سرویس خواب مدرن

0

سرویس خواب مدرن

هنگامی که به فکر خرید سرویس خواب مدرن می افتیم در پی آن هستیم تا سرویس خوابی را بیابیم که متفاوت با آن چیزی باشد که تا به حال دیده ایم و درعین حال این رقابت را در تولید کنندگان نیز می بینیم که برای رقابت سعی در طراحی و تولید سرویس خواب مدرن و جدید می کنند تا بتوانند در این بازار رقابتی حرفی برای گفتن داشته باشند. به همین دلیل است که وقتی به فروشگاه های مبلمان میروید با نام ها و اسامی متعددی روبرو خواهید شد و ممکن است در انتخاب و خرید سرویس خواب به مشکل برخورد کنید. از این رو بهتر است تا تعریف درستی از سرویس خواب مدرن را بدانید.

طراحی سرویس خواب مدرن را می توان از جهات گوناگون مورد بررسی قرار دارد. از یک زاویه می توان به طراحی سرویس خواب هایی توجه کرد که با فضا های کوچک سازگاری خوبی دارند و می توان از آنها به راحتی در خانه های کوچک و نقلی استفاده کرد. از این دست می توان به تخت های تاشو اشاره کرد که طرفداران زیادی دارد به خصوص برای افرادی که همیشه از کوچکی فضا گله دارند.

سرویس خواب جزء وسایل بزرگ و حجیم  خانه ها می باشد به همین دلیل شما  همیشه با  قراردادن آن در  فضای محدود اتاق خواب  دست وپنجه نرم می کنید. در بسیاری از منازل با قرار دادن سرویس خواب فقط اندک فضایی برای رفت و آمد می ماند. از این منظر سرویس خواب مدرن سرویسی است که بتواند در عین  راحتی فضای خانه را کوچکتر از آنچه که  هست نکند.

سرویس خواب و تخت های تاشو

طراحی و ساخت سرویس خواب های تاشو زمانی مورد توجه قرار گرفت که متراژ خانه ها روز به روز کمتر شد اما قد آدم ها و سایز تخت ها دستخوش تغییرات نشدند. از این رو طراحان سعی کردند تا با ارائه سرویس خواب مدرن تاشو مشکل فضا در منازل را حل کنند.اگر شما به دنبال سرویس خواب مدرن می باشید که با همه  بزرگی خود بتواند در منزل کوچک شما جا شود، بهتر است تا از تخت هایی استفاده کنید که در روز با جمع کردن  و بستن مفصل های آن تبدیل به مبل می شوند و در شب می توانید با باز کردن مفصل ها و اتصالات ،آن را تبدیل به سرویس خواب تک نفره و یا دو نفره بکنید. بدین ترتیب حتی می توانید از فضای پذیرایی خود کاربرد های متفاوتی را داشته باشید. در اینگونه از سرویس خواب مدرن از کوسن ها به عنوان بالش استفاده می شود.

نمونه ایی دیگر از سرویس خواب مدرن تاشو، طرح هایی می باشند که می توان آنها را در دیوار مخفی کرد که در این حالت دقیقا شبیه کمد دیواری می شوند. در این مدل سرویس خواب، تخت دارای اهرمی می باشد که می توان با استفاده از آن سرویس خواب را به راحتی از دیوار جدا  و از آن استفاده کرد و در طول روز می توان با قرار دادن آن در دیوار فضای اتاق خواب را آزادکرد. این مدل از سرویس خواب مدرن بسیار مناسب اتاق هایی است که کاربری چندگانه دارند. به طور مثال ممکن شما از اتاقی هم به عنوان اتاق کار استفاده کنید و هم  اتاق مهمان. با استفاده از این سرویس خواب مدرن می توانید فضای خوبی را برای مهمان خود مهیا کنید.

در انواعی دیگری از سرویس خواب مدرن، با تا کردن و جمع کردن سرویس خواب، می توانید آن را تبدیل به  میز کار و یا تحریر کنید.

 سرویس خواب مدرن و طراحی متفاوت آن  

گاهی اوقات منظور از سرویس خواب مدرن، طرح هایی است که متفاوت با آن چیزی باشد که تا کنون بوده است. برای نمونه می توان به طرح هایی اشاره کرد که  از قالب مستطیلی خود خارج شده اند و به شکل دایره می باشند. از این جهت نیز می توان به آنها سرویس خواب مدرن گفت. این نوع از سرویس خواب مدرن معمولا فضای بیشتری را نسبت به نوع مستطیلی آن نیاز دارد بنابراین برای تهیه آن ابتدا به فضایی که در اختیار دارید، توجه کنید.

سرویس خواب های اسپرت را نیز می توان به عنوان سرویس خواب مدرن در نظر گرفت. در این نوع از سرویس خواب به راحتی بیش از هر چیز دیگری اهمیت داده می شود البته در سرویس خواب مدرن از نوع اسپرت  می توانید رنگ ها و طرح های بسیاری زیادی را پیدا کنید. به طور کلی اگر از آن دست افرادی هستید که به دنبال طرح و رنگ های متنوع می باشید بهتر است در سرویس خواب های اسپرت به دنبال سرویس خواب مناسب خود بگردید. در واقع می توان گفت سرویس خواب دایره ایی نمونه ایی از سرویس خواب اسپرت است.  

 سرویس خواب مدرن و سبک مینیمالیست

یکی از تعاریفی که برای سرویس خواب مدرن وجود دارد سرویس خواب هایی است که به سبک مینیمالیست طراحی می شوند. در این سبک سعی می شود تا آنجا که می شود اضافات حذف شود و به کیفیت و کاربرد سرویس خواب اضافه شود. سرویس خواب مدرن به سبک مینیمالیست جزء آن دسته از  طراحی ها می باشد که مناسب برای  فضای های کوچک است. در این مدل سعی می شود تا از خطوط صاف برای طراحی استفاده شود و در عین حال در ساخت تخت از بهترین و مرغوب ترین اجناس به بهره برداری شود.  در این سبک هیچگونه طرح اضافی را نخواهید دید.

اگر به فکر استفاده از سرویس خواب مدرن مینیمالیست در اتاق خواب خود هستید، بهتر است تا با استفاده از فاکتور هایی مانند پرده و رنگ آن، شمع در سایزهای مختلف و تابلوهای مناسب به زیبایی فضای اتاق خواب خود بیفزاید. رنگ هایی که در سبک مینیمالیست استفاده می شود معمولا روشن  و متعادل است. با استفاده از این سبک می توانید آرامش خاصی را در فضای اتاق خواب خود بوجود بیاورید بخصوص اگر توانایی بکار گیری از گل های طبیعی را نیز داشته باشید با کمترین میزان هزینه می توانید شیک ترین اتاق خواب را داشته باشید.

 سرویس خواب مدرن و سبک زمینی

یکی دیگر از سبک های سرویس خواب مدرن، سرویس خواب های زمینی می باشد. در این سبک خبری از چهار چوب سنتی سرویس خواب نیست و فقط دارای کفی می باشد. ارتفاع در این نوع از سرویس خواب معمولا کم می باشد به همین دلیل بسیاری از افرادی که علاقمند به استفاده از این مدل می باشند سعی می کنند تا در اتاق خواب خود فضایی را مهیا کنند که از نظر ارتفاع کمی بلندتر از سایر قسمت های اتاق خواب باشد، البته هیچ اجباری برای این کار نیست و طراحی آن صرفا به ذوق و سلیقه ی شما بستگی دارد. بسیاری از افراد خیلی ساده از این نوع سرویس خواب استفاده می کنند.

سرویس خواب های زمینی بسیار شبیه همان رختخواب های خانه مادربزرگ است با این تفاوت که نیازی نیست تا هر صبح و شام آنها را جمع  و پهن کرد.

 سرویس خواب مدرن و سبک روستیک  

سرویس خواب مدرن به سبک روستیک یکی از خاص ترین انواع سرویس خواب می باشد. اگر واقعا به دنبال گزینه ایی کاملا متفاوت از سرویس خواب های موجود هستید می توانید سرویس خواب روستیک را انتخاب کنید. در این سبک از سرویس خواب، سعی می شود تا طراوت و اصالت چوب تا آنجا که ممکن است حفظ شود. زمانی که با سرویس خواب به سبک روستیک مواجه می شوید درست مانند این است که با تبر تنه درخت را به  تکه های  الوار  تبدیل کرده اید و با چند رشته طناب آنها را بهم متصل کرده و در اتاق خواب قرار داده اید.

با استفاده از این طراحی سرویس خواب مدرن می توانید فضایی کاملا متفاوت برای اتاق خواب خود مهیا کنید، با بهره گیری از مبلمان هایی که با همین سبک ساخته و طراحی شده اند فضای اتاق را کاملا زنده و نزدیک به طبیعت برای خود طراحی کنید. البته حتما می دانید که در این سبک ها نیز بر روی چوب پردازش می شود تا نسبت به شرایط جوی مانند گرما، سرما، و همچنین حشرات مقاوم باشند. از نظر استحکام نیز نمره ی قابل قبولی دارند و می توان با نگهداری درست تا مدت های طولانی از آنها استفاده کرد.

سرویس خواب مدرن و جنس آن

جنس غالب برای ساخت و طراحی سرویس خواب مدرن ام دی اف می باشد. ام دی اف به دلیل قیمت مناسبی که دارد و همچنین پردازش راحتی که هنگام کار از خود نشان می دهد مورد توجه فعالان این عرصه است. ام دی اف در واقع یک فیبر چوبی می باشد که برای ساخت آن  ضایعات چوبی و چسب را با هم ترکیب می کنند و در مجاورت گرما و فشار قرار می دهند. تراکم ضایعات چوب در ام دی اف در حد متوسط قرار دارد و همین امر باعث شده تا مقاومت خوبی را از خود نشان دهد.

سرویس خواب و نکات فنی آن

در هنگام خرید سرویس خواب ، سعی کنید تا کمی آن را بو کنید. در فروشگاه ها احتمال اینکه از مواد نامرغوب استفاده شود بسیار زیاد است و همواره سعی می کنند تا این نقطه ضعف را با پوشش رنگ های تند پنهان کنند. سرویس خواب نباید بوی بد و تندی را داشته باشد .

همواره در خرید سرویس خواب به زوایا و گوشه های کار دقت نمایید. نباید هیچ گونه اضافاتی در آن دیده شود. باید کاملا صاف و یکدست باشد، بدون برآمدگی، شکستگی و یا ترک.

هنگام خرید سرویس خواب حتما به اتصالات و ابزار های به کار برده شده  دقت لازم را داشته باشید تا از کیفیت آن مطمئن شوید، بخصوص در رابطه با سرویس خواب ها تاشو، حتما به اهرم ها و مفصل آن توجه کنید تا از کیفیت خوبی برخوردار باشند تا با چند بار استفاده کردن از بین نروند.

هنگام خرید حتما از فروشنده درباره گارانتی و خدمات پس از فروش سوال کنید.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک سرویس خواب مدرن مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد