صندلی میز ناهارخوری سلطنتی

0

 صندلی میز ناهارخوری سلطنتی : سایت دکوکده مجموعه­ ای از مطرح­ترین برندهای موجود را بصورت تصویری در سایت به مشتریان معرفی نموده است هر تصویر شامل توضیحات جامع از مشخصات محصول می­ باشد. این موضوع فروشگاه بزرگی را در اختیار مشتریان قرار داده تا بتوانند با امکان مقایسه بین محصولات بهترین گزینه را برای خرید انتخاب نمایند. همچنین این طرح بدون محدودیت جغرافیایی شامل تمامی برندهای داخلی و خارجی می­شود.

صندلی میز ناهارخوری سلطنتی

در دکوراسیون منزل میز ناهارخوری یکی از المانها مطرحی است که به واسطه اشغال فضای قابل توجهی از آشپزخانه و یا سالن پذیرایی همواره مورد توجه طراحان دکور منزل می­باشد.

استفاده از میز ناهار خوری سلطنتی بدون صندلی غذاخوری باعث ایجاد مشکل در طراحی و زیبایی فضای منزل خواهد شد. از این رو تهیه یک یا چند دست غذاخوری کلاسیک همراه با میزهای ناهار خوری کلاسیک امری اجتناب­ناپذیر است.

ایده­ پردازی و اجرای طرح فروش صندلی میز ناهارخوری سلطنتی از طرف سایت دکوکده نیز برای دسترسی آسان و مطمئن مصرف­کنندگان محترم به تنوعی از با کیفیت­ترین محصولات صندلی میز ناهارخوری صورت گرفته است.

 مشخصات فنی صندلی میز ناهارخوری سلطنتی:

برای ساخت صندلی سلطنتی معمولا از متریال چوبی استفاده می­شود که جلوه و شکوه بی وصفی به طرح آن می­بخشد. در بین مواد چوبی استفاده از چوبهای راش، بلوط و گردو، به سبب کیفیت و دوام طولانی ­مدت بیشتر مورد توجه سازندگان بوده است.

البته با پیشرفت فن­آوری و تولید مواد مصنوعی جایگزین چوب از مواد اولیه نظیر پلی اتیلین، پلی استر و پلاستیک نیز در ساخت صندلی سلطنتی استفاده می­شود.

لیکن طرح چوبی صندلی میز ناهارخوری سلطنتی به سبب دست ساز بودن و امکان استفاده از ابزار منبت تخصصی از جلوه و شکوه بیشتری برخوردار است.

منبت کاری در این سبک صندلی

زیبایی یک صندلی میز ناهارخوری سلطنتی وابسته به نوع منبت­ کاری آن است. هرچقدر منبت در پایه و تاج صندلی از سازگاری و تقارن بیشتری برخوردار باشد به همان اندازه صندلی زیباتری تولید خواهد شد.

طرح و رنگ پارچه این سبک صندلیها نیز باید با المانهای اطراف صندلی ها و خصوصا با رنگ میز غذاخوری سلطنتی سازگاری کامل داشته باشد.

در ساخت صندلی میز غذاخوری کلاسیک به سبب لزوم رعایت اصالت و شکوه، استفاده از مواد اولیه با کیفیت باید مدنظر تولید کننده باشد. استفاده از چسب،نوارها و دوخت باید با سلیقه بالا صورت گیرد. چرا که رعایت مجموع این موضوعات می­تواند محصولی با کیفیت و زیبا را به وجود آورد.

کاربرد میز و صندلی غذاخوری سلطنتی

صندلی میز ناهارخوری سلطنتی به واسطه پر زرق و برق بودن ظاهر آن در سالن های پذیرایی و آشپزخانه­ های بزرگ و نیز در برخی رستوران ها و خصوصا هتل ها استفاده می­شود. با استفاده از صندلی ها به همراه میز ناهارخوری سلطنتی می­توان حس نوستالوژیکی را در طراحی دکوراسیون القاء نمود.

پارچه مناسب این سبک، صندلی و میز بیشتر از ساتن، مخمل ساده و طرحدار و نیز چرم انتخاب می­شود. استفاده از نوع مخمل در کشور ما از دیرباز در تولید اینوع صندلی از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده است.

روش تولید این نوع صندلی

برای تولید صندلی میز ناهارخوری سلطنتی ابتدا کلاف آن تهیه می­شود. کلاف بعنوان پیکره اصلی صندلی سلطنتی محسوب می­شود و هر چقدر مقاومتر باشد، کیفیت صندلی تولیدی نیز بالاتر خواهد بود. مرحله بعدی منبت بر روی چوب است که صندلی ها شکوه خود را مدیون این مرحله است که توسط اساتید منبت­کاری انجام می­شود.

در تولیدهای انبوه این مورد توسط ابزار صنعتی نیز بصورت اتوماتیک انجام می­پذیرد. مرحله سوم رنگ­کاری کلاف است که باید به دقت و بدون هیچ ریزش رنگی برای ایجاد یک رنگ یکدست صورت بگیرد.

در کشور ما شرکت هایی نظیر رویال مبل، مبل آراد، مبل کارینا، مبل وینرال، صنعت چوب، مبل ونوس و … در تولید این محصول از خبرگان این صنعت محسوب می­شوند.

در تولید صندلی میز غذاخوری سلطنتی هر مدل با نامی اختصاصی نامگذاری می­شود تا انتخاب محصول برای مصرف­ کنندگان آسان شده و برای تهیه ست محصول در میز ناهارخوری، میز عسلی یا مبلمان بتوانند به نام مشابه مراجعه نمایند.

تهیه صندلی میز ناهارخوری سلطنتی :

تنوع تولید صندلی میز ناهارخوری سلطنتی سبب شده است که مصرف­کنندگان برای خرید مدل مورد علاقه خود مجبور شوند به مراکز عرضه زیادی مراجعه نمایند.

این موضوع زمانبر و هزینه­بر برای مصرف­کننده خواهد بود. همچنین این موضوع مسبب بسیاری از مشکلات اجتماعی نظیر تشدید ترافیک خواهد شد.

سایت دکوکده با علم بر این دغدغه مشتریان سعی نموده است با اعمال نظر کارشناسان زبده خود مجموعه­ای از مطرح­ترین برندهای موجود را بصورت تصویری در سایت به مشتریان معرفی نماید.

هر تصویر شامل توضیحات جامع از مشخصات محصول می­باشد. این موضوع فروشگاه بزرگی را در اختیار مشتریان قرار داده تا بتوانند با امکان مقایسه بین محصولات بهترین گزینه را برای خرید انتخاب نمایند.

همچنین این طرح بدون محدودیت جغرافیایی شامل تمامی برندهای داخلی و خارجی می­شود. کاربران در هر زمان به واسطه راههای ارتباط اعلامی امکان گرفتن مشاوره برای خرید را دارند.

پرداخت وجه محصولات بصورت آنلاین از طریق درگاه الکترونیکی صورت می­گیرد که به واسطه برخورداری از نماد اعتماد پرداخت الکترونیکی در سطح مطمئنی صورت می­گیرد. سفارشات بعد از تسویه حساب در اسرع وقت در درب محل تحویل مشتریان محترم می­گردد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی میز ناهارخوری سلطنتی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد