صندلی ناهارخوری چوبی جدید

0

صندلی ناهارخوری چوبی جدید : استفاده از صندلی ناهارخوری چوبی جدید که به تازگی روانه بازار شده، دست طراحان را، برای طراحی دکوراسیون عالی باز گذاشته است.

به طور کلی طراحان برای آن که بتوانند تمام نیازهای خانواده ها را برطرف سازند، به طراحی سه نوع سبک پرداخته اند. سبک کلاسیک، مدرن، سنتی.

صندلی ناهارخوری چوبی جدید

تغییر دکوراسیون با میز و صندلی ناهارخوری چوبی جدید

اگر به دنبال تغییر دکوراسیون منزل خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم این کار را با آشپزخانه خود شروع کنید. چرا که آشپزخانه قلب تپنده هر خانه ای است و تغییر در آن، بسیار چشم نواز و دلنشین خواهد بود.

با ورود صندلی ناهارخوری چوبی جدید به درون خانه ها و استفاده از آن در کنار میز های چوبی جلوه و جلال با شکوه را در خانه ایجاد می کند و در این صورت شما می توانید از القای سبک سنتی و یا کلاسیک به آشپزخانه خود لذت ببرید.

سبک های میز و صندلی ناهار خوری جدید و تاثیر آن بر دکوراسیون منازل

به طور کلی طراحان برای آن که بتوانند تمام نیازهای خانواده ها را برطرف سازند، به طراحی سه نوع سبک پرداخته اند. سبک کلاسیک، مدرن، سنتی.

از این میان میز و صندلی ناهارخوری چوبی جدید بیشتر در سبک های کلاسیک و سنتی پا به عرصه ظهور گذاشته اند. اگر شما به دنبال طراحی دکوراسیون منزل خود به سبک سلطنتی هستید، استفاده از این دو سبک به شما کمک شایانی خواهد کرد.

اما در سبک های کلاسیک و سنتی از چه چوبی برای ساخت استفاده می شود؟ طراحی این سبک ها به چه نحوی خواهد بود؟

میز و صندلی ناهارخوری چوبی جدید به سبک کلاسیک و سنتی

همانطور که مشخص است در طراحی این میز از چوب استفاده میشود. چوب هایی که در این سبک مورد استفاده قرار میگیرند، به صورت وارداتی و تحت عنوان چوب روس شناخته می شوند. علاوه بر آن چوب راش و گردو نیز در طراحی میز و صندلی ناهارخوری چوبی جدید علاقمندان بسیار زیادی دارد.

طراحی این نوع از میز و صندلی ها به گونه ای است که پیوسته قسمت گودی کمر به طور کامل پوشش داده شود و همچنین میزان سطح نشیمنگاه به گونه ای طراحی شده که افراد پس از مدتی نشستن بر روی آن ها احساس خستگی نکنند.

بنابراین طراحان باید در طراحی باید از وجود انحنا بهره ببرند. پس باید از چوب های طبیعی در کار خود استفاده کنند تا مبادا در هنگام طرح دادن چوب دچار آسیب شود.

میز و صندلی ناهارخوری چوبی جدید به سبک مدرن

این میز ها بیشتر از طراحی امروزی و مدرن بهره می برند. در ساختار طراحی این میزها به لحاظ سبکی، از چوب ام دی اف استفاده می شود. که این چوب به مراتب مقاومت کمتر در برابر تغییر شکل از خود نشان می دهند. بنابراین میز و صندلی ناهارخوری چوبی جدید که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، از طراحی ساده بهره می برند.

قبل از خرید میز و صندلی غذاخوری چوبی جدید به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • قبل از خرید باید ابتدا تعداد صندلی ها و ابعاد میز خود را مشخص کنید
  • مطمئن شوید، فضایی را که می خواهید میز را قرار دهید، متناسب با ابعاد میز است
  • محلی را برای میز انتخاب کنید که روشنایی کافی و نور مناسب داشته باشد. چرا که قرار داشتن میز های روشن در معرض نور باعث می شود که لکه ها سریعتر نمایان شده و شما سریعتر به تمیزی میز خود بپردازید.
  • در صورتی که فضای زیادی در منزل ندارید، باید به دنبال میزهای تبدیل شونده و تاشو باشید، این میز ها با تغییر در ابعاد خود می توانند به راحتی نیاز شما را برطرف سازند.

در انتخاب میز و صندلی ناهارخوری چوبی جدید، مراقب سلامتی خود باشید!

نکته اساسی که در انتخاب یک دست میز و صندلی ناهار خوری باید در نظر گرفته شود، ارگونومیک بودن میز و صندلی است. صندلی باید به گونه ای باشد که زاویه مابین بالاتنه و پایین تنه شما را در ۹۰ درجه ثابت نگه دارد. قرار گرفتن بدن در این زاویه باعث می شود، فرآیند هضم غذا سریع تر و بهتر انجام بپذیرد.

همچنین در انتخاب میز و صندلی ناهارخوری چوبی جدید باید به ارتفاع آن دو نسبت به هم نیز توجه شود. این ارتفاع به گونه ای باید باشد که اگر شما بر روی صندلی بنشینید و آرنج خود را بر روی میز قرار دهید، این فاصله نباید از ۴۰ سانتیمتر بیشتر و یا کمتر باشد.

بیشتر بودن این فاصله باعث احساس ناخوشایند و خستگی زودرس و کمتر بودن آن باعث بروز کمر درد و قوز می شود.

مورد دیگری که در هنگام خرید این میز و صندلی ها باید در نظر بگیرید عرض نشیمنگاه صندلی ها است. صندلی ها معمولا باید دارای عرضی معادل نیم متر باشند، تا افراد در هنگام نشستن دچار مشکل نشوند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری چوبی جدید مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد