خانه چوبی دست دوم

0

خانه چوبی دست دوم

خانه چوبی دست دوم : در بسیاری از مواقع پیش می آید که افراد خانه چوبی پیش ساخته خود را در معرض فروش قرار می دهند. شرکت های تولید کننده در این زمینه پس از بازبینی از این خانه ها بصورت کاملا دقیق و موشکافانه با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای لازم اقدام به خرید این خانه های چوبی می کنند تا در نهایت این خانه ها را تحت عنوان خانه چوبی به خریداران و علاقه مندان بفروشند.

این خانه ها با توجه به قیمت پایین تری که نسبت به خانه های نو دارند، برای آن دسته از افرادی مناسب و ضروری است که پول و بودجه کافی برای ساخت خانه چوبی را ندارند؛ لذا اقدام به خرید خانه چوبی می کنند تا به رویای زندگی در خانه های چوبی دست یابند.

قیمت خانه چوبی دست دوم

معمولا خرید هر وسیله کارکرده و دست دومی از خرید نو و فابریک اولیه آن در قالب ارزانتری عرضه می شود. خرید خانه چوبی دست دوم نیز از این مقوله خارج نیست و با خرید آن می توان با پرداخت هزینه ای به مراتب پایین تر صاحب خانه چوبی در دل طبیعت شد و از آرامش مفرط آن نهایت لذت و بهره لازم را برد.

به طور کلی قیمت خانه چوبی دست دوم بستگی به ابعاد ساختمان و متراژ کلی آن، امکانات لازم در این خانه های چوبی، میزان سالم بودن آن و نیز سال تولید و مصالح بکار گرفته شده در این خانه های چوبی دارد و نمی توان به طور دقیق قیمت خانه چوبی دست دوم را تخمین زد. برای نحوه ارزش گذاری و برآورد تقریبی این خانه ها می بایست با افراد متخصص و کارشناسان خبره در این زمینه مشورت کرد و با داشتن اطلاع کافی در این زمینه اقدام به خرید خانه چوبی دست دوم نمود.

خرید خانه چوبی دست دوم

برای خرید خانه چوبی باید دقت نظر و ظرافت کاری بیشتری به خرج داد چرا که اصولا خرید سازه کارکرده و دست دوم از سازه نو و فابریک خود مشکل تر به نظر می آید. علت این امر بر می گردد به اینکه محصولات نو در ابتدای امر قبل از ساخت دارای کاتولوگ و لیست قیمت هستند و می توان از سالم بودن تمامی قطعات بکار رفته شده و بخش های آن اطمینان حاصل نمود.

حال آنکه در مورد خانه چوبی دست دوم حتما می بایست هنگام خرید خانه را به طور کامل و دقیق مورد بازدید و بررسی قرار داد و از آنجایی که قیمت گذاری توسط مالک ساختمان صورت می گیرد، لذا ممکن است قیمت نهایی بیش از ارزش واقعی ملک باشد. پس می بایست همیشه قبل از خرید خانه چوبی دست دوم اطلاعات تکمیلی و کافی را بدست آورد و با افرادی که در این زمینه تجربه دارند، مشورت نمود تا در فرآیند خرید خانه چوبی متضرر نشد.

عمر خانه های چوبی بر حسب نوع سازه های چوبی

یکی از مسائلی که بسیار حائز اهمیت است، عمر خانه های چوبی است که در هنگام خرید خانه چوبی باید بدان توجه نمود. عمر این ساختمان ها بسته به نوع سازه متفاوت است. به طور کلی سازه های چوبی به دو دسته تقسیم می شوند که به قرار زیر است:

  • خانه های چوبی رُستیک (متریال کاملا آلی)
  • خانه های چوبی گاتیک (ترکیبی)

در خانه های چوبی رُستیک از مصالح کاملا طبیعی و ارگانیک استفاده می شود. نوع مصالح بکار گرفته شده در این سازه های چوبی در عین حال که ارگانیک  می باشد، از کیفیت به روز و اجرای معمارگونه و اصولی تری برخوردار می باشد. نمای این نوع سازه ها بدون کمترین دخالتی از مصالح صنعتی و کاملا طبیعی است و تمامی مسائل مربوط به مصرف انرژی و عایق بودن و مقاومت ساختمان در این خانه های چوبی کاملا رعایت شده است. ستون های اصلی، سقف و دیواره ها، دکوراسیون داخلی تمامی این موارد در سبک رستیک به طور کامل از جنس چوب هستند.

مزایای خانه های چوبی رُستیک

خانه های چوبی رستیک دربردارنده مزایای هستند که هنگام خرید خانه چوبی می توان با در نظر گرفتن نوع سازه و عمر مفید آن از این مزایا بهره مند شد.

  • کاملا طبیعی و از جنس چوب
  • مقرون به صرفه
  • عایق کامل برودتی و صوتی
  • مقاوم در برابر زلزله

خانه های چوبی گاتیک

این سازه ها ترکیبی از مصالح ارگانیک و صنعتی هستند در حالیکه پوشش این سازه ها نیز کاملا از جنس چوب می باشد. شالوده اصلی و ستون ها در این سازه از مصالح فلزی هستند که ترکیب اصلی را طرح ریزی نموده اند و کفپوش ها، سقف شیب دار، دیوارپوش ها به طور کامل از چوب های مخصوص کاور می باشند.

مزایای خانه های چوبی گاتیک

  • مقاومت نسبتا بالای اسکلت
  • مقاوم در برابر زلزله
  • عایق کامل برودتی و صوتی
  • عدم محدودیت در تعداد طبقات
  • قابل حمل بودن ساختمان

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به درباره از لینک خانه چوبی دست دوم مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد