صندلی ناهارخوری چوبی

0

صندلی ناهارخوری چوبی: یکی از ملزومات مورد نیاز به منظور تکمیل فضای دکوراسیون و نوع چیدمان، استفاده از صندلی ناهارخوری چوبی می باشد. تنوع صندلی ناهارخوری در طیف وسیعی وجود دارد که این مورد دست افراد را برای انتخاب و خرید آن کاملا باز می گذارد. تکمیل و اثر بخشی فضای دکوراسیون مناسب برای محیط غذاخوری، به وسیله صندلی ناهارخوری میسر می گردد.

صندلی ناهارخوری

صندلی ناهارخوری متناسب با نوع چیدمان و دیزاین مورد استفاده قرار می گیرد. عواملی مانند هماهنگی صندلی ناهارخوری با میز، متناسب بودن با اندازه و فضای مورد استفاده باید در خرید صندلی ناهارخوری چوبی مد نظر قرار گیرد.

صندلی ناهارخوری چوبی

صندلی ناهارخوری چوبی، امروزه در نحوه چیدمان فضای دکوراسیون محیط غذا خوری، کاربرد بسیار گسترده و فراوانی یافته است. چوب، به عنوان یکی از متریال های مناسب و مطلوب که در تمام اجزای فضای داخلی دکوراسیون منازل مورد استفاده قرار می گیرد، در ایجاد جذابیت و جلوه بصری در دیزاین و نوع چیدمان، از اثر گذاری بالایی برخوردار می باشد.

انتخاب صندلی چوبی، به محیط و فضای پیرامون خود، القای حس طبیعت و عناصر هنری را تداعی می کند. استفاده از صندلی ناهارخوری فقط منحصر به صرف غذا نمی باشد بلکه در اغلب محیط ها، از این نوع صندلی و میز متناسب با آن، به منظور انجام اموری همچون گرد هم آمدن اعضای خانواده، انجام تکالیف کودکان و کار با وسایلی مانند لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرد.

انتخاب صندلی ناهارخوری چوبی با توجه به سبک دکوراسیون منزل

اگر سبک چیدمان و دکوراسیون منزل، از سبکی کلاسیک و سنتی بهره می برد، انتخاب صندلی چوبی می تواند تاثیر بی نظیری در چشم نواز نمودن این فضا داشته باشد. صندلی های چوبی به دلیل کارایی و کاربری مناسب و جذابیت بصری مطلوب، بسیار پر طرفدار و مورد توجه واقع شده است. امروزه صندلی های چوبی در انواع مختلف و طیف وسیعی طراحی و تولید می گردند. صندلی ناهارخوری چوبی، در شیک و باکلاس نشان دادن نمای دکوراسیون منزل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

صندلی ناهارخوری به دلیل کارایی بالا و طراحی منحصر به فرد، برای سال های طولانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد و دچار کهنگی و قدیمی شدن نشود. این نوع صندلی با هر نوع دکوراسیون و دیزاین قابلیت مچ شدن و هماهنگی را دارد. انتخاب صندلی ناهارخوری چوبی علاوه بر ایجاد لطافت و گرمی در فضای دکوراسیون، از استحکام و دوام مناسب و مطلوبی نیز برخوردار می باشد.  انتخاب صندلی ناهارخوری مناسب برای میز ناهارخوری، صندلی های بدون دسته می باشد که ضمن زیبایی و جذابیت، از جنبه کاربری نیز بسیار راحت و کارآمد می باشند.

خصوصیات و ویژگی های صندلی ناهارخوری چوبی

در تولید و ساخت صندلی ناهارخوری چوبی، از چوب و ام دی اف استفاده می شود. مواد مرغوب و باکیفیت بکار رفته در ساختار صندلی، کیفیت و دوام آن را افزایش داده و موجب طول عمر بیشتر صندلی نیز می گردد. طراحی این محصول بر اساس ویژگی های ارگونومی، یکی از ویژگی های تاثیر گذار صندلی ناهارخوری به شمار می رود.

ویژگی مهم دیگر در این زمینه، ارتفاع صندلی نسبت به سطح زمین می باشد که طراحی آن متناسب با اصول استاندارد صورت گرفته است. پایه های صندلی از دوام و کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد، چراکه پایه های صندلی وظیفه ثبات و حفظ تعادل آن بر سطح زمین را بر عهده دارند.

ارتفاع استاندارد برای نشیمنگاه صندلی ناهارخوری، ۴۵ الی ۴۸ سانتیمتر از سطح زمین می باشد. به طور کلی، فاصله ای حدود ۳۰ سانتیمتر از لبه میز تا نشیمنگاه صندلی باید وجود داشته باشد. همچنین ارتفاع میزهای ناهارخوری به طور معمول ۷۳ الی ۷۶ سانتیمتر است. پارچه استفاده شده در رویه صندلی ناهارخوری از کیفیت و مقاومت مناسبی بهره می برد.

استفاده از چرم طبیعی، مصنوعی یا کتان در بافت صندلی می تواند در نگهداری و افزایش طول عمر آن کمک شایانی انجام دهد. پارچه بکار رفته در صندلی به مرور زمان دچار فرسودگی و پستی و بلندی نمی گردد. پارچه های کشیده شده بر روی اسکلت صندلی، در اغلب موارد ضد رطوبت و ضد لکه می باشند.

طراحی ویژه و منحصر به فرد صندلی ناهارخوری چوبی چشم هر بیننده ای را به آن خیره می سازد. این مدل صندلی در بسیاری مواقع تحمل وزن بالا را به راحتی میسر می سازد. همچنین نشیمنگاه های صندلی ضمن استحکام بالا، از انعطاف پذیری مناسبی نیز بهره می برد.

نکات مهم و کاربردی در خرید صندلی چوبی

اولین مورد که در خرید صندلی ناهارخوری چوبی باید مورد توجه واقع شود، استخوان بندی مناسب و مطلوب صندلی است. بدنه صندلی نباید دچار آسیب دیدگی و ضربه خوردگی باشد، چرا که وجود این مورد دوام و طول عمر آن را کاهش می دهد.

وجود استخوان بندی مناسب در تار و پود صندلی چوبی، علاوه بر استحکام بالای آن، استفاده طولانی مدت از صندلی را نیز با خود به همراه دارد. پشت صندلی باید فاقد برآمدگی و انحنا باشد. در صورت داشتن فرو رفتگی و غیر استاندارد بودن، استفاده از صندلی به دلیل ارگونومی نامناسب، آسیب دیدگی ستون فقرات و ناراحتی گردن را به دنبال دارد. قسمت نشیمنگاه صندلی باید از انعطاف پذیری و فشردگی مناسب برخوردار باشد.

استحکام در ساخت و طراحی صندلی ناهارخوری نیز نباید دور از چشم باقی بماند. برای خرید صندلی ناهارخوری چوبی، باید تناسب صندلی با میز مورد استفاده نیز مورد توجه واقع شود.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری چوبی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد