مشاوره علاوه بر اینکه باید دارای خلاقیت چشمگیری در طراحی‌اش باشد، باید نقش برجسته‌ای نیز در بازاریابی مشتریان جدید و فعلی داشته باشد تا بتواند در بازار روزافزون شلوغ امروز، ایستادگی کند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد