روف گاردن برج

0

روف گاردن برج

بام باغ ها یا همان روف گاردن های زیبا امروزه طرفداران بیشماری را به سمت خود جذب نموده است. یک تکنولوژی مدرن که به شما این امکان را می دهد تا بر روی پشت بام ها یا تراس های خود فضای سبز داشته باشید. روف گاردن برج در کشور های بزرگ دنیا علاقه مندان خاصی پیدا کرده است. زیرا بر بلند ترین برج ها داشتن یک فضای سبز می تواند همچون رویایی جذاب باشد.

درست است که پشت بام ساختمان ها محل زیبایی برای ساخت روف گاردن است. اما روف گاردن برج می تواند منظره ای خارق العاده داشته باشد. مخصوصا برج های بلند دنیا. تصور کنید مثلا در منطقه کیش بر روی برج های بلند روف گاردن ساخته شود. از یک طرف زیبایی دریای بی کران خلیج فارس و از طرفی دیگر قرار گرفتن در یک فضای سبز در اوج آسمان، می تواند حسی فوق العاده به انسان دهد.

البته برج های بلند معمولا در کلان شهرها ساخته می شوند. از این رو با ساخت روف گاردن می توانید از هیاهو و آلودگی هوا دور شوید. علاوه بر تمام این زیبایی هایی که برای شما توصیف کردیم، ساخت روف گاردن می تواند مزایای بیشماری نیز برای برج های بلند داشته باشد.

همه ی ما می دانیم که با ساخت برج های بلند هر روز کمتر از دیروز به فضای سبز دسترسی خواهیم داشت. از طرفی انسان ها معمولا طبیعت را دوست داشته و به آن احتیاج نیز دارند. به همین منظور ما به شما ساخت روف گاردن برج را پیشنهاد می دهیم. با این کار شما می توانید در کمترین زمان ممکن به فضای سبز دسترسی داشته باشید.

از طرف دیگر از اتلاف انرژی ساختمان جلوگیری می کنید. شما با استفاده از انتقال آب ساختمان بر روی بام های خود یک پارکی زیبا و طبیعی به وجود می آورید. محلی دنج برای استراحت و همچنین پرورش انواع گیاه های زیبا و زینتی.

مزایای ساخت روف گاردن برج

در کل ساخت روف گاردن خود به تنهایی دارای مزایای بسیاری برای کلان شهر ها و همچنین انسان ها می باشد. اما از طرفی شما با ساخت روف گاردن برج، این امکان را برای خود مهیا می کنید که هر زمان اراده کردید به طبیعت دست یابید. برخی از افراد ممکن است به دلایل مختلفی نتوانند از شهر خارج شوند. یا این که به دلیل کار زیاد نتواند زمانی را برای حضور در طبیعت بپردازید. از این رو داشتن روف گاردن می تواند یک مزیت هایی برای این افراد به شمار اید. مثلا در طول یک شبانه روز مدت زمان کمی را به بام برج رفته و از زیبایی های طبیعت آن استفاده کنند.

این مسئله را فراموش نکنید که طبیعت همیشه به انسان آرامش روح بخشیده است. پس بعد از یک روز پر از مشغله و خستگی، گذراندن ساعاتی در میان فضای سبز می تواند به انسان انرژی زیادی بدهد. ما نمی توانیم همیشه در شهر های شمال کشور زندگی کنیم، اما با ساختن روف گاردن می توانیم شمال را بر بام خانه ی خود آوریم. یک باغ زیبا و سرسبز با انواع درختان بلند بر روی بام.

جاذبه و تاثیر ساخت روف گاردن

معمولا ساخت روف گاردن برای آسایش و آرامش روحی شما است. اما باید این مسئله را به خاطر داشته باشید که گیاهان بیش از انسان ها به توجه نیاز دارند. اگر انسان بی مسئولیتی هستید بهتر است از ساخت روف گاردن منصرف شوید. اما اگر مسئولیت پذیر هستید می توانید با ساخت بام باغی زیبا تجربه ای عالی از باغبانی را کسب نمایید.

با گیاهان زندگی کردن می تواند جذاب ترین حسی باشد که یک انسان در طول حیات خود تجربه می کند. شما با ساخت بام باغ بر روی بام برج ها می تواند آب باران را به میزان بالایی جذب نمایید. از طرفی این بام باغ ها برای شما همچون عایق های حرارتی و صوتی عمل می کنند. مخصوصا برای واحد آخر برج.

یکی دیگر از تاثیراتی که ساختن روف گاردن می تواند برای برج داشته باشد، افزایش عمر مفید سقف ساختمان است. از آنجایی که کشت گل و گیاه بر روی بام و ایجاد فضای سبز اجازه ی تابش نور مستقیم خورشید به سقف را می گیرد، می تواند عمر سقف را افزایش دهد.

تصور کنید بر روی بام یک برج بلند یک باغ کوچکی وجود داشته باشد. آن هم دقیقا در یک شهر بزرگ و آلوده. به نظر شما این منظره ترقیبتان نمیکند که زندگی در این برج را انتخاب کنید؟ دقیقا همینطور است. شما با ساخت روف گاردن می توانید حتی مشتری های بهتر و بیشتری را برای خرید واحد های ساختمانی خود جذب نمایید. پس از نظر اقتصادی نیز می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک روف گاردن برج مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد