خرید خانه چوبی پیش ساخته

0

اقدامات لازم پیش از خرید خانه چوبی پیش ساخته

برای خرید خانه ساخته برآورد هزینه و بودجه خود را پیش از هر چیزی می بایست در درجه اول اهمیت قرار داد و با توجه به هزینه این خانه های چوبی متناسب با بودجه خود اقدام به خرید خانه چوبی پیش ساخته نمود. بعد از آنکه بودجه فرد متناسب با هزینه برآورد شده خانه های چوبی گشت، برای تعیین متراژ خانه از میان خانه های چوبی باید یکی را متناسب با تعداد ساکنین خانواده خود برگزید. چرا که متراژ این خانه ها در سبک و سنگینی هزینه آن نقش چشمگیر و بسزایی دارد.

عوامل موثر در قیمت خرید خانه چوبی پیش ساخته

 نکته قابل ذکری که در اینجا می بایست بدان توجه نمود برای خرید خانه چوبی هیچ نیازی نیست که هزینه ای افزون بر خرید خانه چوبی بابت بعد مسافت پرداخت کنید. بدین منظور که اگر شهر محل سکونت شما از مبدأ شرکتهای ساخت خانه چوبی برای سفارش این خانه ها فاصله داشته باشد، شما مجبور به پرداخت هزینه نمی  باشید.

خرید خانه چوبی پیش ساخته

لذا قیمت خانه چوبی در تمامی نقاط کشور ثابت می باشد و برای شهرهای دورتر از مبدأ کارخانه هیچ گونه هزینه اضافه ای را نباید متقبل شد. از دیگر عواملی که نیازی به پرداخت هزینه اضافه برای شخص نمی باشد، تعداد طبقات خانه های چوبی است. به این منظور که اگر خرید خانه چوبی از دو طبقه به بالا مدنظر شماست، نیازی به افزایش قیمت نیستید، بلکه برای محاسبه قیمت آن فقط کافی است متراژ طبقه دوم را نیز بر متراژ طبقه اول یا طبقات دیگر با همدیگر جمع بسته و هزینه را بر پایه متراژ کلی ساختمان برآورد ساخت.

پس بنابراین هزینه یک ساختمان دو طبقه ای که هر طبقه آن ۵۰ متر است با هزینه یک ساختمان یک طبقه ۱۰۰ متری برابر است و تعداد طبقات دلیل بر افزایش قیمت نمی باشد. خانه های چوبی چندین طبقه نیز طبق همین روال محاسبه می شوند و هیچ گونه مابه التفاوتی به قیمت پایه و مبنای اولیه ساختمان افزوده نخواهد شد.

معایب خرید خانه چوبی 

به تمامی پروژه های سفارشی که بر مبنای درخواست مشتری توسط تولیدکنندگان و متخصصین این حوزه ساخته می شوند، خانه های پیش ساخته اطلاق می گردد. خرید خانه های چوبی ممکن است برای هر فردی دربردارنده مزایا و معایبی باشد که در اینجا درصدد واکاوی آنها خواهیم بود. یکی از مسائلی که ممکن است برای خرید خانه چوبی پیش ساخته در مقابل ساخت خانه های چوبی عیب محسوب شود، این است که طرح آماده ای برای متراژ مشخصی وجود ندارد.

بدین منظور که دست شما در هنگام ساخت خانه های چوبی کاملا باز است که به هر مقدار که بخواهید و به هر طرح و ایده ای که مدنظر شماست، خانه خود را بسازید ولی برای خرید خانه چوبی می بایست طرح خانه خود را در میان خانه های پیش ساخته انتخاب کنید که ممکن است با معیارهای اولیه شما سازگاری نداشته باشد و شما ملزم به انتخاب یکی از آن ها باشید. هر چند که می توان با دیدن طرح ها و خانه های پیش ساخته زیادی بر پایه متراژ ساختمان و طرح ساختمان، خانه ای را برگزینید که تقریبا برابر با همان فاکتورهای نهفته در ذهن شماست.

مزایای خرید خانه چوبی

 از جمله مزایایی هم که خرید خانه چوبی  برای شما دارد، تعیین هزینه، انعطاف پذیری طرح، نوع عایق بندی و انتخاب متریال تمام اجزای ساختمان چوبی کاملا به اختیار شماست.

چه بسا ممکن بود در ساخت خانه های چوبی برآورد دقیقی از هزینه وجود نداشته باشد و هزینه نهایی چیزی نبود که در ابتدای امر در ذهن شما نقش بسته بود و حتی ممکن بود با سهل انگاری نوع عایق بندی ساختمان، انتخاب چوب و بسیاری دیگر از مسائلی که در ساخت خانه های چوبی مورد نیاز بود، به خوبی رعایت نمی شدند، ولی در خانه های پیش ساخته هیچ یک از این مشکلات وجود ندارد و می توان خانه ای را انتخاب نمود که متناسب با بودجه شما و بر حسب سلیقه و ایده شماست و از دیگر مزیت ها اینکه برای خرید خانه چوبی می توان در هر موقعیت جغرافیایی و در هر مکانی از جمله باغ، منطقه شهری، روستایی، کوهستانی، مناطق گرم و خشک و مناطق مرطوب شمال کشور اقدام کرد و هیچ گونه نگرانی بابت آب و هوای آن منطقه را در سر نپروراند چرا که سازه های چوبی در معرض انواع شرایط آب و هوایی از خود انعطاف پذیری و مقاومت بالایی به خرج می دهند هر چند که انعطاف این خانه ها در مناطق شمالی ایران بسیار موثرتر می باشد بنابراین پیشنهاد می شود برای خرید خانه چوبی به مناطق شمالی کشور مراجعه کنید تا علاوه بر انعطاف پذیری بیشتر با طرح ها و ایده های بسیار متنوعی رو به رو گردید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به درباره از لینک  خرید خانه چوبی پیش ساخته مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد