برای میز و صندلی ناهار خوری خرید باید چگونه انجام بپذیرد؟

0

برای میز و صندلی ناهار خوری خرید باید چگونه انجام بپذیرد؟

برای میز و صندلی ناهار خوری خرید باید چگونه انجام بپذیرد؟ لحظات دلنشین چای خوردن در کنار خانواده، غذا خوردن و همه فعالیت هایی که موجب نزدیک تر شدن افراد به یکدیگر می شود، موجب افزایش صمیمیت در خانواده ها شده است. این لحظات، لحظاتی هستند که روانشناسان تاکید دارند تا آن ها را به بهترین شکل سپری کنیم. چرا که اثرات روانی بسیار موثری را برای ادامه فعالیت در پی خواهد داشت. یکی از کارهایی که باعث ایجاد لحظات خوش در خانواده ها می شود آن است که در کنار صندلی ناهار خوری خرید بهترین میز انجام بپذیرد. چرا که وجود میز مناسب با فضا و دکوراسیون سبب به وجود آمدن یک هارمونی خاص در منزل شده و به این ترتیب شاهد فضایی دلنشین تر خواهیم بود. اما در کنار صندلی ناهار خوری خرید چه چیزی توصیه می شود؟

برای جنس چوبی صندلی ناهار خوری خرید میز چوبی توصیه می شود.

اگر شما طالب آن هستید که از یک سبک سنتی و یا کلاسیک در دکوراسیون منزل خود تبعیت کنید، باید متریال بیشتر لوازم خانگی خود را چوبی انتخاب کنید. چرا که چوب تنها متریالی است که گنجایش انواع تغییرات را در خود دارد. البته چوب هایی که در سازندگان بیشتر در طراحی و ساخت میز و صندلی استفاده می کنند، چوب راش و چوب روس است. این دو نوع چوب دارای تراکم و چگالی بالایی است، به همین دلیل با انجام عملیات برشکاری به وسیله تجهیزات CNC و همچنین ایجاد انحنا، چوب دچار شکستگی و یا آسیب نخواهد شد.

در جنس فلزی صندلی ناهار خوری خرید چه میزی باید انجام بپذیرد؟

اگر فضای خانه شما به گونه ایست که می خواهید از صندلی فلزی استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما آن است که از میز شیشه ای را انتخاب کنید. چرا که با وجود صندلی فلزی در کنار میز شیشه ای، شاهد هماهنگی و پیوستگی در میان تمام عناصر خانه خواهیم بود. رنگ بدنه، چیدمان مبلمان، سبک کلاسیک و مدرن همه و همه توانایی سازگاری با میز شیشه ای و صندلی را دارند. پس در انتخاب صندلی ناهار خوری خرید میز شیشه ای را باید مدنظر قرار داد. به هنگام انتخاب این میز و صندلی باید توجه داشته باشید که که تمام اتصالات به صورت محکم انجام پذیرفته باشد. این نکته هم حائز اهمیت است که اگر میز شیشه ای خریداری کردید و فقط یکبار شیشه از پایه ها جدا شد، امکان اتصال مجدد وجود نخواهد داشت.

در انتخاب صندلی ناهار خوری خرید روکش اهمیت بسیار بالایی دارد.

چرا که اوجود روکش نرم سبب راحتی مضاعف در افراد خواهد شد. به طور کلی راحتی مهمترین پارامتری است که باید در هنگام خرید میز و صندلی ناهار خوری به آن توجه داشت. در صورتی که صندلی ها راحت نباشند، پیوسته افراد از غذا خوردن خود لذت نبرده و فضای دلگرم و صمیمی به وجود نخواهد آمد.

همچنین اگر در کنار خرید صندلی ناهار خوری خرید روکش نامناسب انجام بپذیرد، به طور مثال استفاده از چرم مصنوعی در روکش، باعث می شود در هنگام نشستن به مدت طولانی پاها عرق سوز شده و موجب ناراحتی افراد شود. بهترین روکش موجود در بازار برای صندلی ناهار خوری، روکش چرم طبیعی است. چرا که چرم طبیعی به واسطه آن که از پوست تهیه شده است، قدرت تنفس داشته و مانع از ایجاد باکتری در لایه ابری زیر خود می شود.

در کنار صندلی ناهار خوری خرید صندلی های کناری نیز توصیه می شود!

گاهی اوقات وجود مهمان های ناخوانده باعث می شود که میزبان برای پیدا کردن صندلی مناسب برای صرف غذا دچار مشکل شود. به همین جهت پیشنهاد می کنیم در کنار صندلی های اصلی که با طرح مدل و طراحی دکوراسیون مطابقت دارند از صندلی های کناری نیز استفاده شود. این صندلی ها ارتفاع کمتری نسبت به صندلی های اصلی داشته و بیشتر مراتب راحتی افراد را ایجاد می کنند‌‌. اما باید در هنگام خرید این صندلی ها دقت داشت که ارتفاع آن ها به گونه ای باشد که افراد با نشستن بر روی آن ها به راحتی بتوانند از میز استفاده کنند و تسلط کافی بر صرف غذای خود داشته باشند.

نکته ای که باید در هنگام قرار دادن میز و صندلی ناهار خوری رعایت شود!!

برای آن که بتوانید به یک هارمونی مناسب بین میز و صندلی ناهار خوری و دکوراسیون منزل خود دست پیدا کنید، باید مابین آن ها یک با ایجاد یک تغییر هماهنگی ایجاد کنید. این تغییر را می توان با استفاده کردن از چوب در طراحی میز و صندلی ناهار خوری و یا از طریق استفاده از یک رنگ ملایم در ترکیب دیوارها ایجاد کرد. حتی می توان با تغییر در رنگ روکش صندلی ها به این مهم دست پیدا کرد تا فضای دلنشین با ترکیب رنگ مناسب و دکوراسیونی جذاب در خانه رو به رو شویم.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز و صندلی ناهار خوری مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد