میز و صندلی ناهارخوری زیبا در رستوران

0

 جذب مشتریان در میزان فاصله ی میز و صندلی ناهارخوری زیبا در رستوران

جذب مشتریان در میزان فاصله ی میز و صندلی ناهارخوری زیبا در طراحی رستوران تاثیرگذار خواهد بود. در صنعت مهمان نوازی، همیشه اینگونه به نظر می رسد که بین رستوران ها بحث به حداکثر رساندن سود در برابر  ایجاد فضایی راحت برای شام و یا فضایی شخصی برای مشتریان یک نیاز محسوب است. یک واقعیت شناخته شده این است که چیدمان و ترتیب نوع صندلی ناهارخوری زیبا بر روی مشتری تاثیر گذار است.

میز و صندلی ناهارخوری زیبا در رستوران

یک مطالعه توسط دانشگاه کرنل انجام شد که آنچه مشتریان به عنوان فضایی کافی می بینند، متفاوت از آنچه رستوران ها می بینند، به همان نسبت متفاوت است و اختلاف نظر وجود دارد. اگر به صورت علمی و درست با میزان فاصله صندلی ناهارخوری زیبا برخورد مطلوبی انجام دهیم، مشتری فاصله نخواهد گرفت. در این مطالعه از ۱۰۰۰ آمریکایی درخواست شد.

سازندگان نیاز تا طبق علایق رفتاری خود فاصله و نوع چیدمان میز و صندلی ناهارخوری زیبا را تنظیم کنند. فاصله بین میز و صندلی ناهارخوری زیبا چیزی است که بسیاری از رستوران داران با آن بازی می کنند و برای به حداکثر رساندن ظرفیت صندلی ناهارخوری بدون توجه به علایق مشتریان باعث ایجاد فاصله گیری آن ها از محل رستوران می شوند.

بسیاری از صاحبان رستوران نمی توانند در نظر بگیرند که مصرف کنندگان آنها اغلب به دنبال غذا هستند. پس یک رستوران برای مشتریان یک تجربه ناهارخوری کامل است که نه تنها باید شامل غذایی خوب باشد بلکه یک رستوران باید فضایی دلپذیر باشد که در آن افراد قادر به صحبت کردن و صرف وقت کافی با دوستان، خانواده و همکار تجاری خود را داشته باشند. به این معنا که بعضی از آن ها انتظار دارند تا فضای کافی بین میز و صندلی ناهارخوری زیبا وجود داشته باشد تا بتوانند صحبت کنند و حریم خصوصی آن ها حفظ شود.

سوال این است که فضای کافی چیست؟

پاسخ این سوال در بین تمام افراد با فرهنگ های مختلف، که تجربه ناهار خوری در میز و صندلی ناهارخوری زیبا را داشته اند متفاوت است. به همین دلیل صاحبان رستوران برای شناخت مشتریان خود به طراحی جدولی برای چیدمان میز و صندلی ناهارخوری پرداختند.

زمانی که تمام فضای رستوران از میز و صندلی ناهارخوری پر شود، باعث خواهد شد تا در جلسات کاری که افراد با یکدیگر می گذارند، اطرافیان آن ها را نادیده نگیرند و به صحبت هایشان گوش دهند.

حتی برای ناهار خوردن خانواده ها و نوجوانان حفظ امنیت، فضای باز تری باید بین میز و صندلی ناهارخوری ایجاد شود.

افرادی که بیشتر مواقع در رستوران غذا می خورند، در مقایسه با افرادی که کمتر غذا می خورند در اینگونه رستوران ها راحت تر قرار می گیرند.

به طور کلی تنظیم برنامه های مهمانی و یا دونفره به ویژه برای زوج ها مطلوب نخواهد بود.

ماژول طراح معروف نحوه قرارگیری میز و صندلی ناهارخوری زیبا را تقسیم بندی می کند و آن ها را به صورت جدول بندی و با میانگین کمتر از ۱۲ از هم جدا می کند. این نوع تقسیم بندی برای صاحبان رستوران مطلوبیت دارد.

اگر رستورانی در کنار کارخانه ای قرار گرفته باشد و در شیفت ناهار آن ها به کارگران کارخانه تخصیص داده شده باشد، می تواند برای شام شب با فاصله زمانی کم، چیدمان صندلی ناهارخوری خود را تغییر داده، میزان آن ها را کمتر و فاصله را بیشتر کند تا حس مقبولیت و رضایت هر دو نوع مشتری را برقرار نماید و این کار باعث خواهد شد که میزان جذب مشتریان به رستوران و بازگشتن مجدد آن ها افزایش یابد. این بدان معنی است که با وجود تعداد کمتر مشتری در هر شبانه روز، رستوران در نهایت مشتریان بیشتری را به دست آورد و مجبور به صرف وقت و هزینه کمتر در تبلیغات می شود. این بررسی و نتیجه گیری مطلوب طبق این فرضیه خواهد بود که کیفیت غذا با استانداردهای بالا حفظ شود.

جداول مورد علاقه رستوران

به طور خلاصه، یک رستوران فست فود یا یک رستوران بیرون از منزل که در آن صندلی به اندازه کافی مورد نیاز نیست، احتمالا بدون تغییر باقی می ماند. با این حال، طبق مطالعه ذکر شده و تحقیقات و یافته های خود می توان پیامدهای مهم و مرتبط به آن را با مدیران رستوران در میان گذاشت که خود یک چشم انداز بلند مدت برای یک رستوران موفق خواهد بود. به همین دلیل است که می توانید به راحتی و به سرعت کم، فاصله ی میز و صندلی ناهارخوری زیبا رستوران خود را در طول روز تغییر دهید، که خود عامل مهمی در موفقیت دراز مدت این مکان است.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز و صندلی ناهارخوری زیبا در رستوران مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد