خرید دستگاه گندگی نجاری دست دوم

0

راهنمای خرید دستگاه گندگی نجاری دست دوم

خرید دستگاه گندگی نجاری دست دوم : برخی نجاران به علت مشکلات مالی و یا عدم نیاز به خرید دستگاههای نو ترجیح می دهند ابزار و دستگاههای مورد نیاز خود را به صورت دست دوم خرید نمایند که البته اشکالی هم ندارد چون برخی دستگاههای دست دوم به اندازه ای با کیفیت و خوب هستند که خرید آنها علاوه بر اینکه مقرون به صرفه است، می تواند جنبه سرمایه گذاری هم داشته باشد.

خرید دستگاه گندگی نجاری دست دوم

من به خاطر دارم در یک کارخانه تولید قطعات خودرو کار می کردم و کارفرما برای خرید دستگاههای مورد نیاز خود به کشور آلمان یا کشورهای معتبر در این زمینه سفر می کرد و دستگاههای سالم و با کیفیت آنها را می خرید و در کارخانه خود سال ها از آن استفاده می کرد. در مورد خرید دستگاه گندگی نجاری این موضوع می تواند رخ دهد به شرطی اینکه خرید دستگاه با حفظ شرایط لازم و رعایت نکات فنی صورت گیرد.

برای خرید دستگاه گندگی نجاری دست دوم به چه نکانی باید توجه شود؟

اینترنت راهی برای  خرید دستگاه گندگی نجاری 

در حال حاضر با گسترش شبکه های اجتماعی تعداد فروشگاههای اینترنتی چیزی کمتر از فروشگاههای واقعی نیست و برخی از آنها هم اقدام به فروش اجناس و دستگاههای فنی کرده اند. برای خرید دستگاه گندگی نجاری از این فروشگاهها و سایت هایی مانند شیپور و برخی دیگر حتما دقت کنید وجهی پرداخت نشود تا کاملا دستگاه را رویت کرده و وارسی کنید چون ممکن است اصلا مشخصات دستگاهی که در سایت ذکر شده است با نمونه واقعی همخوانی نداشته باشد. برای اطمینان از صحت و سلامت دستگاه برخی نکات را در ادامه توضیح می دهیم.

اهمیت مدت کارکرد برای خرید دستگاه گندگی نجاری

یک موضوع و نکته مهم که برای خرید دستگاه گندگی نجاری باید حتما به آن توجه داشته باشید مدت کارکرد دستگاه است. همه دستگاهها مانند ماشین و خودروها یک عمر مفید دارند وقتی خیلی زیاد از آنها کار کشیده شود دچار استهلاک قطعات خواهند شد در مورد ماشین گندگی هم این موضوع صدق می کند. مثلا یک دستگاه برش ام دی اف که در کارگاه خدمات برش استفاده شده است در مقایسه با دستگاه اره ای که در یک کارگاه شخصی استفاده شده استهلاک بسیار بیشتری خواهد داشت برای همین حتما از فروشنده بپرسید دستگاه کجا و در چه کارگاهی استفاده شده است چون این موضوع به صورت مستقیم در کارکرد و دقت دستگاه اثر می گذارد.

دستگاه گارانتی داشته باشد

شاید فکر کنید خرید دستگاه و ابزرآلات دیگر نیاز به گارانتی ندارد اما برخی شرکت ها و فروشنده های دستگاههای دست دوم هستند که آپشن گارانتی را به وسایل خود اضافه کرده اند و شما می توانید خرید دستگاه گندگی نجاری را از این فروشگاهها انجام دهید. اگر فروشگاهها بتوانند خدمات بعد از فروش و گارانتی ارائه دهند استفاده از ماشین مورد نظر بسیار راحت تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. ضمن آنکه باعث می شود اعتماد به دستگاه خریداری شده بیشتر شود.

خرید دستگاه گندگی نجاری دست دوم از فروشگاههای واسط بهتر است

شاید فکر کنید اگر مستقیما به سراغ کارگاههای نجاری رفته و خرید دستگاه گندگی نجاری مقرون به صرفه تر و بهتر باشد البته ممکن است یک دستگاه را بدون دخالت فروشگاهها واسط ارزانتر بخرید اما برخی محاسن خرید از فروشگاهها واسط را از دست خواهید داد. خرید از شرکت های واسطه از سلامت دستگاه و کارکرد آن به شما اطمینان می دهد چون قطعا این شرکت ها دستگاههای از کار افتاده و با مشکلات فنی زیاد غیر قابل حل را نخواهند خرید و چون متخصصان و فنی کاران خبره ای در این زمینه دارند می توانند قبل از خرید دستگاه را از نظر فنی تست کنند و شما به عنوان خریدار جزء این امکان را نخواهید داشت مگر آنکه به صورت حرفه ای و تخصصی از دستگاه سر دربیاورید که کمتر اتفاق می افتد.

 قبل از خرید دستگاه گندگی نجاری دست دوم از نظر شکل ظاهری آن را بررسی کنید

اگر چه گفته می شود خرید از شرکت واسطه خیلی از نگرانی های خریداران را می تواند برطرف کند اما به این معنی نیست که در این حالت نیاز به دقت و بررسی دستگاه توسط خود فروشنده نخواهد بود. بر عکس خود فروشنده هم باید تا آنجا که می تواند در هنگام خرید دقت لازم را به خرج دهد. مثلا دستگاه را کاملا از لحاظ شکل ظاهری و وجود رنگ پریدگی های عمیق یا له شدن و احتمال بروز ضربه یا سقوط، نشت روغن و ترک دستگاه، بوی سوختیگی و برخی موارد دیگر بررسی نماید.

هنگام خرید دستگاه گندگی نجاری دست دوم یکبار آن را خاموش و روشن کنید

قبل از تمام کردن معامله حتما دستگاه را چند بار خاموش و روشن کنید و از صحت و سلامت موتور و برق کشی آن مطمئن شوید البته اگر کار با دستگاه را بلد هستید حتما سعی کنید آن را امتحان نمایید تا از کارکرد ماشین مطمئن شوید.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به درباره از لینک خرید دستگاه گندگی نجاری دست دوم مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد