ویژگی های میز و صندلی حصیری ناهارخوری

0

میز و صندلی حصیری ناهارخوری، مناسب برای فضاهای آزاد

ویژگی های میز و صندلی حصیری ناهارخوری : همانطور که می دانیم آشپزخانه قلب متمرکز و پویای هر خانه ای است و برای آن که زیبایی دوچندانی در خانه ایجاد شود نیاز به استفاده از میز و صندلی ناهارخوری شیک و مناسب است. اما گاهی اوقات خانوارها دارای منازل ویلایی هستند و نیاز دارند برای استفاده از محیط بیرون از خانه و صرف عصرانه و یا یک وعده غذایی در خارج از منزل، از یک میز و صندلی ناهارخوری استفاده کنند.

به همین جهت ما پیشنهاد می کنیم که از میز و صندلی حصیری ناهارخوری استفاده کنید. حتی در صورتی که شما رستوران و یا کافه شاپ دارید و می خواهید از فضای بیرون از محیط کار به خدمت رسانی و پذیرایی مشتری ها بپردازید، استفاده از میز و صندلی حصیری ناهارخوری به شما پیشنهاد می شود. اما چرا استفاده از این نوع میز و صندلی در خارج از خانه برای خانواده ها سودمند است.

ویژگی های میز و صندلی حصیری ناهارخوری

از ویژگی بارز میز و صندلی حصیری ناهارخوری می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد. چرا که این میز و صندلی از حصیرهای پلی اتیلن که دارای خاصیت آب گریزی هستند، ساخته شده اند. همچنین میز و صندلی حصیری ناهارخوری به خودی خود، وزن چندانی ندارند. بنابراین قرار دادن و یا برداشتن آن ها از محیط آزاد امری ساده و بدون صرف انرژی زیاد است. برای آن که بتوان مواد غذایی بر روی این میز ها قرار داد، باید از یک شیشه حرارت دیده بر روی آن قرار داد.

این شیشه از آن جایی که در اکثر مواقع این نوع میز و صندلی ها در فضای باز استفاده می شوند، باید این شیشه استحکام بالایی در برابر ضربه داشته باشد و مقاومت بالایی را هم در برابر آسیب های ناشی از خراش از خود نشان دهند. از ویژگی دیگر میز و صندلی حصیری ناهارخوری می توان به مقاومت در برابر آفتاب اشاره کرد. چرا که به مرور زمان نور خورشید باعث پوسیدگی و خشک شدن بدنه متریال می شود. اما باید از چه روکشی در این نوع میز و صندلی استفاده کرد؟

با میز و صندلی حصیری ناهارخوری، طبیعت را با خود در سفره مهمان کنیم

برای آن که بتوان در محیط خارج از خانه، به راحتی به صرف وعده غذایی بپردازیم، باید از صندلی هایی با روکش های ضد آب و نرم و راحت استفاده کرد‌. اکثر صندلی سازان از روکش هایی با الیاف نانو استفاده می کنند. اما صندلی ناهارخوری حصیری چگونه تولید می شود؟

این صندلی محصول کارخانه نیست و کاملا از طریق بافت حصیر یا راتان توسط دست انسان ساخته می شود. پس ارزش معنوی این صندلی ها بسیار بالاتر از سایر صندلی ها است.

استفاده از میز و صندلی حصیری ناهارخوری درون منازل!

استفاده از میز و صندلی حصیری تنها به محیط خارج از خانه محدود نمی شود. ترکیب دکوراسیون با میز و صندلی حصیر ناهار خوری، می تواند فضای روح انگیز و زیبایی را به خانه شما ببخشد. صندلی هایی که در محیط درون خانه استفاده می شود، به دلیل آن که در معرض آسیب های ناشی از محیط بیرون قرار ندارند، دارای استحکام و مقاومت بالایی نیستند.

در صورتی که تمایل داشته باشید از دکوراسیون جذاب و ساده پیروی کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم از میز و صندلی حصیری ناهارخوری استفاده کنید. این میز و صندلی ها در انواع و شکل و شمایل گوناگون در بازار وجود دارند. میز و صندلی حصیری دایره ای یا گرد متداول ترین و پر فروش ترین میز در میان سایر میز و صندلی هاست. البته به شما توصیه می کنیم که ابتدا فضای خانه خود را بشناسید. اگر خانه شما دارای فضاهای گوشه و بلا استفاده است، پیشنهاد می کنیم از میز و صندلی حصیری ناهارخوری استفاده کنید.

نکاتی که باید در خرید میز و صندلی ناهار خوری در نظر گرفت

در هنگام خرید میز و صندلی ناهار خوری به دنبال رعایت استاندارد های مرتبط با سلامتی باشید. ارتفاع میز تا زمین، پهنای نشیمنگاه و اختلاف ارتفاع میان میز و صندلی از پارامتر هایی است که باید از استاندارد برخوردار باشند. چرا که عدم رعایت استاندارد مناسب در ساخت صندلی باعث می شود که افراد در هنگام صرف غذا تسلط کافی بر غذا و بشقاب خود نداشته و به این ترتیب از غذا خوردن خود لذت نبرند.

به طور معمول برای رعایت استاندارد های مربوط به اختلاف ارتفاع، این اختلاف را حدود ۳۰ سانتی متر در نظر می گیرند. هم چنین باید ارتفاع صندلی ها به گونه ای تنظیم شود که پاها به طور کامل بر روی سطح زمین قرار گیرد. با این تفاسیر ارتفاعی که باید برای میز در نظر گرفته شود، ارتفاعی در حدود یک متر است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک ویژگی های میز و صندلی حصیری ناهارخوری مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد