صندلی ناهارخوری رستورانی

0

صندلی ناهارخوری رستورانی یکی از انواع میز و صندلی است که هر رستورانی باید نسبت به خریداری آن اقدام کند.

مهم ترین موارد ضروری در انتخاب صندلی ناهار خوری رستوران عبارتند از

  • توجه به رفت و آمد مشتریان
  • توجه به هدف و مفهوم رستوران
  • برنامه ریزی برای مهمانی ها و انواع و اقسام رویدادها

صندلی ناهارخوری رستورانی

صندلی ناهارخوری رستورانی یکی از انواع میز و صندلی است که هر رستورانی باید نسبت به خریداری آن اقدام کند. صندلی ام دی اف ناهارخوری رستورانی یکی از زیباترین صندلی هاست که چشم هر بیننده ای را متحیر می کند.

صندلی ناهارخوری رستورانی چگونه باید باشد؟

صندلی ناهارخوری رستورانی باید به قدری راحت باشد که مشتریان شما هنگام صرف غذا احساس ناراحتی نکنند. اگر دقت کرده باشید مشتریان هرگز از یک رستوران شلوغ خوششان نمی آید و بیشتر به سراغ رستوران های آرام و ساکت می روند و ترجیح می دهند که در این چنین رستوران هایی غذا را میل کنند.

نحوه انتخاب بهترین میز و صندلی ناهارخوری رستورانی

شاید فکر کنید که غذای شماست که باعث می شود تا به مدت زمان طولانی در یک رستوران باقی بمانید ولی در واقع این صندلی شماست که شما را در جای خودتان میخکوب می کند. گاهی اوقات عوامل بسیار زیادی دست به دست هم می دهند تا یک رستوران از نظر مشتریان جذاب و زیبا باشد.

اگرچه ممکن است که میزها و صندلی های یک رستوران اولویت شما نباشد، ولی توجه داشته باشید که این میز و صندلی هاست که باعث ایجاد یک محیط امن و راحت برای مشتریان شده یا این که باعث می شود تا آن ها خیلی زود رستوران را ترک کنند.

موارد ضروری برای مدنظر قرار دادن میز و صندلی ناهارخوری رستورانی

برنامه ریزی برای سالن غذاخوری رستوران خیلی بیشتر از خرید میز و صندلی رستوران است. شما باید مطابق قوانین محلی خود رفتار کرده و میز و صندلی های مورد علاقه خود را خریداری کنید. راحتی مشتریان بزرگ ترین و مهم ترین اولویت شماست.

صندلی ناهارخوری رستورانی شما، معرف هدف رستوران شما در جلب نظر مشتری ایست.

نوع صندلی مورد نیاز

نوع صندلی انتخابی شما با فضای رستوران و کاری که انجام می دهید ارتباط مستقیم دارد. وجود میز و صندلی های به تعداد بیشتر می تواند باعث آزار و اذیت مشتریان شده و حتی مشتریان خودتان را از دست بدهید.

شما در یک فضای بزرگ می توانید انواع و اقسام میزها و صندلی ها را قرار داده و بدین ترتیب رضایت مشتریان را فراهم آورید. اگر فضای محدودی دارید، باید میزها و صندلی های کوچکی را خریداری کنید.

در صورتی که رستوران شما به یک خیابان شلوغ دید دارد، از میزها و صندلی های بلند استفاده کنید. این نوع میز و صندلی ها در اندازه کوچک باعث خواهد شد تا بتوانید میز و صندلی هایی به تعداد زیاد را خریداری کنید و البته در همین حین نیز بتوانید از سایر میزها و صندلی های دیگری هم استفاده کنید.

صندلی ام دی اف ناهارخوری رستورانی به زیبایی هر چه بیشتر رستوران شما کمک می کند.

توجه به رفت و آمد مشتریان و صندلی ناهار خوری رستورانی

شما باید در کلیه مراحل برنامه ریزی، باید به این قضیه توجه داشته باشید، باید میزها و صندلی ها به طور طبیعی در رستوران شما قرار بگیرند، و همین طوری هم مشتریان هم بتوانند بین میزها و صندلی ها تردد کنند.

اگرچه بزرگتر کردن فضا به معنای ترافیک بیشتر مشتریان نخواهد شد و در ضمن حریم خصوصی مشتریان هم رعایت شده باشد. فضای بین میزها و صندلی ها باید به گونه ای باشد که مشتریان و پرسنل نیز بتوانند تردد کرده و در ضمن راحتی مشتریان نیز تامین شده باشد.

برنامه ریزی برای مهمانی ها و انواع و اقسام رویدادها

در عین این که میزهای کلاسیک را در رستوران خود دارید، باید به فکر خریدن میزها و صندلی های دیگری نیز باشید. آیا به برگزاری مهمانی های بزرگ و کوچک و انواع و اقسام رویدادها می اندیشید؟

اگر این چنین است باید دپو یا انباری داشته باشید تا میزها و صندلی های دیگر را در آن جا انبار کنید تا به هنگام برگزاری مهمانی ها و رویدادها بتوانید از آن ها استفاده کنید.

توجه به هدف و مفهوم رستوران و صندلی ناهارخوری رستورانی

هر رستوران با توجه به موضوع و مفهوم و هدفی تاسیس شده است. دکوراسیون رستوران براساس این مفهوم و موضوع چیده می شود. شما باید مفهوم رستوران خود درک کرده و به آن نائل شوید. تمامی جنبه های رستوران شما باید مفهوم و هدف رستوران را تامین کند.

به همین دلیل است که یک رستوران ظریف فرانسوی مبلمان ساده خانگی را نخواهد داشت. هرگز میزها و صندلی های ساده خانگی در این چنین رستورانی موثر واقع نخواهند شد و در همین حال دکوراسیون شمعدانی و و میزهای دو نفره نیز برای فست فودها و رستوران های ارائه کننده پیتزا نیز مناسب نیست.

صندلی های پارچه ای و ظریف برای رستوران های کلاسیک مناسب بوده و آن ها را زیبا نشان می دهند ولی این چنین دکوراسیون در محلی که بچه ها بازی می کنند و جمعیت خیلی زیادی وجود دارد مناسب نبوده و اشکالاتی را ایجاد می کند. اگر خانواده ها، مهم ترین مشتریان شما هستند، میزها و صندلی های مناسب آن ها را انتخاب کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری رستورانی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد