نمونه هایی از صندلی ناهارخوری سبک

0

نمونه هایی از صندلی ناهارخوری سبک

نمونه هایی از صندلی ناهارخوری سبک : صندلی هایی که به عنوان ناهارخوری در کنار میز قرار می دهیم از اهمیت بالایی برخوردار هستند. تولیدکنندگان، هر ساله با طراحی نوع جدیدی از صندلی ناهارخوری سبک و عرضه آن در بازار، نظر خریداران را جلب می کنند. صندلی های سبک از نظر نوع کیفیت در درجه بندی های متفاوتی قرار می گیرند.

قوانین بسیاری در خرید صندلی سبک و راحت و تطابق آن با دکور منزل در بحث فنگ شویی وجود دارد. یکی از قوانین مهم در فنگ شویی چیدمان منزل، هماهنگی نوع و رنگ صندلی ناهارخوری و سبکی آن ها است.

اگر از صندلی های متفاوتی در چیدمان منزل استفاده کنید، نوعی بی قاعدگی و حس بی نظمی به دکوراسیون خود خواهید داد. چیدمان متفاوت فقط در چند روز اولی زیبا خواهد بود و به مرور زمان موجب خستگی ذهنی شما می شود. اگر از آن دسته افراد هستید که طبق قوانین اصول چیدمان پیش نمی روید و نوع سلیقه ی خودتان مهم است و به دنبال تفاوت در نوع رنگ های صندلی هستید، حداقل در اندازه و ابعاد صندلی دقت کرده و صندلی ناهارخوری یکسانی را انتخاب نمایید تا آشفتگی کمتری در منزل شما دیده شود.

حتما دقت نمایید که در صورت خرید صندلی ناهارخوری گلدار، اطراف میز و صندلی ناهارخوری شما، مبل هایی با طرح های شلوغ و گلدار نگذارید به علت آن که میزان شلوغی و عدم تعادل در انرژی خانه را از حد خود دو برابر بیشتر می کند.

صورتی که نوع انتخاب شما در فضای خانه و میز ناهارخوری استفاده از یک نیمکت در کنار صندلی ناهارخوری است، توجه داشته باشید که صندلی های مقابل نیمکت باید بدون طرح و یک رنگ باشند تا چیدمانی زیبا را برایتان به ارمغان بیاورد.

در ادامه ی مقاله با نمونه های مختلف صندلی ناهارخوری سبک آشنا می شوید که تاثیر بسزایی در جابه جایی آن ها وجود دارد.

صندلی ناهارخوری سبک، صندلی کارل هانسن

طراح این صندلی ناهارخوری، هانس وگنر بود که صندلی ناهارخوری سبک، ظریف و چوبی را برای فروشگاه کارل هانسن تولید کرد. بعد از ۱۰ سال تولید این صندلی متوقف و سپس با تغییر در ناحیه نشیمنگاه صندلی، مجدد به بازار عرضه شد.

صندلی ناهارخوری سبک، صندلی ایمز

صندلی جدید ایمز با ترکیبی از پلاستیک و چوب، طرحی منحصر به فرد را ایجاد کرده بود که علاوه بر ویژگی زیبای ظاهری، سبک بودن آن و تناسب خوب در ستون فقرات، طرحی نوین در جامعه ی طراحی عرضه کرده بود و همچنان تولید و فروش آن در بازار ادامه دارد.

صندلی ناهارخوری سبک، صندلی گره خورده

این صندلی توسط طراح ژاپنی طراحی و به بازار عرضه شد. نام این طرح گرفته شده از گره هایی است که در قسمت دسته و پشتی کار برای راحتی خریداران وجود دارد. این صندلی در کشور دانمارک تولید شد.

صندلی ناهارخوری سبک، صندلی چوبی سبک و ظریف

نوعی دیگر از صندلی توسط طراحی بزرگ به نام اسپیندل طراحی شد. این جزو طراحی های کلاسیک و زیبای اسپیندل است که از طراحی سبک صندلی ویندوز الهام گرفته بود.

صندلی ناهارخوری سبک، صندلی تنگ

صندلی تنگ جزو سبک ترین و بی حاشیه ترین صندلی های بازار بود. صندلی با طراحی ساده، راحت و سبک و بدون دسته که رویه ای چرمی، پارچه ای و شبیه به شکل زبان داشت.

صندلی ناهارخوری سبک، صندلی لاله

این نوع صندلی در خانه، کافه ها و رستوران ها بسیار دیده می شود. صندلی ای که چه از نظر سبکی و چه از نظر راحتی در بین رقیبان خود همتا نداشته  و همچنان در حال تولید می باشد. انحنای این صندلی از پشت شبیه به گل لاله بوده و دلیل انتخاب این نام برای این صندلی همین موضوع بوده و در تمام این صندلی شما ترکیبی از رنگ پلاستیکی با کیفیت و براق می بینید که قسمت نشیمنگاه آن با تشکی طراحی شده است.

صندلی ناهارخوری سبک، صندلی ویزو

این صندلی توسط میکا تولوانن طراحی گردید که در عین سادگی، سبک صندلی بسیار شیک و کلاسیک است. صندلی ناهارخوری ویزو با هر نوع دکوراسیونی قابل تطبیق است.

صندلی ناهارخوری سبک، صندلی آلومینیومی

این صندلی نوع جدیدی از صندلی است که توسط فرد خلاق ایرانی طراحی و وارد بازار شد. این نوع صندلی از آلومینیوم موجود در هواپیماها تولید شده است که در هر مکانی قابل حمل بوده و در عرض ۳۰ ثانیه شما می توانید آن را باز کرده و بر رویش بنشینید. این صندلی وزنی حدودا ۱۲۰ کیلوگرم را تحمل کرده و مانند لباس قابل جمع شدن است. از لحاظ نشستن، بدن را در موقعیتی قرار می دهد که از عوارض درد کمر جلوگیری می کند. قیمت این صندلی در بازار چیزی معادل ۱۸۶ دلار است. از ویژگی های این صندلی می توان حجم کم، راحتی، سبکی و قابل حمل بودن آن را نام برد.

 

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک نمونه هایی از صندلی ناهارخوری سبک مراجعه کنید.

 

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد