طراحی سایت جشنواره

0

طراحی سایت جشنواره علاوه بر معرفی و تبلیغ باعث بهره مندی هوشمندانه از کارهای فرهنگی، هنری و علمی می شود. طراحی سایت در جذب مشتری تاثیر زیادی دارد.

آیا می دانید طراحی سایت جشنواره گامی موثر در تبلیغ کسب و کار شماست؟

معمولا فستیوال‌ ها چند روز تا یک هفته طول می‌کشند. سالانه میلیون ها نفر در جهان برای جشنواره ها برنامه‌ ریزی می‌کنند. جشنواره ها مردم را از واقعیت جدا کرده و طرح هایی شگفت انگیز به همراه جوایزی هیجان انگیز برای مردم فراهم می سازند. سایت جشنواره ها و به طور کلی جشنواره ها اقتصاد را ترقی می‌ دهند و افراد را به خرید و یا شرکت در آن تحریک می‌ کنند. اما حالا همه چیز با یک وب سایت شروع می‌ شود.

طراحی سایت جشنواره

طراحی سایت جشنواره که روح این رویداد را ارائه می‌ کند. باعث می‌ شود مردم دنیا را رها کرده، بلیط‌ آن را خریداری و خود را به محل گردهمایی برسانید. پس طراحی یک سایت نقش بسیار مهمی در جذب کاربر و مشتری دارد.

طراحی سایت جشنواره گامی موثر در تبلیغ کسب و کار و همین طور برند تجاری !

هر جشنواره ای ویژگی هایی مجزا دارد. محل، تاریخ، موضوع و اهداف، همه باعث برانگیختن احساسات و هیجانات مردم و به طبع جذب مشتری بیشتر در پی خواهد داشت. طراحی یک صفحه وب مناسب جشنواره باید به اندازه کافی جذاب و بی نظیر باشد تا افراد را برای پیوستن به جشنواره ترغیب کند.

چه چیزی باعث طراحی یک صفحه هیجان انگیز برای یک جشنواره خواهد شد؟ اینکه فرد باید فوق العاده خلاق باشد تا کاربران را تحریک به خرید محصول و یا خرید بلیط و حضور در گردهمایی کند. آشنایی با برخی از قوانین معتبر جهانی مثل طراحی UX و یا عمدتا استانداردهای طراحی وب منجر بر جذب بیشتر کاربران خواهد شد.

اصلا سایت جشنواره چیست و چه کاربردی دارد؟ باید گفت سایت جشنواره سایتی است که با هدف تبلیغ و ارائه خدمات ویژه به مشتریان طراحی می گردد. طراحی سایت جشنواره نقش بسیار زیادی در تبلیغ برند تجاری یا کسب و کار شما دارد. یک سایت یکنواخت با طراحی ساده نمی تواند نمونه خوبی برای جشنواره و جذب بیشتر مشتری باشد.

شما باید برخی از اطلاعات اساسی را در سایت جشنواره داشته باشید و وب سایت نیز باید آنقدر جذاب باشد تا بلیت ها در این جشنواره اینترنتی فروخته شوند. اما طراحی غیرحرفه ای تاثیر خیلی کمی در فروش خواهد داشت.

چرا سایت جشنواره طراحی کنیم؟

اگر فکر می کنید طراحی سایت ربطی به کسب و کار شما ندارد، باید بگوییم اشتباه می کنید، امروزه با گسترش تکنولوژی تمامی صاحبان مشاغل می توانند علاوه بر تبلیغ برند تجاری، فروش و سود بیشتری برای کسب و کار رقم بزنند. در حال حاضر طراحی سایت برای تمام جشنواره ها تاثیر فوق العاده ای در سودآوری و تبلیغ کسب و کار شما دارد.

طراحی وب سایت یا جشنواره آنلاین، بخش های متعددی را در صفحات خود شامل می گردد که می تواند توضیحات و تشریحاتی را در خصوص زمان آغاز برنامه، زمان پایان جشنواره، نحوه تهیه بلیط برای جشنواره، امکان خرید آنلاین بلیط جشنواره و دیگر توضیحات و اطلاعات باشد. اما هدف ما و صاحبان کسب و کار از طراحی سایت جشنواره چیست؟ در حال حاضر طراحی سایت به منظور افزایش طرح های فرهنگی و سرگرمی در جهت تبلیغ  برند تجاری و همینطور کسب و کار انجام می شود.

به غیر از تبلیغ برند تجاری، می توانید جزئیات جشنواره و اهداف شرکت خود را نیز به مشتریان معرفی کنید. طراحی یک صفحه وب مناسب جشنواره باید به اندازه کافی هیجان انگیز و بی نظیر باشد تا افراد را به رها کردن دیگر محصولات و برنامه ها تشویق و آنها را به پیوستن به جشنواره تشویق کند.

آیا طراحی کردن سایت جشنواره مزایا و فوایدی دارد؟

طراحی سایت مزایای زیادی را مثل پرداخت آنلاین و رزرو اینترنتی برای حضور در روز جشنواره را ممکن می سازد. مشتریان و یا علاقه مندان اینترنتی  بلیط خود را خریداری و هزینه را پرداخت می نمایند، این کار با چند کلیک و به آسانی انجام می گردد.

طبیعی است که طراحی چنین سایتی برای کاربران و مشتریان خوشایند خواهد بود. در حال حاضر طراحی سایت به صورت مداوم برای جشنواره های گوناگونی طراحی می شود و از این طریق اطلاع رسانی و جزئیات دقیقی را برای افراد فراهم می آورد که این کار خود،  رضایت شما را هم در پی خواهد داشت.

برای گزارش دادن کارها و امور مرتبط با همایش ها و جشنواره ها سایت طراحی می شود و به هر حال منطقی است که بهترین روش برای به اشتراک گذاری اخبار، امور و گزارشات مربوط به اتفاقات پیرامون کسب و کار شما، طراحی سایت است.

به علاوه تلاش نهادها و ارگان های برگزار کننده جشنواره به منظور بهره گرفتن از یک طراحی وب سایت تخصصی و حرفه ای علاوه بر اینکه می تواند در جهت معرفی و تبلیغ گامی مفید و موثر محسوب شود نوعی بهره گیری هوشمندانه از کارهای فرهنگی، هنری و علمی انجام شده برای جذب مشتری و ایجاد دیدگاه مثبت در ذهن مردم یک جامعه و در آخر برخورداری از پذیرش مردمی است و ارزش افزوده ای از لحاظ اعتبار برای فعالیت های اقتصادی بعدی و آینده آن نهادها تلقی می گردد

نکات ضروری در طراحی سایت جشنواره ای

هنگامی که یک سایت طراحی می کنیم، طراحی یک صفحه برای گنجاندن توضیحاتی مرتبط با موضوع، جوایز، اهداف، مکان و زمان برگزاری آن مهم است. یکی دیگر از موارد مهمی که باعث جذب بیشتر کاربران می شود ایجاد بخشی برای معرفی ارگان ها، نهادها و سازمان های برگزار کننده و همینطور حامیان مالی، معنوی و رسانه ای جشنواره ها در طراحی سایت باید در نظر گرفته شود.

بخشی هم به منظور معرفی شرکت کنندگان و نمایندگان، نحوه و شرایط شرکت کردن در جشنواره، ثبت نام اینترنتی و برگزیدگان دوره های پیشین هم در طراحی سایت قرار داده می شود.

همچنین در یک صفحه هم اطلاع رسانی ها در مورد محور موضوعات، مهلت ارسال آثار در طراحی سایت الزامی می باشد. در این گونه سایت ها، صفحاتی برای گزارشات، اخبار و اطلاعیه ها و همینطور صفحاتی برای در معرض نمایش گذاشتن پوستر، لوح یادبود ها و تندیس ها، نماهنگ ها و نشریات منتشر شده مربوط به جشنواره طراحی می گردد.

تماس یا ارتباط با ما، گفتگو و پرسش و پاسخ و بولتن های دوره های گذشته مولتی مدیا یا گالری چند رسانه ای صفحاتی دیگر هستند که بستگی به نوع جشنواره داشته و می توانند در طراحی سایت تهیه شوند.

صفحات مهم در طراحی سایت جشنواره :

بعضی از صفحاتی که در طراحی سایت می تواند باشد برایتان اینجا توضیح داده ایم:

  1. اطلاعاتی در مورد شرایط جشنواره، افراد برگزار کننده و همینطور سرمایه گذاران و به طور کلی حامیان آن
  2. آشنایی با شرکت کنندگان و نمایندگان برگزیده شده، نحوه و شرایط شرکت کردن در جشنواره
  3. ثبت نام آنلاین: کاربران پس از آشنایی با شرایط جشنواره به صورت اینترنتی در آن ثبت نام می کنند.
  4. موضوعات و مهلت ارسال آثار: به صورت اختیاری و بر اساس موضوع جشنواره، بخشی هم در مورد موضوعات و محورها و همینطور تاریخ ارسال آثار و مقالات قرار داده می شود.
  5. اخبار و اطلاعیه و گزارش
  6. پوستر، تندیس، نماهنگ و نشریات جشنواره در یک بخش قرار می گیرد.
  7. بخش پرسش و پاسخ و گفتگو: بخشی بسیار عالی برای برقراری ارتباط کاربران و مسئولین جشنواره می باشد.
  8. گالری تصاویر دوره های پیشین هم برای نمایش سوابق قرار داده خواهد شد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد