میز و صندلی ناهار خوری چوب راش

0

با میز و صندلی ناهار خوری چوب راش، کیفیت و دوام را تجربه کنید

میز و صندلی ناهار خوری چوب راش : چوب یکی از قدیمی ترین متریال ها برای ساخت وسیله ها از جمله میز و نیمکت است. به طور کلی قسمت های قابل استفاده درختان که برای ساخت میز و صندلی استفاده می شود، شامل قسمت داخلی ساقه یا تنه ، ریشه و شاخه ها است. چوب ها با توجه به جنس و نوع آوند هایی که در آن ها وجود دارد به انواع مختلفی تقسیم می شوند. به طور مثال میز و صندلی ناهار خوری در دسته چوب هایی قرار دارد، که مقاومت بالاتری نسبت به سایر چوب ها دارند، است در صورتی که با قیمت مناسب روانه بازار می شود.

چوب های مناسب برای ساخت میز و صندلی چیست؟

به طور کلی دسته بندی درختان به سه دسته تقسیم می شود. درختان سبک، درختان متوسط و درختان سنگین

درختان سبک

در این نوع از درختان میزان فیبر در واحد سطح مقطع آن کم بوده و همچنین ضخامت جداره چوب ضعیفی دارند. به همین دلیل استفاده از چوب این درختان در ساخت مصنوعات چوبی هزینه زیادی بر روی دستان تولید کنندگان میز و صندلی ناهار خوری نخواهد گذاشت اما کیفیت این میز و صندلی ها به مراتب از میز و صندلی ناهار خوری پایین تر است. درختانی مانند صنوبر، نم دار، بید و کرک ساختاری مانند چوب های سبک دارند.

درختان متوسط

در این درختان میزان فیبر به مراتب بیشتر بوده و چگالی بیشتری نسبت به سایر درختان دارند. به همین جهت استفاده از آن ها برای ساخت میز و صندلی بسیار مناسب است. درختانی مانند راش، افرا و گردو از این دست درختان هستند. تولید میز و صندلی ناهار خوری از لحاظ قیمت و کیفیت به دلیل استفاده از چوب درختان سبک بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

درختان سنگین

این درختان فیبر بسیار زیادی در تنه خود دارند، که باعث شده وزن آن ها به مراتب بیشتر از سایر درختان شود. به همین دلیل مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه از خود نشان می دهند. تولید کنندگان می تواند با توجه به جنس چوب این درختان به راحتی میز و صندلی هایی با فرم های متنوع تولید کنند. اما این چوب ها از لحاظ قیمتی بسیار گران بوده و میز و صندلی هایی که از چوب این درختان در ساخت آن ها استفاده شده است بسیار گران قیمت خواهند بود. درختانی از قبیل بلوط، چندل و انجیلی شامل چنین چوبی هستند.

بهترین جنس برای ساخت و انتخاب میز و‌صندلی ناهار خوری

در این میان بهترین میز و صندلی، میز و صندلی ناهار خوری است. این چوب تحت عنوان چوب راش گرجستانی یا چوب راش روسی نیز معروف است. در واقع شما می توانید با انتخاب میز و صندلی ناهار خوری کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری کنید!

طراحی میز و صندلی ناهار خوری چوب راش باید چه ویژگی داشته باشد؟

طراحی میز و صندلی باید به گونه ای باشد که در صورت قرار گرفتن فرد در پشت میز، نهایتا صفحه میز در زیر قفسه سینه افراد قرار گرفته باشد. در صورتی که این توازن برقرار نباشد، فرد تسلط کافی را در حین غذا خوردن نخواهد داشت، در نتیجه لذت کافی را از صرف غذا نخواهد برد.

در وهله دوم باید به طرز قرار گرفتن تکیه گاه توجه کنید. تکیه گاه باید به گونه ای باشد که اولا ناحیه گودی کمر را پوشش دهد، تا افراد از ناحیه ستون فقرات دچار مشکل نشوند، دوما باید زاویه کمر و نشیمنگاه را در وضعیت ۹۰ درجه قرار دهد، تا فرآیند هضم غذا به خوبی انجام پذیرد.

با میز و صندلی ناهار خوری چوب راش

ویژگی بعدی که در هنگام خرید میز و صندلی ناهار خوری  باید دقت کرد، پهنای نشیمنگاه است. این پهنا نباید از پنجاه سانتی متر کمتر باشد، تا افراد تمرکز کافی را در حین نشستن داشته باشند. همچنین در هنگام خرید صندلی ناهار خوری باید به اندازه پایه ها توجه کنید. بلند بودن پایه ها باعث جدا شدن پاها از سطح زمین می شود. قرار گرفتن بدن در این وضعیت پس از مدتی باعث ورم پا و همچنین درد مفاصل می شود. پس در هنگام خرید میز و صندلی به ارتفاع پایه های صندلی نیز توجه کرد.

گرما و صمیمیت با خرید میز و صندلی ناهار خوری چوب راش

این دسته از میز و صندلی ها با توجه به دارا بودن ساختار چوبی، اغلب به رنگ های قهوه ای و کرمی مشاهده می شوند. این رنگ ها، فضایی کلاسیک را در اختیار خانواده ها قرار می دهند. همچنین در صورت تمایل به صمیمیت بیشتر، می توانید در آشپزخانه کلاسیک خود از یک نیمکت چوبی استفاده کنید، تا به این نحو از دور هم بودن بیشتر لذت ببرید.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز و صندلی ناهار خوری چوب راش مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد