خصوصیات میز تلویزیون چهار تیکه

0

میز تلویزیون چهار تیکه، یکی از انواع مدل های میز تلویزیون می باشد که در دکوراسیون و چیدمان مورد استفاده قرار می گیرد. میز تلویزیون چهار تیکه، متشکل از چهار قسمت می باشد. با قرار دادن این چهار قسمت در کنار هم می توان مدل های متفاوتی را به وجود آورد. این نمونه میز در رنگ ها، طرح های مختلف و متنوعی تولید و عرضه می گردد. از خصوصیات شاخص و مهم میز تلویزیون چهار تیکه می توان به شکیل بودن و طراحی منحصر به فرد آن اشاره نمود.

خصوصیات میز تلویزیون چهار تیکه

میز تلویزیون چهار تیکه یکی از ملزومات تاثیر گذار در نوع چیدمان محیط خانه به شمار می رود. زیبایی و آراستگی فضای دکوراسیون داخلی با استفاده از میز تلویزیون تامین می گردد. امروزه میز تلویزیون ها در ظاهر و شکل، تغییرات عمده ای را به خود گرفته است. ساخت و تولید میز تلویزیون به صورت چوبی، ام دی اف، شیشه ای و حتی دیواری صورت می گیرد.

در میان تنوع بسیار بالای میز های تلویزیون، کلیدی ترین نکته ای که در انتخاب آنها باید رعایت گردد، تناسب و هماهنگی آنها با دکور منازل می باشد. استفاده از میزهای شیشه ای به صورت گذشته مورد توجه قرار نمی گیرد. امروزه میزهای ام دی اف چوبی جایگزین مناسبی برای این نمونه میزها می باشند.

میز تلویزیون ام دی اف به علت طول عمر مناسب و کیفیت بالا مورد استقبال گسترده اقشار جامعه قرار گرفته است. تولید میزهای تلویزیون به دو صورت زمینی و دیواری انجام می گیرد. استفاده از میز های دیواری نیازمند فضای زیاد و مناسب برای قرار دادن آن می باشد. میزهای تلویزیون زمینی فضایی بسیار کمتری را اشغال می نماید و در مواقع تغییر دکوراسیون به راحتی قابلیت جابجایی و حمل به سمت دیگری از محیط دکوراسیون را دارند. در انتخاب میز تلویزیون مناسب کارایی بالا و انعطاف پذیری آن باید مد نظر قرار گیرد.

توجه به این ویژگی ها یک امتیاز شاخص در ایجاد فضای دکوراسیون متفاوت و منحصر به فرد می باشد. انتخاب میز تلویزیون باید به گونه ای انجام پذیرد که قابلیت نیاز به تغییر دکوراسیون را در خود داشته باشد. به همین جهت برای انجام این امر، میز تلویزیون باید از قابلیت تغییر پذیری برخوردار باشد. یکی از مدل های میز تلویزیون که تا حد زیادی این نیازها را برطرف می سازد، میز تلویزیون چهار تیکه می باشد.

خصوصیات و مشخصات میز تلویزیون چهار تیکه

به دلیل قابلیت تغییر پذیری میز تلویزیون چهار تیکه، می توان آن را متناسب با فضا و محیط چیدمان و دکور منزل مورد استفاده قرار داد. این مدل میز از لحاظ طولی به عنوان یک میز بلند محسوب می گردد. به همین جهت برای سالن های پذیرایی با اتاق های بزرگ گزینه مناسب و قابل قبول می باشد.

جلوه خاص و زیبایی پایه های این مدل میز تلویزیون، در عین سادگی با بدنه میز ارتباط بصری مناسبی را ایجاد نموده است. میز چهار تیکه دارای طبقه و کشو برای مرتب نگه داشتن فضای اطراف میز می باشد. به همین جهت می توان اشیاء تزئینی، کتاب و سایر وسایل دکوری را در روی آن قرار داد. قابلیت تغییر کشو و طبقه های موجود در این مدل میز تلویزیون متناسب با نوع نیاز و سلیقه امکان پذیر می باشد. طراحی میز تلویزیون چهار تیکه هماهنگی مناسب و خوبی را با محیط اطراف خود محقق می سازد. جنس چوب استفاده شده در این مدل میز ام دی اف بوده و در رنگ ‌های متنوع و متناسب با هر سلیقه ای ساخته شده است.

قسمت های مختلف این مدل میز تلویزیون، به راحتی از یکدیگر جدا می گردد. طول میز را می توان بسته به نوع کاربرد و فضای استفاده شده تغییر داد. طول میز بین ۱۳۰ الی ۱۸۰ سانتیمتر متناسب با فضا متغیر می باشد. در اغلب موارد ۴۸ سانتیمتر ارتفاع ثابت میز است. بر همین اساس تلویزیون های با ابعاد مختلف را می توان بر روی آن قرار داد. کشوهای میز تلویزیون چهار تیکه به صورت دستگیره ای و ریلی طراحی شده است. در ساختار بدنه میز از ام دی اف هایگلاس استفاده شده و بر روی لبه های میز روکش پی وی سی با کیفیت و مرغوب به کار رفته است. یکی از مزیت های قابل توجه این مدل میز تلویزیون، حمل و جابجایی آسان آن می باشد. همچنین در صورت برخورداری تلویزیون از وسایل جانبی مانند ساب، برای ایجاد فضا برای این لوازم می توان میز تلویزیون را باز نمود.

مزیت های انتخاب میز تلویزیون چهار تیکه

قابلیت تغییر پذیری، یکی از مزایای بارز میز تلویزیون چهار تیکه می باشد. تغییر این مدل میز تلویزیون متناسب با نوع چیدمان و ایجاد شکل متفاوتی برای استفاده در دکور خانه، از دیگر مزیت های مورد اشاره به شمار می رود. آسیا چوب، زوفا چوب، گروه تولیدی آرت میز و کارینو از برندهای موجود در این زمینه محسوب می شوند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک خصوصیات میز تلویزیون چهار تیکه مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد