میز و صندلی ناهار خوری چرم

0

با میز و صندلی ناهار خوری چرم، طبیعت را به خانه خود بیاورید!

به طور کلی چرم ماده مقاوم و همچنین با طول عمر بالا است، که با دباغی کردن پوست برخی از حیوانات به دست می آید. چرم ها عمدتا از پوست طبیعی گاو فراهم شده و در ساخت وسایلی همچون کیف، کفش، لباس و حتی به به عنوان روکش میز و صندلی کاربرد دارند. به خصوص تولید میز و صندلی ناهار خوری به دلیل راحتی باعث شده فروش بیشتری در بازار داشته باشد. اما میز و صندلی ناهار خوری دارای چه تنوعی است؟ چرا استفاده از میز و صندلی ناهار خوری توصیه می شود؟

مزیت های استفاده از چرم به عنوان روکش صندلی

همانطور که می دانید آشپزخانه روح و جان مایه ی هر خانه ای است. از این رو استفاده از محصولات طبیعی می تواند به این روح جان تازه ای بخشد. یکی از این محصولات طبیعی چرم است. استفاده از میز و صندلی ناهار خوری می تواند، شادابی طبیعت را در خانه زنده کند. اما استفاده از چرم چه مزایایی به دنبال دارد؟

  • چرم طبیعی در روکش صندلی بوی طبیعت را در فضای خانه پراکنده می کند. همچنین به دلیل طبیعی بودن با پوست بدن انسان سازگار بوده و حساسیت ایجاد نمی کند.
  • استفاده از چرم به عنوان روکش باعث می شود که شاهد دوام بالا و عمر طولانی میز و صندلی ناهار خوری خود باشید. از آنجایی که محصولات مصنوعی پیوسته از ترکیب لایه های مختلف ساخته شده اند از این رو پس از مدتی در اثر سایش و پوسیدگی از بین خواهند رفت. اما استفاده از چرم، به دلیل پیوستگی و همچنین انعطاف پذیری نه در حین شکل دهی و نه در اثر پوسیدگی از بین نخواهد نرفت.
  • استفاده از چرم باعث می شود به طور ذاتی، رطوبت در زیر آن شکل نگیرد. چرا که چرم از پوست بدن حیوانات به وجود آمده و به طور ذاتی تنفس می کند. پس به این ترتیب رطوبت را از زیر سطح خود خارج کرده و محل تجمع باکتری ها را فراهم نمی سازد. در صورتی که استفاده از مصنوعات به دلیل آن که منافذ نفوذ هوا ندارند، رطوبت در زیر آن ها محبوس شده و موجب آلودگی می گردند.
  • چرم با توجه به ساختار منسجم و پیوسته ای که دارد، به طور ذاتی در برابر سایش و کشش از خود مقاومت نشان می دهد. پس در صورت استفاده از صندلی ناهار خوری، این ضمانت به شما داده می شود که شاهد پوسیدگی و سایش چرم نخواهید بود. البته به شرط آن که در از چرم طبیعی در میز و صندلی خود استفاده کنید.
  • چرم ها به طور طبیعی در برابر حرارت مقاوم هستند. این به عنوان یک مزیت بزرگ شناخته می شود. چرا که در بسیار از موارد در اثر سقوط اجسام گرم و با حرارت بالا روکش صندلی از بین رفته و هزینه بالایی بر دست خانواده ها قرار می دهد. اما در صورت استفاده از چرم طبیعی به عنوان روکش صندلی علاوه بر احساس راحتی می توانید شاهد کاهش هزینه ای ناشی از تعمیر خود باشید.

انتخاب میز و صندلی ناهار خوری چرم

سوالی که همیشه در ذهن افراد وجود دارد آن است که چه شکل میزی مناسب است؟

میز مستطیلی شکل و یا میز دایره ای شکل!

میز و صندلی ناهار خوری چرم مستطیلی

همه ی ما به دنبال آن هستیم که اوقات لذت بخشی را در هنگام غذا خوردن سپری کنیم، از این رو انتخاب میز و صندلی ناهار خوری مناسب باعث می شود، تا به هدف خود نزدیک تر شویم. این میز و صندلی باید متناسب با فضای خانه ها انتخاب گردد.

میز و صندلی ناهار خوری چرم

میز و صندلی ناهار خوری به شکل مستطیل مناسب فضاهای گوشه مانند است. در هنگام خرید میز و صندلی ناهار خوری  مستطیلی شکل، باید توجه کنید که تعداد پایه ها در زیر میز زیاد نباشد، تا در هنگام نشستن اطراف میز دچار مشکل نشوید. برخی از میز و صندلی های مستطیل شکل به گونه ای طراحی شده اند، که به راحتی تا شده و فضای کمتری را اشغال کنند. این میز ها مناسب فضاها و خانه های کوچک و تعداد نفرات کم است. این میز و صندلی می تواند در صورت لزوم، تعداد نفرات بیشتری را ساپورت کند و از حیث مزیت قابل توجهی دارد.

میز و صندلی ناهار خوری چرم دایره ای

استفاده از میز و صندلی ناهار خوری دایره ای باعث می شود فضای صمیمی تری ایجاد شود. همچنین امکان دسترسی به نقاط مختلف میز برای تمام افراد حاضر، فراهم می شود. اما این امکان وجود ندارد که از این میز در گوشه ها استفاده کرد. چرا که با توجه به طراحی دایروی خود امکان قرار گیری در گوشه ها را نخواهد داشت. همچنین به دلیل جمع و جور بودن اغلب میز و صندلی های ناهار خوری دایره ای، امکان چیدمان گسترده غذا وجود ندارد، در نتیجه نمی توان از مهمانان زیادی پذیرایی کرد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز و صندلی ناهار خوری چرم مراجعه کنید.

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد