ویژگیهای میز تلویزیون پازلی

0

ویژگیهای میز تلویزیون پازلی:

ویژگیهای میز تلویزیون پازلی : دکوراسیون محل استقرار تلویزیون؛ بعنوان یک وسیله الکترونیکی پر مصرف و ضروری در منازل از اهمیت ویژه و متمایزی برخوردار است. امروزه با طراحی میزهای تلویزیون به صورت هوشمندانه سعی می­شود این وسیله بطرز زیبایی در منزل استقرار یابد. طراحی میز تلویزیون پازلی نیز در راستای همین موضوع تولید و عرضه می­شود. در طراحی میز تلویزیون پازلی به موضوعاتی نظیر زیبایی، استحکام و دوام و خصوصا افزایش میزان ایمنی محصول توجه خاصی شده است.

شاید با اطمینان می­توان اذعان داشت که اوج هنر طراحی در زمینه تولید میز؛ در تولید میز تلویزیون پازلی خلاصه شده است. این طراحی بسیار مدرن با توجه ویژه به برخی از دغدغه­های مشتریان این امکان را برای مصرف­کننده فراهم آورده است که از میز در حالات و مدلهای متنوعی بسته به محیط استقرار بهره ببرد.

یکی از دغدغه­های مشتریان در خرید میز تلویزیون محدود بودن فضای استقرار میز است. میز تلویزیون پازلی به پشتوانه ایده­پردازی و خلاقیت ستودنی این امکان را برای کاربر به وجود آورده است که بر اساس سلیقه خود و با در نظر گرفتن شرایط محیط؛ میز تلویزیون خود را مونتاژ نماید. در حال حاضر این نوع میزها؛ حداقل در پنج حالت مختلف قابلیت چینش دارند.

محدود نبودن مدل میز تلویزیون پازلی به یک مدل به طرز جالبی توانسته است ایجاد روزمرگی و عدم تحرک در دکوراسیون میز تلویزیون را متحول سازد. بر این اساس کاربر می­تواند در فواصل زمانی دلخواه با تغییر دکور به شکلی دیگر روزمرگی را از بین ببرد و با ایجاد فضایی جدید در دکوراسیون منزل؛ تحولی در آن ایجاد نماید.

میز تلویزیون پازلی در عین سادگی بعنوان یک میز شیک و لوکس می­تواند زیبایی مورد نیاز مصرف­کننده را در فضای منزل خلق نماید. میز تلویزیون پازلی معمولا از جنس چوب و یا ام­دی­اف ساخته می­شود. پازلهای متحرک پس از قرار گیری نهایی توسط رابطهایی مطمئن به یکدیگر وصل می­شوند که در افزایش استحکام نقش بسزایی دارند. در این مدل فضاهای متعددی برای استقرار وسایل جانبی تلویزیون نیز تعبیه شده است و برای استقرار وسایلی که نیازی به در معرض دید بودن ندارند کشوهایی زیبای که بطرز روانی بر روی ریلهایی با کیفیت حرکت می­کنند، در نظر گرفته شده است.

میز تلویزیون پازلی در رنگهای متنوعی بسته به نیاز و سفارش مصرف­کننده تولید و عرضه می­شوند. یکی از خصوصیات بارزی که این نوع میز را مورد توجه بانوان ایرانی قرار داده؛ سهولت تنظیف این محصول می­باشد که بعلت دسترسی مناسب به تمامی نقاط از محبوبیت بالایی برخوردار است.

اطلاع داریم دربحث طراحی هر چقدر طرح نامتعارف تر باشد از لحاظ روانشناختی بیشتر مورد توجه بیننده قرار می­گیرد طراحی میز تلویزیون پازلی نیز از این قاعده بهره برده و با قرار گیری نامتعارف پازلها، نهایتا محصولی باشکوه و زیبا خلق می­گردد.

مدیریت سیمهای وسایل جانبی موجود بطرز هوشمندانه­ای میسر گردیده است که حتی با تغییر شکل پازل؛ خللی در آن ایجاد نمی­شود. این مدیریت به واسطه استفاده از سوراخهای درپوش­دار بطرز ماهرانه­ای پشتیبانی شده است.در طراحی برخی از مدلهای میز تلویزیون پازلی با استفاده از نورپردازی هایی که توسط لامپهای کم مصرف ال ای دی صورت گرفته است جلوه­ خاصی از زیبایی به مصرف کننده ارائه شده است.

بعلت تنوع تولید وسایل جانبی ویژه تلویزیون شاید یکی از دغدغه­های اصلی مصرف­کنندگان در استقرار این وسایل و نیز وسایل تزئینی مورد علاقه بر روی میز تناسب ارتفاع قفسه­های میز با ارتفاع محصول می­باشد. این موضوع در میز تلویزیون پازلی تا حدود زیادی به واسطه امکان تغییر در چیدمان مورد توجه سازندگان قرار گرفته است.

موضوع حمل و نقل میز تلویزیون نیز یکی از گرفتاریهای فکری مصرف کنندگان است چرا که با توسعه آپارتمان نشینی در  طبقات مرتفع و محدودیت فضای آسانسورها شاید کاربر را از خرید یک میز شیک دلخواه منصرف کند. شکل منفک شده میز تلویزیون پازلی به مصرف کننده این امکان را خواهد داد که بدون دغدغه­ فکری خاص قطعات را بسهولت به منزل منتقل و بر اساس حس زیبایی شناختی خود و بهره­گیری از نقشه­های موجود در بسته­بندی میز؛ مدل دلخواه را در منزل مونتاژ نماید. وجود راهنما وکاتالوگهای جامع به همراه محصول هزینه مونتاژ را نیز مرتفع ساخته است. چرا که مصرف کننده با اندکی مطالعه خود به سادگی توانایی مونتاژ میز تلویزیون پازلی را در حالات متنوع خواهد داشت.

تنوع چیدمان در میز تلویزیون پازلی:

میز تلویزیون پازلی را می­توان بر اساس ابعاد اتاق مونتاژ کرد. با در کنار هم قرار دادن قطعات می­توان طرح مورد دلخواه را بدست آورد. پازلها را می­توان بطور متنوعی کنار هم قرار داد. شاید برای صرفه­جویی در فضا ضروری باشد تعدادی از پازلها بر روی دیوار نصب شوند و بقیه در کنار و یا در داخل هم بر روی زمین قرار گیرند. میز تلویزیون پازلی شاید تنها مدلی است که در آن امکان چیدمان بصورت منحنی و نیم­دایره در نظر گرفته شده است.

در تولید میز تلویزیون پازلی از دستگاههای بسیار پیشرفته استفاده می­شود که به واسطه آن مصرف­کننده می­تواند از موضوع تنوع در چیدمان آن بهره ببرد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک ویژگیهای میز تلویزیون پازلی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد