خرید پانل بر

0

خرید پانل بر

اگر می خواهید وارد کار پانل های دیواری بشوید و پانل های متفاوت دیواری را تولید کنید نیاز به خرید پانل بر دارید. پانل بر ها از انواع متفاوتی برخوردار هستند و در هنگام خرید باید نیاز خود را کاملا بسنجیم. تولید پانل های دیواری یک کار پردرآمد به حساب می آید چرا که امروزه بیشتر خانه و ساختمان ها در فضای داخلی شان از پانل های دیواری روکش دار و یا گچی استفاده می کنند چرا که زیبایی خاصی به محیط می دهد و همچنین ویژگی های متعدد دیگری علاوه بر زیبا بودن دارند.

یکی از قدم های شروع کار تولید پانل های دیواری می باشد که باید پانل بری را انتخاب و خریداری نمود که جوابگوی چند سال آینده هم باشد. به همین دلیل در هنگام خرید پانل بر باید دقت کافی داشته باشید. پانل بر ها در انواع متفاوتی موجود می باشد و برحسب شرایطی که موجود می باشد باید یکی از این نوع پانل بر ها را خریداری نمود.

پانل بر ها در دو نوع عمودی و افقی موجود هستند که بر حسب شرایط باید یکی از این دو را انتخاب نمود. برای مثال اگر شما فضای کمی را در اختیار دارید تا کار ساخت پانل را شروع کنید باید از نوع عمودی پانل بر ها استفاده نمایید چرا که فضای کمتری را اشغال می کنند. این نکته را هم به یاد داشته باشید که در انتخاب پانل بر عمودی باید به فکر چند سال آینده هم بود و پانل بری را انتخاب نمود که جوابگوی تمام نیاز های شما باشد.

همچنین اگر شما دارای فضای مناسبی هستید می توانید از نوع افقی پانل بر استفاده نمایید که با استفاده از این نوع پانل بر تقریبا تمام نیاز هایتان برآورده می شود.یک از مهم ترین کار هایی است که در هنگام شروع کار تولید پانل های دیواری باید به آن توجه نمود.

چرا که با خرید یک پانل بر که فقط نیاز اولیتان را برآورده می کند باید هزینه دوباره ای کرد تا پانل بر جدیدی که متناسب با نیاز جدید است تهیه نمود. قیمت پانل بر هم نسبتا زیاد است و نمی توان به همین راحتی خرید پانل بر را انجام داد. پس در هنگام خرید پانل بر باید نکات ظریف و نیاز های آینده را مد نظر قرار داد.

ویژگی های پانل بر

پانل بر ها از مواد اولیه مرغوب ساخته می شود تا در هنگام انجام کار دچار مشکل نشود. باید ویژگی های منحصر به فرد هر کدام را مد نظر قرار داد. برای مثال جنس استفاده شده در ساخت پانل بر، باعث می شود تا ظرافت و مقاوم بودن بدنه آن را متوجه شویم.

برای مثال اگر در بدنه آن فولاد مرغوب استفاده شده باشد نشانه آن است که این دستگاه از مقاومت بالایی برخوردار است و در برابر ضربات مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. یا جنس استفاده شده در اره که با نام تیغه خط زن معروف می باشد خبر از محکمی و حد برش دستگاه پانل بر را می دهد. ویژگی های دیگری هم در دستگاه های پانل بر وجود دارد که در هنگام خرید پانل بر باید به آن توجه داشت.

ویژگی دیگری که باید در نظر داشت مقاومت آن در برابر تغییرات آب و هوایی و شدت گرما و سرما است که یک دستگاه پانل بر تا چه دمایی مقاومت نشان می دهد. یا ویژگی دیگری که مد نظر باید باشد مصرف برق و انرژی توسط دستگاه است و باید دید که دستگاه پانل بر با چه توان برقی توانایی انجام کار دارد و برش را انجام می دهد.

ویژگی دیگری که مد نظر باید باشد قابلیت تعمیر پذیری آن است، به این صورت که در خرید پانل بر باید بررسی نمود که اگر دستگاه در طول مدت کاری اگر خراب شد قابلیت تعمیر با هزینه کم را دارد یا خیر. ویژگی دیگری که می توان بررسی نمود نصب و راه اندازی آسان دستگاه است، به این صورت که اگر دستگاه به راحتی نصب شد از ویژگی نصب آسان برخوردار است.

پارامتر هایی که در هنگام خرید پانل بر باید رعایت کرد

طول برش: در هنگام خرید پانل بر باید توجه داشت که دستگاه حداکثر تا چه طولی از یک پانل را می تواند برش دهد و کار را انجام دهد.چم

ارتفاع برش: در هنگام خرید دستگاه پانل بر باید حداکثر ارتفاع برش را در نظر داشت بدین صورت که تا چه ارتفاعی دستگاه قادر به برش پانل خواهد بود.

حداکثر عمق برش: این پارامتر به این معناست که دستگاه پانل بر در برش پانل های چوبی و MDF حداکثر تا عمق چقدر را توانایی برش دارد.

سیستم خط زن: زمانی که شما با پانل های روکش دار کار می کنید این سیستم مورد نیاز است، پس در هنگام خرید پانل بر باید اهداف خود را مشخص کرده باشید.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک خرید پانل بر مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد