میز و صندلی ناهار خوری کم جا

0

میز و صندلی ناهار خوری کم جا، مناسب برای فضاهای کوچک

میز و صندلی ناهار خوری کم جا : امروزه با گسترش شهرها و افزایش جمعیت نیاز به خانه هایی با اندازه کوچک و تعداد زیاد احساس می شود‌. از این رو خانه ها از بخش های کوچکی تشکیل شده اند. مهمترین بخشی که در این خانه ها وجود دارد آشپزخانه است. که با توجه به ابعاد کوچک آن باید از تجهیزات کوچک استفاده شود. یکی از این تجهیزات که کاربرد بسیار زیادی دارد، صندلی ناهارخوری است. این صندلی ها به گونه ای طراحی شده اند که در عین اشغال فضای کم آشپزخانه ها می توانند نیاز شما را برطرف سازند.

بنابراین اگر در منزل آشپزخانه کوچکی دارید، استفاده از صندلی ناهارخوری کم جا می تواند تا حد زیادی نیاز شما را برطرف سازد. استفاده از این میز ها باعث میشود فضای خانه شما بزرگتر نمایش داده شود تا برای صرف یک صبحانه دل انگیز و یا یک ناهار دلچسب در کنار دوستانتان دچار مشکل نشوید و پیوسته از این طراحی زیبا لذت ببرید. اما صندلی ناهار خوری کم جا با چه ویژگی هایی تولید می شود؟ چند نوع صندلی ناهار خوری موجود است؟

صندلی ناهار خوری کم جا مطابق با استاندارد های ارگونومیک روز دنیا

همانطور که می دانید مهمترین عاملی که در طراحی صندلی های ناهار خوری در نظر گرفته می شود، بحث ارگونومیک بودن صندلی ها است. به طور کلی در این بحث توانمندی ها و ظرفیت های انسانی مورد بررسی قرار می گیرد. در طراحی صندلی ناهار خوری کم جا این توانمندی ها در نظر گرفته شده است. به گونه ای که انسان ها با نشستن بر روی این صندلی احساس رضایت و راحتی داشته باشند. نوع قرارگیری دسته ها و طراحی آن ها، طراحی قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه همه و همه بر اساس اصول راحتی و رضایتمندی انسان ها انجام می پذیرد.

صندلی ناهار خوری کم جا، تحقق رویای فضای بیشتر

همانطور که می دانید امروزه طراحان با توجه به فضای خانه ها اقدام به طراحی صندلی هایی کرده اند که پیوسته به اشغال فضاهای بلااستفاده منازل بپردازند. از این رو میزان فضای بیشتری را در اختیار مالکان قرار خواهند داد. در ادامه به معرفی برخی از انواع صندلی های کم جا می پردازیم.

صندلی دسته دار

این نوع از صندلی ها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی در زیر میز قرار گرفته و فضای زیادی را اشغال نکند. کاربرد این نوع صندلی بیشتر به صورت رسمی بوده و در کنار آن به طور معمول از صندلی های بدون دسته استفاده می شود. این صندلی ها بیشتر برای جلو و عقب میز ناهار خوری مناسب هستند و جلوه ای خاص و مدرن به خانه شما می بخشند. اما به طور کلی صندلی ناهار خوری کم جا مطابق با سبک های مختلفی ساخته می شوند تا نیاز تمام سلایق را برطرف سازند.

با سبک سنتی صندلی ناهار خوری کم جا حس گذشته را در منزل خود تداعی کنید

در طراحی این نوع از صندلی ها، بیشتر از چوب استفاده می شود. معمولا دارای یک هسته مرکزی چوبی با انحنای ارگونومیک هستند که تحت عنوان نشیمنگاه گزینه مناسبی برای راحتی به شما می آید. در طراحی پایه های این صندلی بیشتر از انحنا ها و حکاکی های زیبا استفاده می شود. تا زیبایی خانه شما را دو چندان کند. اغلب، صندلی ناهار خوری کم جا به گونه ای طراحی می شود که تکیه گاه صندلی هم سطح با میز ناهار خوری باشد تا بدین ترتیب بتوان از فضا به خوبی استفاده کرد.

میز و صندلی ناهار خوری کم جا

برخی از این صندلی های سنتی در طراحی تکیه گاه خود از تخته های چوبی موازی استفاده می کنند. این نوع از صندلی ناهار خوری کم جا بیشتر تحت عنوان Ladder Back در شناخته می شوند. این صندلی ها بیشتر برای موارد تزئینی و سنتی کاربرد دارد و می تواند به خانه شما جلوه ای سنتی عطا کند.

سبک مدرن صندلی ناهار خوری کم جا و زندگی در عصر مدرن

صندلی ناهار خوری به این سبک به خانه شما جلوه مدرنیزه خواهد داد. تکیه گاه این صندلی ها به گونه ای طراحی شده است که بتواند انحنای کمر انسان ها پوشش دهد. بدین ترتیب در هنگام نشستن بر روی این صندلی از ناحیه کمر احساس راحتی خواهد داشت. جنس این صندلی ها مطابق با سبک روز بوده و از چوب دارای انحنا، استیل و یا حتی پلاستیک ساخته می شود.

صندلی ناهار خوری کم جا به سبک کلاسیک، ساده و شیک زندگی کنید.

این نوع از صندلی ها تحت عنوان mission-shaker نیز در دنیا شناخته می شوند‌. طراحی این صندلی ها بسیار ساده بود و معمولا از خطوط چوبی ساده و یا انحناهای ساده در طراحی آن ها استفاده می شود. به طور معمول نشیمنگاه این صندلی ها بدون طراحی اضافی بوده و حس کلاسیک را برای خانه ی شما فراهم می کند.

 

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز و صندلی ناهار خوری کم جا مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد