میز و صندلی ناهارخوری شرکتی

0

میز و صندلی ناهارخوری شرکتی : در خرید میز و صندلی ناهارخوری شرکتی بدلیل اینکه این محصول جزو اموال سازمان محسوب می­شود و اینکه بطور نادر جنبه دکوراتیو دارد باید دقت کرد که از جنس مقاوم و بادوام خریداری شود. چرا که سازمان ها به ندرت علاقه ­ای به تعویض این میز و صندلی های خود دارند و تمایل دارند از این محصول در دراز مدت استفاده نمایند.

میز و صندلی ناهارخوری شرکتی

گسترش کسب و کارهای امروزی تا سطحی انجام گرفته است که پرسنل شرکتهای دولتی و خصوصی در بسیاری از موارد صرف صبحانه و ناهار خود را در محل کار خود انجام می­دهند.

بسیاری از سازمان ها برای آسایش کارمندان خود سعی می­نمایند تمامی امکانات لازم را برای این منظور مهیا نمایند. تهیه میزهای غذاخوری شرکتی نیز از مواردی است که مورد توجه سازمان ها قرار گرفته است.

سایت دکوکده نیز با علم به این نیاز سازمان ها در جهت تامین سریع و مطمئن این محصولات، ایده ­پردازی فروش آنلاین را طراحی و اجرا نموده است.

نقش میز و صندلی ناهارخوری شرکتی در افزایش راندمان کارمندان:

با پیشرفت فن­آوری، کسب و کارها نیز از پیچیدگی بیشتری برخوردار شده­اند این موضوع لزوم حضور مستمر کارمندان در سازمانها را ضروری نموده است.

ضرورت حضور کارمندان در ساعات اولیه صبح و نیز خروج در ساعات عصرگاهی سبب شده است که کارمندان ناگزیر صبحانه و یا ناهار خود را در محلهای کار خود صرف نمایند.

در شرکت های صاحب نام و پیشرفته از این موضوع برای افزایش راندمان کار پرسنل استفاده می­شود. این شرکتها سعی دارند با مهیا کردن شرایط محیطی نظیر منزل حس آسایش را در کارمندان القاء نمایند. تهیه این محصولات نیز اقدامی در همین راستا می­باشد.

غذاخوری ها در شرکت ها و سازمان ها

در سازمان های بزرگ سالن هایی برای صرف غذا در نظر گرفته می­شود که با اقدام به خرید انبوه میز و صندلی ها در وعده ­های غذایی به تعداد زیادی از پرسنل سرویس­دهی می­گردد.

در شرکت های کوچک و خصوصی نیز فضای کوچک آبدارخانه با میز و صندلی ناهارخوری شرکتی تجهیز می­شود تا کارمندان بدون در معرض دید بودن در آسایش کامل غذای خود را بصورت انفرادی و یا دورهمی با سایر همکاران میل نمایند.

در علم بازاریابی نوین تاکید شده است که دورهمی­ های کارمندان می­تواند از طریق ایجاد مودت و دوستی بین آنها راندمان و عملکرد سازمان را افزایش دهد. این موضوع همواره مورد توجه مدیران زبده قرار می­گیرد.

این مدیران سعی می­کنند میزهای جلسه را با این میزها، تعویض نمایند و با اجرای صبحانه و یا ناهارکاری در یک محیط صمیمی و آسوده برخی مسایل را نیز با کارمندان در این محیط مناسب مطرح نمایند.

نتایج تحقیقات انجام شده نشان داده است که بررسی و بهبود مسائل سازمانی در این شیوه بیشتر از استفاده از میزهای جلسه خشک کارساز بوده است.

مشخصات میز و صندلی ناهارخوری شرکتی:

مدل میز و صندلی ناهارخوری شرکتی الزاما از مدلهای سلطنتی و یا گرانقیمت نیست. در بیشتر موارد جنس این میزها و صندلی ها، از چوب، ام دی اف، یا مواد مصنوعی پلیمری  انتخاب می­شود. یکی از مسائلی که در انتخاب محصولات غذاخوری شرکتی مورد توجه است سهولت تنظیف آن است.

چرا که این میزها در مقایسه با میزهای ناهارخوری خانگی مورد استفاده روزمره تعداد زیادی از کارمندان قرار می­گیرند و نیاز است که مداوم برای تنظیف آنها اقدام شود. از اینرو جنس میز انتخابی باید دوام لازم را در برابر رطوبت و نیز مواد شیمیایی پاک کننده داشته باشد.

خرید این محصول

گرچه در برخی موارد در برخی سازمان ها پیشرفته در بخش مدیریت ارشد برای استفاده روزانه و یا سرو غذا در صورت حضور میهمانان  و یا شرکای تجاری می­توان از نوع سلطنتی میز و صندلی ناهارخوری شرکتی نیز استفاده کرد ولی اغلب بعلت مسائل بهداشتی  سعی می­شود در بخش های آبدارخانه از میزهای پلیمری که از دوام بیشتری برخوردار هستند و بدلیل سبکی نیز حمل و نقل آنها آسان است، استفاده گردد.

از آنجائیکه زمان صرف غذا نوعی تایم استراحت کارمندان نیز در نظر گرفته می­شود، ضروری است که صندلی و میز از آسایش بالایی برای استفاده برخوردار باشند. تا پرسنل بتوانند علاوه بر صرف غذا و یا نوشیدنی از آرامش یک استراحت کوتاه مدت نیز بهره­مند شوند.

در خرید این محصول بدلیل اینکه این محصول جزو اموال سازمان محسوب می­شود و اینکه بطور نادر جنبه دکوراتیو دارد باید دقت کرد که از جنس مقاوم و بادوام خریداری شود. چرا که سازمانها به ندرت علاقه­ ای به تعویض این میز و صندلی های شرکتی خود دارند و تمایل دارند از این محصول در دراز مدت استفاده نمایند.

ضرورت تهیه میز و صندلی ناهارخوری شرکتی:

با توجه به اینکه خریدهای سازمانی اغلب بصورت انبوه انجام می­گیرند و اینکه سعی می­شود مسایل اقتصادی سازمان نیز در انجام خرید مورد توجه قرار گیرد.

مسئولین خرید تلاش می­نمایند با مراجعه به فروشگاه های متعدد و استعلام قیمت با کیفیت­ ترین میز و صندلی ناهارخوری شرکتی را با قیمتی مناسب تهیه نمایند.

این موضوع برای سازمان ها پروسه ­ای زمانبر و هزینه­ ساز است. سایت دکوکده با معرفی بسیاری از برندهای معروف در زمینه تولید این محصولات نظیر: شاریس، اعتمادی، سیلا، دنا، نوین چیر، پاسارگاد، ژاویز،سیلا و ده­ ها شرکت و برند معروف دیگر توانسته است این محصولات غذاخوری، مورد نیاز سازمان ها را با رقابتی­ ترین قیمت بصوت نقدی و نیز اقساطی در اختیار آنان قرار دهد.

مسئولین خرید سازمان ها می­توانند در شرایطی بسیار آسان محصول مورد نظر را انتخاب و با تسویه حساب نقدی از طریق درگاه آنلاین و نیز عقد قرارداد خرید اقساطی محصول خریداری شده را در درب سازمان خود تحویل بگیرند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز و صندلی ناهارخوری شرکتی  مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد