میز تلویزیون پایه بلند

0

میز تلویزیون پایه بلند

میز تلویزیون پایه بلند : از زمانی که تلویزیون راهش را به داخل خانه های مردم باز کرده است، این اختراع جذاب بشری جزء مهمی از تزئینات داخلی هر خانه ای بوده است. از آنجا که تلویزیون در نگاه افراد داخل خانه قرار دارد در تمام مدتی که روشن است و برنامه هایش را در معرض دید اهالی خانه قرار می ‌دهد، چشم انداز زیبایی های آن قسمت از خانه را که در آن قرار گرفته نیز نمایش خواهد داد. در واقع تلویزیون و هر چه در اطراف آن است از مهم ترین عناصر تزئینی یک خانه محسوب می شوند.

چرا که بیشتر از هر چیز دیگری در معرض نمایش هستند. حال از این جایگاه مهم تلویزیون در نمایش زیبایی های خانه می توان به نقش پر رنگ میز تلویزیون در نمایش هر چه با شکوه ‌تر این زیبایی ها اشاره کرد. به خصوص که در سال های اخیر با روند رو به رشد تکنولوژی های ساخت تلویزیون از اندازه گرفته تا کیفیت تصویر و زیبایی ‌های بصری خود تلویزیون، وجود یک میز تلویزیون که بتواند با این مسیر مدرن و به روز شده همراهی کند، بیشتر به چشم می آید. میز تلویزیون می تواند در ایجاد یک جلوه ی بصری زیبا در محیط داخل خانه بسیار تاثیر گذار باشد. از آنجا که غالبا تلویزیون را در بهترین نقطه ی هر خانه ای قرار می دهند و تمامی نگاه ‌ها در مدت زمان طولانی معطوف آن نقطه خواهد بود، یک میز تلویزیون کامل، هنری، زیبا و جذاب به راحتی می تواند یک فضای معمولی در یک خانه را به یک شاهکار هنری در طراحی معماری داخلی تبدیل کند.

از این رو است که امروزه با توجه به نقش مهم و حیاتی تلویزیون در فضا سازی‌ های داخل هر خانه، طراحان به نگرش های متنوع و جذاب در طراحی میز تلویزیون فکر می کنند. ایده ها و نگرش های متنوعی در این مسیر ایجاد شده است که از جمله می توان به ایده ی تماشای تلویزیون از روی یک میز تلویزیون اشاره کرد.

نگرش میز پایه بلند در طراحی میز تلویزیون پایه بلند

اصولاً نگرش ایجاد میز ها با پایه‌ های بلند از جدید ترین و جذاب ترین ایده ها در تزئین فضا های داخل خانه ها هستند. نگرشی که توانسته تحولی اساسی در دکوراسیون اتاق نشیمن تا اتاق خواب را ایجاد نماید. این روزها میز های پایه بلند در مرکز توجه طراحان قرار گرفته اند و از جمله کاربردی ترین و شاخص ترین در طراحی میز های پایه بلند، می توان به میز تلویزیون پایه بلند اشاره کرد.

استفاده از میز های پایه بلند در طراحی فضا های داخل خانه، مثلا برای قرار گیری یک گلدان ساده تا همین تلویزیونی که در باب آن صحبت می کنیم، می‌ تواند به راحتی با اندکی خوش سلیقگی، شما را در فضایی برجسته، هنری و آرامش بخش قرار بدهد. یک میز پایه بلند و البته میز تلویزیون پایه بلند به علت طراحی ساده و در عین حال نگرش مدرنی که در آنها ایجاد شده است، می تواند به راحتی خودش را در هر فضایی با هر نگرشی در دکوراسیون داخلی خانه هماهنگ نماید.

میز تلویزیون پایه بلند برای اتاق نشیمن با فضاهای بزرگ مطلوب بوده و در حالت کلی شامل یک میز کوچک به جهت قرارگیری تلویزیون و یک یا دو میز قفسه‌ای بلند در اطراف آن می‌ باشد. این قفسه‌ها می تواند برای گذاشتن متعلقات تلویزیون یا هر وسیله دیگری مورد استفاده قرار گیرد.

نگرش های متنوع در طراحی میز تلویزیون پایه بلند

در طراحی یک میز تلویزیون، اولین چیزی که می‌ توان به آن اشاره کرد ایجاد یک ارتفاع منطقی و در عین حال بلند تر به نسبت دیگر مدل های میز تلویزیون می باشد. اما در مسیر همین ایجاد ارتفاع می توان به انواع طراحی های مختلف اشاره کرد. طراحی هایی که به خلق مدل های متنوع با کاربرد ها و نما های گوناگون می پردازد. مانند: مدل قفسه ای (جلو باز)، مدل کنسولی، مدل میز تی وی، مدل کابینتی و حتی مدل های سلطنتی در خلق یک میز تلویزیون پایه بلند می تواند مورد توجه قرار گرفته باشد.

البته مدل هایی در طراحی وجود دارند که با توجه به ساختار طراحی می توانند ارتفاع را در اختیار سلیقه ی کاربر قرار بدهند. مانند مدل شناور یا معلق که یک میز تلویزیون ساده اما با ویژگی نصب بر روی دیوار است. این ویژگی نصب بر روی دیوار می تواند به راحتی در ایجاد ارتفاع های متنوع تأثیر گذار باشد.   این نوع از مدل های خاصدر طراحی میز تلویزیون اگرچه دارای تنظیم ارتفاع هستند و می تواند به نوعی جزو میزهای پایه بلند به حساب بیایند، اما در نگاه طراحی در گروه میز تلویزیون پایه بلند قرار نمیگیرند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز تلویزیون پایه بلند مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد