نمونه های مدل صندلی ناهارخوری ۲۰۱۹

0

نمونه های مدل صندلی ناهارخوری ۲۰۱۹

نمونه های مدل صندلی ناهارخوری ۲۰۱۹ : طرح های کلاسیک و مدرن بسیاری در  مدل صندلی ناهارخوری ۲۰۱۹ وجود دارد. شما با انتخاب بهترین نوع و مدل، می توانید زیبایی خاصی به فضا و دکوراسیون منزل خود بدهید. فراموش نکنید که راحتی و دوام صندلی در استفاده طولانی مدت از آن تاثیر گذار خواهد بود. علاوه بر زیبایی ظاهری صندلی، باید به ابعاد یک صندلی مناسب توجه داشته باشید.

امروزه صندلی ناهارخوری به عنوان کالایی لوکس در منازل به حساب نمی آید بلکه از ضروری ترین وسایل خانه محسوب می شود. صندلی از نظر نوع نشستن باید دارای استانداردهایی باشد تا به ناحیه گردن، ستون فقرات فشار نیاورده و حس خستگی ایجاد نکند. مدل صندلی ناهارخوری ۲۰۱۹ امسال از پرطرفدارترین مدل ها است. صندلی های ناهارخوری در رنگ و ابعاد و شکل متفاوتی توسط طراحان تولید می شود و این انتخاب به نوع سلیقه مشتری بستگی دارد. ما سعی کرده ایم تا با جمع بندی از مدل صندلی ناهارخوری ۲۰۱۹ شما را در انتخاب محصولی زیباتر یاری نماییم.

مدل صندلی ناهارخوری ۲۰۱۹، سبک نیمکت

نیمکت ها عموما در پارک و یا خیابان ها دیده می شود. امسال صندلی های نیمکتی زیبایی طراحی و وارد بازار شدند که فضای جالبی به منازل می دهند. گاهی کارایی نیمکت ها از صندلی های معمولی در منزل بیشتر است. نیمکت ها از نظر راحتی مانند مبل در فضای خانه محسوب می شوند که به آسانی پشت به دیوار و روبروی میز ناهارخوری قرار می گیرند. علاوه بر این مباحث، نیمکت فضایی دلنشین و دوستانه به منزل شما می دهد.

نوع چیدمان و انتخاب صندلی نیمکت به همراه صندلی های تک نفره، باعث آزادی بیشتری در نشستن اعضای خانواده می شود. در مبحث دکوراسیون، چیدمان متقارن حس یکنواختی در فضای خانه به وجود می آورد. حتما این نکته را توجه نمایید که در صورت انتخاب نیمکت، صندلی های ناهار خوری باید به یک اندازه، همرنگ و شبیه به هم انتخاب شوند تا صحنه ی بی ترکیبی در منزل ایجاد نکند.

مدل صندلی ناهارخوری ۲۰۱۹، سبک فرفورژه

این صندلی ها به صورت فلزی و رویه ای مبلی شکل به بازار عرضه می شوند که بیشتر به عنوان صندلی های راحتی و جمع و جور در اپن آشپزخانه استفاده می کنند اما با ورود نسل جدیدی از صندلی های ناهارخوری راحتی، به تدریج از بازار فاصله گرفتند.

مدل صندلی ناهارخوری ۲۰۱۹، چوبی و کلاسیک

اگر در منزل زیاد مهمانی و یا جشن می گیرید، این صندلی ها علاوه بر دوام مناسب، حس برقراری ارتباط به طبیعت را در شما القا خواهد کرد. در بازار با انواع مختلفی از صندلی های چوبی و قیمت هایی متفاوت روبرو می شوید، جنس صندلی های چوبی یا از چوب چندلا و ام دی اف بوده که کم هزینه و دارای استحکام کمتری می باشد و یا از جنس چوب گردو، بلوط، افرا، ساج و .. که دارای مقاومتی سالیانه است و این نوع از صندلی یا به صورت تمام چوب و یا به صورت ترکیبی مبله و چوب طراحی می شود و که از هر دو نوع با توجه به سبک چیدمان منزل می توان انتخاب نمود.

مدل صندلی ناهارخوری ۲۰۱۹، سلطنتی و استیل

اگر به دنبال حس لوکس و شکوه بیشتر برای منزل هستید، این نوع صندلی به صورت چشمگیری در نوع چیدمان خانه تاثیرگذار خواهد بود. صندلی های استیل و یا سلطنتی که دارای روکش مبله و تزیین رنگ طلایی هستند، مورد انتخاب قشری افراد جامعه است که حس اشراف زادگی را در فرد القا می کند.

مدل صندلی ناهارخوری ۲۰۱۹، کلاسیک

باید خاطر نشان کرد که این نوع صندلی هیچوقت تکراری نشده و از مد نخواهد افتاد. دوستداران این صندلی مطمئن هستند که فضای مدرن و خلاق در خانه ی آن ها ایجاد خواهد شد. در سر تا سر جهان مدل های متنوعی از این نوع صندلی طراحی و به بازار عرضه می شود.

نوعی از این صندلی که اولین بار برای یک هتل آلمانی ساخته شد، شبیه شکل تخم مرغ است که برای فضاهای مدرن و بزرگ انتخاب و قابل استفاده است. این نوع  صندلی مورد مناسبی برای لم دادن ، خوردن نوشیدنی و خواندن روزنامه می باشد.

مدل دیگر از صندلی که در مجتمع های بزرگی مانند پالادیوم از آن استفاده می کنند، صندلی الماسی شکل است که طراح آلمانی، هری برتویا آن را طراحی کرده است.

صندلی بعدی صندلی ایفلی نام دارد که شبیه برج ایفل بوده و توسط برادران ایمز به بهره برداری رسیده و از این نوع صندلی در سالن های ناهارخوری استفاده می کنند. صندلی ایفلی به گونه ای طراحی شد که کاملا با قوس و ستون فقرات هماهنگ  و نوعی حس راحتی در فرد ایجاد می کند.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک نمونه های مدل صندلی ناهارخوری ۲۰۱۹ مراجعه کنید.

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد