خانه های چوبی روی آب

0

خانه های چوبی روی آب:

می توانم به خانه های چوبی روی آب در فیلیپین اشاره کنم و ساخت انها که به شکل متنوع و دارای طراحی های خاصی هستند. خانه های چوبی روی آب به صورت تک واحدی و یا خوشه ای به شکل شناوری طراحی شده اند. خانه ها را می توان با یک یا دو طبقه کامل کرد. طراحی خانه های چوبی با همکاری مردم محلی صورت گرفت و یک خانواده متوسط فیلیپینی از ۵ نفر در آنجا زندگی می کردند. این داستانی است که برای نخستین بار درباره خانه های چوبی گفته می شود.

این خانه ها معمولا از چوب ساخته می شوند زیرا چوب پایدار ترین مواد ساختمانی است و می تواند به صورت محلی از انها استفاده کرد. طراحی هوشمندانه پانل های نمایشی که به معماران کمک کرد تا ساخت خانه های چوبی روی آب را بهتر کنند ، خانه های چوبی با تهویه طبیعی ساخته شده و این نوع خانه ها کاملا محافظت شده هستند و قطعا از زیبایی های خاص خود بهره مند خواهند بود.

ساخت خانه های چوبی روی آب:

خانه های چوبی به صورت پیش ساخته در یک کارخانه ساخته می شوند و در همان مکان مونتاژ می شوند. خانه های پیش ساخته محلی نیز نامیده می شوند، کیفیت خانه ها را شرکت سازنده تضمین می کند با سرعت بالایی این نوع خانه های چوبی را می سازند. خانه های شناور روی آب خانه هایی هستند که به صورت کامل از نوع های چوب مرغوب ساخته می شوند و مهندسی این نوع خانه ها توسط معماران حرفه ای در هر شرکت انجام شده و شاید بتوان گفت رویایی ترین شکل یک زندگی را به شما نشان خواهند داد.

معماری شناور و خانه های چوبی شناور:

خانه های چوبی شناور توسط معماری شناور ساخته می شوند. در جاهایی که بنادر دریایی وجود دارد قطعا وجود این نوع خانه ها بسیار به چشم می خورد. خانه های چوبی معمولا دارای تراس هایی هستند که سطح دریا را به زیبایی به شما نشان می دهند و آنها دارای چشم اندازی هستند که در هیچ خانه دیگری دیده نمی شود.  در کشوری مانند هلند مردم این کشور تمایل زیادی به استفاده از خانه های چوبی دارند و برای آنها جذابیت زیادی دارد. این نوع خانه ها که نزدیک سطح دریا قرار دارند برای اینکه با بحران سیل مواجه نشوند از سدها و تپه های شنی استفاده می کنند. البته برخی معماران بیشتر با پنل های شناور برای قرار گرفتن در برابر سیل موافق هستند.

ساخت خانه های چوبی روی آب:

می توان گفت شما با دو راه اصلی برای ساخت خانه های چوبی روی آب روبرو هستید. اینکه پلتفرم جامد باشد همراه با یک سکویی که این سکو ها باید وزنشان بسیار کمتر از وزن آب باشد و یا راه دوم اینکه از یک محفظه ای استفاده شود که این محفظه درون ان خالی باشد و هم چنین از جنس بتن باشد. این دو راه برای پایه اصلی ساختن این نوع خانه ها بکار برده می شود. و سقف و کف از چوب ساخته شده و چوب ها بخاطر وزن سبکشان عملکرد بهتری دارند.

معمولا در این نوع خانه ها از پنجره های شیشه ای بزرگ به شکل کشویی استفاده می شود که باعث می شود نمای زیبای از دریا و آسمان و حتی ساحل را نیز به شما نشان دهد. گاهی حتی از تراس های شناور در جلوی خانه استفاده می شود که زیبایی این خانه ها را دو چندان می کند. این نوع خانه ها دارای راه پله های هستند که فضای بیرونی و داخلی را به هم وصل می کنند و هم چنین تمامی موارد داشتن یک خانه مدرن برای زندگی را دارا هستند. در کل ساخت خانه های چوبی به هر شکلی و با هر تنوعی بسیار زیباست و قطعا با تمامی خانه هایی که می بینید این نوع خانه های چوبی متفاوت هستند.

راهنمای خرید:

این شرکت از سازه های چوبی مرغوب استفاده کرده و از مهندسان بسیار عالی و مجرب و با تجربه استفاده کرده، هم چنین اولین متدهای روز در جهان را به کار می برد. شما به راحتی از طریق سایت ما می توانید به صورت آنلاین درخواست داده و افتخار می کنیم با نظارت خود شما خانه ای را به شما تحویل دهیم که دیواره های ان از پشم سنگ و پشم شیشه و از چوب وارداتی کشورهای خارجی همانند روسیه استفاده خواهیم کرد. این شرکت مفتخر به ارائه چندین پروژه چوبی در زمینه ویلای چوبی، نما، آلاچیق و دیگر سازه های چوبی می باشد.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به درباره از لینک خانه های چوبی روی آب مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد