میز تلویزیون چوبی سلطنتی

0

میز تلویزیون چوبی سلطنتی، یکی از میزهای مدل کلاسیک به شمار می رود. میز تلویزیون چوبی سلطنتی برای هماهنگی و توازن در دکوراسیون سبک کلاسیک، گزینه قابل قبولی می باشد. اگر در فضای دکوراسیون داخلی منزل از پرده ها و مبلمان سلطنتی استفاده شده است، برخورداری از میز تلویزیون سلطنتی در زیبایی و تکمیل  فضای دکوراسیون بسیار تاثیر گذار می باشد. میز تلویزیون چوبی سلطنتی علاوه بر جذابیت و شکیل بودن، محیطی لوکس و چشم نواز را ایجاد می نماید. همچنین استفاده مناسب از این نوع میز در دکوراسیون و چیدمان می ‌تواند حس نوستالژی را به مخاطب القا نماید.

میز تلویزیون چوبی سلطنتی

نقش و نگارهای موجود بر سطح بدنه میز تلویزیون سلطنتی چوبی، در زیبایی و مورد توجه واقع شدن آن بسیار تأثیر گذار است. رنگ آمیزی زیبا و منحصر به فرد میز سلطنتی نیز چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. در اغلب موارد در ساختار و رنگ آمیزی این  نوع میز رنگ طلایی مورد استفاده قرار می گیرد.

چرا که رنگ طلایی به مخاطب آن  حس تجمل و لوکس بودن را القا می نماید. همچنین رنگ طلایی بیشتر در چشم بیننده می نشیند و باعث معطوف ساختن نگاه مخاطب به این نوع میز تلویزیون می گردد. میز تلویزیون سلطنتی برای استفاده در محیط های کوچک توصیه نمی شود چرا که به چشم آمدن و جلوه گر بودن میز در سالن پذیرایی تحقق می یابد.

این مدل میز برای به چشم آمدن نیاز به نظم خاصی در فضای دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل دارد. استفاده از میز تلویزیون سلطنتی بزرگ در محیط‌های کم مساحت و کوچک سبب ایجاد بی نظمی و بر هم خوردن  هماهنگی و توازن موجود در سبک چیدمان کلاسیک می گردد. همچنین استفاده از میز سلطنتی کوچک در فضاهای بزرگ نیز آثار نامطلوبی را در سبک دکوراسیون از خود بر جای می گذارد. بر همین اساس برای انتخاب میز تلویزیون چوبی سلطنتی باید دقت عمل مناسبی را به خرج داد.

مشخصات و ویژگی های میز تلویزیون چوبی سلطنتی

چوب، یکی از عناصر اصلی ساخت و تولید میز تلویزیون چوبی سلطنتی به شمار می آید. چوب به کار رفته در ساختار این نوع میز از استحکام و دوام مناسب و مطلوبی برخوردار است. متناسب با نوع چوب به کار رفته در ساخت میز تلویزیون سلطنتی، قیمت آن نیز بالاتر از انواع دیگر میز تلویزیون می باشد.

یراق آلات موجود در این میز سلطنتی نیز از کیفیت و استحکام بالایی بهره می برد. استفاده از میز تلویزیون سلطنتی در چیدمان منازل بسیار رایج و متداول میباشد. در تزیین این مدل میز همواره نقش و نگارهایی به کار می رود. همچنین در طراحی میز سلطنتی، هنر منبت کاری نیز به چشم می خورد. منبت کاری به کار رفته در طراحی میز شکوه و جلای منحصر به فردی به آن اعطا می نماید.

رنگ آمیزی ویژه و هنرهای استفاده شده در میز سلطنتی، در شیک و تجملی بودن آن یکی از فاکتورهای موثر و تاثیر گذار به حساب می آید. علاوه بر چوب، ام دی اف و شیشه نیز در طراحی این مدل میز مورد استفاده قرار می گیرد. در اغلب موارد تولید میز سلطنتی به صورت سه تکه صورت می گیرد که می‌ توان از این میز ها برای  قرار دادن وسایل تزیینی و لوازم جانبی تلویزیون نهایت استفاده را برد. میز تلویزیون چوبی سلطنتی در دو نوع معمولی و دیواری وجود دارد.

میز سلطنتی بسته به نوع کاربرد دارایی دو یا چند کشو می باشد. کشوهای میز به صورت ریلی، مگنت دار و ساده وجود دارد. این نمونه میز در ابعاد مختلفی همچون ۱۳۵، ۱۴۰، ۱۶۰ و….  تولید می گردد. همچنین از تنوع طرح و رنگ نیز برخوردار می باشد. از برند های موجود در این زمینه، صنایع چوبی قائم و آذر میز را می توان نام برد.

نکات مفید و تاثیر گذار در انتخاب میز تلویزیون چوبی سلطنتی

یکی از نکات مهم و کلیدی در انتخاب میز تلویزیون چوبی سلطنتی، توجه به اندازه میز می باشد. در این زمینه مناسب است که طول تلویزیون به طور تقریبی حدود ۱۰ سانتی متر کوچکتر از طول میز مورد استفاده باشد. اندازه متناسب میز تلویزیون، فضای جذاب و چشم نوازی را به چیدمان منزل می بخشد. میز تلویزیون چوبی از نظر دوام و استحکام از کیفیت بالایی نسبت به سایر مدل های میز تلویزیون بهره مند است. در عین حال قیمت آن نیز با در نظر گرفتن نوع جنس و تزئینات به کار رفته در آن بالاتر می باشد.

سبک دکوراسیون منزل در انتخاب مدل میز تلویزیون از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. انتخاب مناسب و مطلوب برای سبک دکوراسیون کلاسیک، میز تلویزیون چوبی سلطنتی است. چرا که علاوه بر  شکیل بودن، تقارن و هماهنگی مناسبی با فضای دکوراسیون داخلی  برقرار می نماید. در انتخاب میز تلویزیون باید به مواد اولیه استفاده شده در ساختار میز هم بسیار توجه نمود. چرا که جنس میز در دوام و طول عمر آن نقش عمده‌ ای را ایفا می نماید. انتخاب رنگ میز تلویزیون نیز باید متناسب با رنگ چیدمان و فضای خانه صورت بگیرد. استفاده از رنگ های مکمل سبب انتشار انرژی بالایی در فضای دکوراسیون می گردد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز تلویزیون چوبی سلطنتی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد