مبلمان رستوران و کافی شاپ

0

مبلمان رستوران و کافی شاپ یکی از مهم ترین اجزای دکوراسیون رستوران و کافی شاپ به شمار می رود. شما باید مبل های خود را به گونه ای انتخاب کنید که بتوانید در درازمدت از آن استفاده کنید. تغییر ابعاد مبلمان رستوران و کافی شاپ به شما کمک می کند تا فضای تجاری خود را گسترده تر کنید.

مبلمان رستوران و کافی شاپ

مبلمان رستوران و کافی شاپ چگونه باید باشد؟

مبلمان رستوران و کافی شاپ یکی از مهم ترین اجزای دکوراسیون به شمار می رود. شما باید مبل های خود را به گونه ای انتخاب کنید که بتوانید در درازمدت از آن استفاده کنید.

تغییر ابعاد مبلمان به شما کمک می کند تا فضای تجاری خود را گسترده تر کنید و مشتریان بیشتری را به رستوران خود دعوت کنید.

مبلمان شیک کافی شاپ باعث می شود که بر اعتبار محل شما افزوده شود و به تدریج به برند ماندگاری تبدیل خواهید شد.

رعایت نکات مهم به هنگام خرید مبلمان رستوران و کافی شاپ

  1. انتخاب نوع مبلمان

مواد اولیه مبلمان در رستوران و کافی شاپ، گویای کسب و کار شما هستند. صندلی چوبی یا  MDFیک فضای گرم و صمیمی را در رستوران ایجاد می کنند و برعکس مبلمان فلزی، سرد و بیروح هستند. البته در نوع دیگری، در برخی محصولات چوب و فلز باهم ترکیب شده اند و این چنین مبلمانی مورد علاقه مشتریان شما خواهد بود.

شما باید راحتی مشتریان را مد نظر داشته باشید. این مبل ها در اندازه های مختلف و گوناگونی ساخته می شوند. با این حال، اندازه صندلی و ارتفاع پشت دو ویژگی بسیار مهم است. صندلی ها به طور کلی ۱۶، ۱۸ یا ۲۰ اینچ هستند. کوچکترین صندلی ها در مکان های کافه یا مناطقی که جابجایی بیشتر مورد نیاز است استفاده می شود.

ارتفاع پایه نیز مهم است، نه برای آسایش به اندازه طراحی زیبایی. هنگامی که ارتفاع مبل و دکور متفاوت باشد، اتاق ها بهتر می شوند.صندلی به ارتفاع ۷۶ سانتی متر که نسبت به میز بلندتر هستند باعث می شوند که فضا زیباتر به نظر می رسید و جالب توجه کند.

  1. خرید مبلمان تجاری

مراقب باشید اینترنت و فروشندگان جعبه های بزرگ اغلب صندلی هایی را می فروشند که برای یک رستوران مناسب هستند اما سه ویژگی مهم را ندارند. اول، مبلمان رستوران و کافی شاپ برای استفاده طولانی مدت ساخته نشده اند، دوم، مبلمان برای کاربری های خانگی طراحی و تهیه می شوند، و بنابراین نمی توان آن ها را با مواد شوینده تجاری تمیز کرد. مهمتر از همه، سازنده این محصول را برای استفاده تجاری مورد آزمایش قرار نداده است. در اغلب موارد اگر مبلمان در محیط های تجاری مورد استفاده قرار گیرد تولیدکننده نسبت به آن مسئولیتی نخواهد داشت. مدیر رستوران باید جوابگوی کیفیت پایین مبلمان باشد. این نوع اشتباه در برخی موارد خیلی گران تمام می شود.

  1. تناسب مبلمان رستوران و کافی شاپ با محیط و فضای شما

رستوران و کافی شاپ یک محل سرگرمی است و اغلب مردم فقط به صرف غذا اهمیت می دهند و به دکوراسیون محیط و رستوران اهمیت نمی دهند. این چنین افرادی فقط به خوردن غذا اهمیت می دهند. این قضیه به تک تک افراد بستگی دارد. اگر می خواهید که رستوران یا کسب و کاری را راه اندازی کنید حتم متناسب با محیط و شرایط خودتان، مبل مناسب را انتخاب کنید. در بیشتر موارد محیط رستوران و کافی شاپ خیلی بیشتر از یک محیط غذاخوردن برای افراد مهم می شود. داشتن مبل  مناسب به افرایش اعتبار شما کمک می کند، مشتری دوست دارد که برند شما در فضا دیده شود. آیا دوست دارید که به رقبای خودتان شبیه بوده یا منحصر به فرد باشید؟

  1. تاثیر کف رستوران و کافی شاپ بر مبلمان

کفهای چوبی، فرش یا کاشی، یا هر سطحی، نسبت به هم متفاوت هستند. شما می توانید متفاوت راه رفتن خود ر بر روی انواع سطوح کف ها بسنجید. تصور کنید که به مدت طولانی ایستاده اید و حالا در پاها، گردن و شانه های خودتان احساس خستگی می کنید.

زمانی که مبلمانی اشتباهی را روی یک کف بگذارید، هر نوع حرکت مبلمان باعث سر و صدای حاضرین خواهد شد. شما باید در کف های MDF از مبلمانی استفاده کنید که سروصدای ناخوشایند ایجاد نکرده و باعث خراشیدگی کف رستوران نشود. اگر این چنین اتفاقاتی رخ داده حتما مبلمان خود را عوض کنید تا آرامش مشتریان خود را حفظ کرده باشید.

نوک پایه های صندلی روی فرش بهتر است که از نیکل باشد. این نوع صندلی ها نسبت به صندلی های پلاستیک بهتر عمل می کنند. شما می توانید از صندلی های پلاستیکی روی کف  کاشی کاری شده استفاده کنید. متناسب با شرایط محیط،           صندلی ها و میزهای پلاستیکی، به تدریج فرسوده می شوند. شما باید متناسب با شرایط محیطی خودتان مبل مناسب را خریداری کنید. مبل های شیک رستوران و کافی شاپ شما باعث می شود که مشتریان دائمی داشته باشید.

  1. خرید متناسب با بودجه

شما باید متناسب با بودجه خود مبلمان رستوران یا کافی شاپ را خریداری کنید. هرگز مبلمان غیرتجاری را خریداری نکنید. شما باید به کیفیت مواد اولیه استفاده شده در مبلمان توجه کنید. مبلمان تجاری باعث خواهد شد تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید و هرگز مبلمان خانگی را در محیط های تجاری استفاده نکنید. شما می توانید مبلمان محکم و بادوامی را خریداری کرده و در هزینه های خودتان صرفه جویی کنید.

شرکت جهانتاب همیشه بهترین و با کیفیت ترین محصولات را برای محیط های رستوران و کافی شاپ تولید می کند. محصولات این شرکت را می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر یا به صورت حضوری خریداری کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک مبلمان رستوران و کافی شاپ مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد