خانه چوبی ساده

0

خانه چوبی ساده :

خانه چوبی ساده یک جایگزین زیست محیطی و اقتصادی تر از خانه های ساخته شده از آجر و بتن سنتی هستند. چوب نه تنها بخشی از طبیعت است، بلکه استفاده از آن برای محیط زیست سودمند است. خانه چوبی ساده از مواد طبیعی و غیر نفتی ساخته شده اند که قابل بازیافت و و محیط زیست را تخریب نمی کنند و همچنین “زیست محیطی” هستند.

چوب استفاده شده در ساخت و ساز پایدار است و از بهترین نوع چوب ها استفاده می کند: علاوه بر این، ساخت و ساز  با چوب نیاز به انرژی کمتری دارد، اثرات زیست محیطی کمتری دارد و ضایعات کربن کمتر است نسبت به روش های ساختمانی متعارف: چوب CO2 را جذب می کند.

خانه چوبی ساده ساخته شده از کنده:

ساخته شده یا مونتاژ به طور مستقیم در طرحها از تنه درخت استفاده می شود، با استفاده از تنه است که به آن ظاهر نهایی مشخصی داده می شود. مزیت این سیستم این است که ضخامت چوب باعث می شود رطوبت داخلی حفظ شده  و به عنوان  تنظیم کننده دما بسیار عالی عمل می کند. کنده ها در خانه های چوبی به صورت مربع برش داده می شوند ، که مناسب برای ساخت و ساز شوند.

چارچوب چوبی سنگین: این سازه ها تا حدودی پیچیده تر هستند. تیرهای چوبی به هم چسبیده می شوند تا سطوح پنجره شیشه ای بزرگ را در خود جای دهند.

چارچوب چوبی سبک: شایع ترین جایگزین و مورد استفاده در خانه های کانادایی است. مقدار زیادی از اجزای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد که باعث می شود ماژول های ساختمان، قابلیت تعویض و پیش تولید شود.

متحرک: این خانه ها در کارخانه نصب شده و در قسمت های بسیار بزرگ به مقصد نهایی منتقل می شوند. خانه ها را می توان به عنوان یک بخش یا در بخش های مختلف، بسته به اندازه نهایی ساخته شود. دیوارها را با چوب می سازند و خانه چوبی ساده و  کوچک و زیبا است.

مزایای استفاده از خانه چوبی ساده:

چوب به عنوان یک پل حرارتی عمل نمی کند، بلکه به عنوان عایق عمل خواهد کرد، در نتیجه نگه داشتن خانه در تابستان گرم در زمستان سرد به راحتی انجام می شود، که باعث می شود آن خانه بسیار ساختاری پایدار داشته باشد. صرفه جویی در زمان گرمایش و تهویه مطبوع بین ۵۰ تا ۶۰ درصد در سال محاسبه می شود. دیوارهای خانه ساده چوبی شامل یک ماده است که نه تنها از سر و صدای بیرونی عایق بندی می شود، بلکه همچنین به پایداری دما کمک می کند: می توان دیواره ها را با پشم سنگ ، پشم شیشه، پشم بره، پنبه بازیافت، و غیره استفاده کرد، که همه آنها مواد زیست محیطی با ۰ عناصر غیر نفتی است پر کرد. مواد مورد استفاده برای تکمیل این خانه ها می تواند علاوه بر چوب ، از چوب فشرده، سنگ طبیعی، سنگ مصنوعی، کاشی، شیل و غیره، که به حداقل رساندن تعمیر و نگهداری ساختمان کمک می کنند استفاده کرد.

معایب خانه چوبی  ساده:

شما همیشه باید مطمئن شوید که مواد مورد استفاده موادی مناسب است: مراقب باشید با چوب که بسیار مرطوب است خانه خود را نسازید زیرا می تواند شامل پوسیدگی و ورود حشرات، مانند موریانه ها یا سوسک و گرد و غبار، شود.

با ایجاد سوراخ در آن، به چوب آسیب می رسد که می تواند طول مدت نگهداری از خانه را تحت تاثیر قرار دهد یا نیاز به نوسازی داشته باشد. با توجه به تعمیر و نگهداری، باید هر سال یکبار خانه چوبی ساده را مورد بررسی قرار داد، زیرا ممکن است نیاز به رنگ بیرونی، شکاف و یا تعمیرات داشته باشد. این نوع ساخت و ساز البته برای کل جمعیت به دلیل استفاده از مواد یا فضای مورد نیاز برای آنها، با توجه به مشکل زیادی بیش از حد جمعیت پایدار نخواهد بود.

ساخت و ساز پایدار: داستان های دروغین در مورد خانه 

طول عمر: در حالی که بعضی از خانه چوبی ساده بسیار تحسین برانگیز هستند، ولی باز مردم از بتن هایی که حتی در ۴۰ سال به راحتی خرد می شوند استفاده می کنند باید گفت  در برخی از کشورهای اروپای شمالی خانه های چوبی وجود دارند که بیش از ۲۰۰ سال افراد در انها ساکن هستند.

آتش سوزی: آتش سوزی معمولا در خانه ها از طریق اقلام داخل خانه آغاز می شود: درون خانه سیگار نکشید، یک مدار کوتاه درون خانه چوبی ساده وجود دارد، ، مبلمان در داخل خانه قرار دارد، بنابراین خطر آتش سوزی یکسان است. اگر آتش به زودی خاموش نشود، چوب به آتش می افتد و بسیار آهسته می سوزد. بدترین نتیجه این است که اگر آتش خاموش شود، خانه به خاکستر تبدیل می شود. با این حال، درجه حرارت بالا در خانه ساخته شده از بتن می تواند ترک هایی ایجاد کند که ممکن است منجر به تخریب خانه شود.

راهنمای خرید:

 این شرکت از سازه های چوبی مرغوب استفاده کرده و از مهندسان بسیار عالی و مجرب و با تجربه استفاده کرده، هم چنین اولین متدهای روز در جهان را به کار می برد. شما به راحتی از طریق سایت ما می توانید به صورت آنلاین درخواست داده و افتخار می کنیم با نظارت خود شما خانه ای را به شما تحویل دهیم که دیواره های ان از پشم سنگ و پشم شیشه و از چوب وارداتی کشورهای خارجی همانند روسیه استفاده خواهیم کرد. این شرکت مفتخر به ارائه چندین پروژه چوبی در زمینه ویلای چوبی، نما، آلاچیق و دیگر سازه های چوبی می باشد

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به درباره از لینک خانه چوبی ساده مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد