مبل رستورانی نظری

0

مبل رستورانی نظری، یکی از مدل های مبل با کیفیت و مناسب موجود در بازار می باشد. طراحی و ساخت این نوع مبل رستورانی توسط گروه تولیدی نظری انجام می گیرد. طراحی و ساخت مبل رستورانی در این شرکت، با استفاده از دستگاه های پیشرفته و استاندارد های روز صورت می پذیرد.

مبل رستورانی نظری

گروه تولیدی نظری فعالیت خود را از سال ۱۳۳۸ آغاز نمود. در ابتدای امر تولیدات این شرکت را صندلی، گهواره، جالباسی و انواع تخت در بر می گرفت.

سپس با توجه به نیاز بازار و تقاضا برای محصولات، طراحی و تولید این گروه بر اساس تنوع در طرح و رنگ های مختلف نمود بارز پیدا کرد. در حال حاضر تولیدات گروه صنعتی نظری شامل انواع میز و صندلی، مبلمان رستورانی، نیمکت و صندلی استادیومی می شود، که در رنگ ها، اندازه و طرح های دارای تنوع بالا و مختلف ارائه می گردد.

مبل رستورانی نظری، یکی از تولیدات این شرکت می باشد که علاوه بر کارایی بالا، در ایجاد جذابیت در فضای مورد استفاده، اثرگذاری مناسبی را از خود بر جا می گذارد.

انتخاب مبل رستورانی نظری

انتخاب مبل رستورانی نظری، برای نوع چیدمان و دکور فضای داخلی رستورانها، ضمن برخورداری از کیفیت بالا، جذابیت و زیبایی نمای دکوراسیون را نیز با خود به همراه دارد.

یکی از اصول مهم و تاثیرگذار در زمینه جذب مشتری برای سالن های غذاخوری و رستوران ها، برخورداری از دیزاین و چیدمان جذاب و منحصر به فرد می باشد. چیدمان مناسب و برخوردار از جذابیت بصری، در اولین نگاه مشتری دارای اهمیت بسیار بالا و تاثیر گذاری می باشد.

چرا که استفاده از دکوراسیون متفاوت و خاص ضمن جلب توجه و نظر مشتری، پای او را به محیط رستوران به عنوان یک مشتری وفادار باز می کند. بر همین اساس انتخاب دکوراسیون جذاب و مورد توجه، از جنبه های مختلف تاثیرات مثبت و مفیدی را با خود به دنبال دارد.

نقش این مبل در دکوراسیون و فضای داخلی رستوران ها

مبل رستورانی به عنوان یکی از اجزای دکوراسیون فضای داخلی رستوران ها، نقش اثرگذار و حائز اهمیتی را در این زمینه بر عهده دارد. استفاده از مبل رستورانی مناسب و دارای راحتی و کارآیی بالا، نگاه بسیاری از مشتریان را می تواند به سمت خود معطوف سازد.

یکی از عناصر اصلی و تاثیر گذار در انتخاب مبل رستورانی، ویژگی راحتی در هنگام استفاده و نشستن بر روی آن می باشد. همچنین دوام و کیفیت این نوع مبل نیز از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. با انتخاب مبل رستورانی نظری علاوه بر خلق نمایی زیبا و جذاب در ظاهر فضای دکوراسیون، ویژگی راحتی مناسب و کیفیت بالا به طور همزمان برای کاربران میسر می گردد.

خصوصیات و مشخصات مبل رستورانی نظری

مبل رستورانی نظری، به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب، از استحکام و دوام قابل ملاحظه ای بهره مند می باشد.

مبل رستورانی عرضه شده توسط گروه صنعتی نظری بر اساس استاندارد های روز و اصول ارگونومی طراحی و ساخته می شود. تنوع در رنگ و طرح، یکی از ویژگی های شاخص و مورد توجه این مدل مبل رستورانی می باشد. برای آشنایی بیشتر به بررسی مبل رستورانی نظری مدل پونتو می پردازیم.

در بدنه این مدل مبل رستورانی، متریالی از جنس چوب به کار رفته است که از مقاومت و استحکام بسیار مطلوبی برخوردار می ‌باشد. در قسمت نشیمنگاه این نوع مبل رستورانی، از فوم فشرده و انعطاف پذیر استفاده شده است که به وسیله پارچه و روکش چرم پوشش داده می شود. پایه های مبل، به دلیل استفاده از پروفیل لوله ای از استحکام مطلوبی بهره می برد.

همچنین تولید پایه های آن از روکش آبکاری کروم صورت می گیرد. طراحی مدرن این محصول هماهنگی و سازگاری مبل را با دکوراسیون های مختلف امکان پذیر می سازد. در قسمت پشتی و کف مبل از پارچه های با کیفیت بالا و مطلوب به کار رفته است.

این مدل مبل با عرض ۶۰، ارتفاع ۴۶ و عمق ۶۰ سانتیمتر از ابعاد مناسب و مطلوبی برخوردار است. وزن مبل نیز  ۱۳ کیلوگرم بوده که قابلیت جابجایی و حمل آن را به راحتی محقق می سازد.

مبل رستورانی نظری، برای استفاده در فضای دکوراسیون داخلی رستوران ها و فست فودها، می تواند یکی از گزینه های مناسب و قابل قبول باشد.

نکات مفید در انتخاب و خرید مبلمان رستورانی نظری

انتخاب مبل رستورانی نظری علاوه بر جذابیت بالا، قابلیت استفاده در دکوراسیون سبک مدرن و کلاسیک را دارد. در انتخاب مبل برای فضای رستوران، یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد، اندازه و وزن مناسب محصول می باشد.

مبل رستورانی دارای وزن مناسب، در مواقع تغییر دکوراسیون و چیدمان به راحتی قابلیت جابجایی و تغییر را دارد. جنس پایه های مبل دارای اهمیت بالایی می باشد.

در مواقع انتخاب مبل رستورانی باید دقت شود که پایه های مبل دچار آسیب دیدگی و ضربه خوردگی نشده باشد. چرا که در این صورت کیفیت مبل نیز پایین می آید. جنس پارچه یا چرم به کار رفته در ساختار مبل نیز باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. همچنین رنگ و کیفیت پارچه باید مناسب و مطلوب باشد.

انتخاب مبل رستورانی نظری متناسب با فضا و سبک چیدمان داخلی رستوران می تواند مورد استفاده قرار می گیرد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک مبل رستورانی نظری مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد