انتخاب میز و صندلی ناهار خوری خانگی

0

میز و صندلی ناهار خوری خانگی، تنوع و تازگی

امروزه انسان ها به دنبال آن هستند که زندگی خود را به سبک تجملاتی شدن و همچنین راحت طلبی جلو ببرند. بنابراین استفاده از وسایل متنوع و جذاب در خانه می تواند آن ها را در این مسیر یاری کند. با استفاده از میز و صندلی خانگی مناسب همواره می توانید زندگی خود را به سبک تجملاتی پیش ببرید و به آرامش و راحتی دست پیدا کنید. اما چگونه می توان میز و صندلی ناهار خوری خانگی مناسب را انتخاب کرد؟ ما در این زمینه شما را یاری خواهیم کرد.

انتخاب میز و صندلی ناهار خوری خانگی

همه مردم پیوسته با این مشکل که کدام میز و صندلی ناهار خوری مناسب است، دست و پنجه نرم می کنند.

آن ها پیوسته در گیر و دار آن هستند که میز و صندلی ناهار خوری خانگی بهتر است چوبی باشد یا فلزی و یا چرم در ادامه به ارائه ویژگی های هر یک خواهیم پرداخت.

با میز و صندلی ناهار خوری خانگی فلزی، با خاطری آسوده زندگی کنید

میز و صندلی ناهارخوری فلزی به دلیلی آن که رویه ی شیشه ای با استفاده از چسب لیزری به پایه ها متصل شده و همچنین دارا بودن پایه های آبکاری شده، طول عمر بسیار بالایی دارند. چرا که ازخود در برابر بسیاری از عوامل خارجی مانند ضربه، فشار و … به خوبی مقاومت نشان می دهند.

از لحاظ قیمتی باید گفت به دلیل آنکه در ساختار طراحی آن ها از ظرافت و زیبایی خاصی استفاده نشده پیوسته قیمت پایین تری را نسبت به سایر میز ها داراست. در کنار این محاسن معایبی نیز در استفاده از میز و صندلی ناهار خوری خانگی فلزی وجود دارد. از جمله این معایب میتوان به نداشتن تنوع و زیبایی زیاد اشاره کرد.

مشکل بسیار اساسی که به این میز ها وارد است، همسان نشدن با سایر وسایل خانه است. این ناهمسانی باعث از بین رفتن تجملات در خانه شما می شود و موجب به هم ریختن دکوراسیون منزل می گردد. همچنین به مرور زمان قدرت چسب مابین شیشه ی رویی و پایه از بین رفته و در صورت یکبار جدا شدن این دو عضو از یکدیگر، شاهد اتصال قوی اولیه نخواهیم بود.

میز و صندلی ناهار خوری خانگی چرمی، سلامت را به خانواده خود هدیه کنید

استفاده از چرم در مصنوعات خانگی سبب به وجود آمدن حس تازگی و شادابی در خانه می شود. یک چرم طبیعی به دلیل آن که از قلب طبیعت به داخل منزل ما نفوذ پیدا کرده است، به راحتی می تواند در قلب خانه ما یعنی آشپزخانه بنشیند. از آن جایی که در چرم طبیعی از مواد شیمیایی استفاده نشده است، به راحتی در طبیعت تجزیه شده و به آن باز می گردد.

همچنین به دلیل آن که چرم از پوست حیوانات به ویژه گاو ساخته شده است، قابلیت تنفس دارد. به همین جهت از نشست باکتری ها در زیر سطح جلوگیری کرده و به سلامت خانواده کمک خواهد کرد. اما آن چه که باعث شده میز و صندلی ناهار خوری خانگی چرمی طرفداران بیشماری را به دنبال داشته باشد، لطافت و نرمی چرم است. این عامل باعث می شود که در هنگام نشستن بر روی صندلی پیوسته احساس راحتی کرد و یا آن که در تماس دست به آن دچار احساس آرامش شد.

میز و صندلی ناهار خوری خانگی چوبی، جلوه گر تجمل و زیبایی

اگر شما طالب هستید که آشپزخانه خود را به سبک کلاسیک و یا سنتی تزئین کنید به شما پیشنهاد می کنیم که از میز و صندلی های چوبی استفاده کنید. در این میز و صندلی ها امکان طراحی ظرافت ها وجود دارد و با ایجاد نقش و نگارهای خاص در سطح آن می توانید جلوه زیبایی را در خانه خود احیا کنید. البته هر آن چه که ظرافت و زیبایی یک محصول بالا باشد شاهد، افزایش قیمت آن نیز خواهیم بود.

نکات مربوط به بحث ارگونومیک میز و صندلی ناهار خوری

اما به طور کلی در هنگام خرید میز و صندلی ناهارخوری خانگی باید به این نکات ارگونومیک توجه و التفات خاصی نمود. برای این کار به شما پیشنهاد می کنیم ترجیحا از صندلی های بدون تکیه گاه استفاد نکنید چرا که به مرور باعث آسیب به ستون فقرات خواهد شد. همچنین رعایت اختلاف ارتفاع ما بین سطح نشیمنگاه و سطح رویه میز امری مهم است که باعث تسلط کامل افراد در حین غذا خوردن می شود. این اختلاف ارتفاع باید حداکثر ۳۰ سانتی باشد. نشیمنگاه نیز جدای از بحث آسایش نخواهد بود.

پهنای نشیمنگاه باید به گونه ای انتخاب شود، که به راحتی بتوان بر روی آن نشست و افراد دائما نگرانی از بابت افتادن از روی آن داشته باشند. به ارتفاع پایه های صندلی ها نیز باید توجه کرد، چرا که در صورت قرار گرفتن پاها در ارتفاع ورم به وجود آمده و در پی آن شاهد پا درد در افراد خواهیم بود. پس ارتفاع باید به گونه ای باشد که پاها به طور کامل بر روی زمین قرار بگیرند.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک انتخاب میز و صندلی ناهار خوری خانگی مراجعه کنید.

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد