میز ناهار خوری بیضی

0

میز ناهارخوری بیضی: میز ناهار خوری به عنوان مکانی برای میل غذا  و فرصتی برای نشستن در کنار یکدیگر، و همچنین به عنوان کانون تمرکز در دکوراسیون آشپزخانه و یا سالن پذیرایی،  و کلی نکات مثبت دیگر، همین موارد کافی است که در خرید میز ناهار خوری وسواس گونه و با احتیاط عمل کنیم. تا در نهایت خریدی رضایت بخش داشته باشیم.

میز ناهار خوری بیضی:

میز ناهار خوری به عنوان مکانی برای میل غذا  و فرصتی برای نشستن در کنار یکدیگر، و همچنین به عنوان کانون تمرکز در دکوراسیون آشپزخانه و یا سالن پذیرایی،  و کلی نکات مثبت دیگر، همین موارد کافی است که در خرید میز ناهار خوری وسواس گونه و با احتیاط عمل کنیم. تا در نهایت خریدی رضایت بخش داشته باشیم.

برای انتخاب میز ناهار خوری برازنده و هماهنگ با دکوراسیون و فضای خانه، کافیست دقت به خرج دهیم و اولویت خود را از خرید میز ناهار خوری بیضی مشخص کنیم. در واقع باید بدانیم علت انتخاب ما از بین اشکال مختلف میز غذاخوری چرا باید میز ناهار خوری بیضی باشد؟

مواردی مانند:

  • تعداد نفرات
  • فضای مورد نظر
  • رنگ و زیبایی ظاهری میز ناهار خوری و تناسب و هارمونی ان با سایر وسایل موجود در اتاق
  • سبک و استایل میز ناهار خوری مطابق با سبک دکوراسیون منزل
  • جنس، استحکام،کیفیت و عمر بالا
  • میز قابل حمل باشد و به راحتی در اتاق ها جا به جا شود، به ویژه  برای افرادی که مستاجر هستند.
  • کشور تولید کننده، برند و نام تجاری شرکت
  • انتخاب فروشگاه یا سایت معتبر در صنعت مبلمان و وسایل چوبی
  • نوع صندلی و نشیمن راحت
  • پارچه استفاده شده در طرح
  • قیمت و هزینه مناسب با توجه به کاربرد و کیفیت و زیبایی ظاهری میز

خرید آگاهانه میز ناهارخوری

مسلما دقت و ریزبینی در نکات ذکر شده کمک قابل توجهی برای انجام یک خرید آگاهانه در اختیار خریدار واقعی قرار می دهد. البته در این راستا مشاوره و راهنمایی از افرادی که سالها در زمینه مد و دکوراسیون صنایع چوبی فعالیت داشته اند می تواند در تصمیم گیری بهتر و قطعی تر کمک شایانی باشد.

به طور مثال اگر انتخاب شما میز ناهار خوری بیضی شکل است می توانید از فضا، نوع دکوراسیون و تعداد نفرات، و اطلاعاتی از این قبیل را با فروشنده در میان بگذارید تا بهترین تجربه خود را در اختیار شما قرار دهد. و یا اگر در خرید میز شیشه ای یا بدون شیشه تردید دارید باز هم مشاوره و راهنمایی و دیدن انواع مختلف میز شیشه ای و یا بدون شیشه می تواند ایده مناسبی در اختیارتان بگذارد.

میز ناهار خوری بیضی مناسب برای :

اگر قصد خرید میز غذاخوری دارید فارغ از شکل آن ابتدا به جنس آن توجه کنید و جنس مورد نظرتان را که ممکن است چوب ام دی اف استیل یا فلزی و یا …. باشد، مشخص کنید. سپس با توجه به تعداد نفرات و فضای مورد نظر سایز میز ناهار خوری خود را انتخاب کنید.{۲، ۴ ، ۶ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲} نفره

در مرحله بعد فضای مورد نظر را در نظر بگیرید و شکل میز ناهار خوری خود را{مربع، مستطیل، گرد، بیضی،} انتخاب کنید.  حتی می توانید از نمونه های تاشو و تبدیلی نیز استقبال کنید. و در آخر هم رنگ بندی زیبایی را با توجه به رنگ فضای خود و دل خود انتخاب کنید تا خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

یک میز ناهار خوری بیضی مدرن و شیک با پارچه ساده یا طرح دار را می توان به راحتی با یک دست مبلمان در سبک های مختلف ست کرد و دکوری زیبا را در مرکز توجه و دید قرار داد.

خرید میز ناهارخوری بیضی برای فضای شما

اگر فکر می کنید بهترین گزینه برای فضای مورد نظرتان خرید یک میز ناهار خوری بیضی است، تردید به دل راه ندهید. این فکر را از ذهن خود بیرون کنید که میز ناهار خوری حتما باید مستطیل شکل باشد. چه بسا با توجه به فضای اتاق شما و دکوراسیون منزلتان، میز مستطیل نمای جالب و شیکی نداشته باشد ولی با انتخاب میز ناهار خوری بیضی و فضای آزاد در اطراف آن زیبایی ظاهری و راحتی چندین برابر را تجربه خواهید کرد.  با انتخاب فضایی روشن و پر نور اوقات میل به غذا در کنار یکدیگر را به بهترین حالت بگذرانید.

یک میز بیضی با پایه مرکزی راحتی و آرامش در نشستن را به شما هدیه خواهد کرد. به کار بردن سبک های ساده و یا کنده کاری شده در پایه میز بیضی، می تواند هویت و شخصیت دکوراسیون منزلتان را فاش کند. پس در انتخاب و خرید میز ناهار خوری بیضی به سبک پایه آن دقت کافی داشته باشید.

نداشتن لبه های تیز و جاگیر در میز ناهار خوری بیضی، مزیتی است که در مسیرهای اصلی منتهی به اتاق ها کاملا خودنمایی می کند. و از نظر بصری فضا را بازتر و آزاد تر از آنچه که هست نشان می دهد. برای زیبایی بیشتر و هماهنگی بیشتر از صندلی هایی با طراحی کمی منحنی دار استفاده کنید. تا زیبایی و شکیل بودن میز ناهار خوری بیضی بیشتر نمایان شود. غذا ها به راحتی در دسترس و جمع صمیمی تر و با نشاط تر خواهد بود. ساعات خوش و خوردن غذایی با لذت و آرامش را تجربه خواهد کرد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز ناهار خوری بیضی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد