ویژگیهای میز تلویزیون پایه دار

0

ویژگیهای میز تلویزیون پایه دار:

عصر حاضر؛ عصر فن­آوری اطلاعات می­باشد و اهمیت ارتباط اطلاعاتی در این عصر از تمامی دوران در سطح بالاتری قرار گرفته است. تلویزیون به عنوان مهمترین و با قدمت­ترین رسانه اجتماعی در بین کاربران از اهمیت و محبوبیت ویژه­ای برخوردار است. میز تلویزیون پایه دار نیز بعلت استفاده در نگهداری این وسیله دیجیتال از محبوبیت بالایی برخوردار است. تلویزیون در حقیقت یکی از رسانه­های قدرتمند ارتباط جمعی به شمار می­­آید. براساس ویژگیهای منحصر به فرد این وسیله می­تواند پیامها را بصورت تصویری با جذابیت بالا منتقل نماید. از اینرو نقش اساسی تلویزیون را در شکل دهی افکار عمومی و مسائل تربیتی نباید از نظر دور داشت.

به دلیل افزایش میزان محبوبیت استفاده از تلویزیون در منازل  و مراکز خاص و ایجاد نوآوریهای هوشمندانه در تکنولوژی ساخت آن بر اساس بررسی نیازمندی­های به روز کاربران، توجه به ساخت وسائل جانبی که بطور مستقیم با این وسیله الکترونیکی پر طرفدار سروکار دارند؛ امری کاملا ضروری تلقی می­گردد. میز تلویزیون پایه دار نیز بعنوان یکی از لوازم جانبی مهم جهت حفظ ایمنی و استقرار تلویزیون مورد توجه کاربران قرار دارد.

مزایای استفاده از میز تلویزیون پایه دار:

میز تلویزیون پایه دار از مواد اولیه متفاوتی؛ اعم از چوب، فلز و شیشه ساخته می­شود. بدلیل طراحی ساده و در عین حال جذاب آن؛ خصوصا در زمانیکه تلفیقی از مواد اولیه در آن بکار برده شود این محصول از پرفروش­ترین محصولات تولیدی در زمینه میز تلویزیون است.

نوع طراحی میز تلویزیون پایه دار، بصورتی است که اغلب دارای سازگاری بسیار بالایی با دکوراسیون مجاور دارد و در اکثر منازل ایرانی بعلت سادگی و نیز سازگاری بالای آن مورد استفاده قرار می­گیرد. میزان ارتفاع پایه­ها در میز تلویزیون پایه دار این امکان را به مصرف کننده ایجاد کرده است که از یک میز تلویزیون استاندارد از لحاظ سازگاری ارتفاع و زاویه دید بهره­ ببرد. این موضوع در حفظ سلامت جامعه و خصوصا در حفظ سلامت عضو چشم بسیار پر اهمیت است.

میز تلویزیون پایه دار با تنوع رنگهای خود و نیز امکان استفاده از رنگهایی از جنس به خصوص توانسته است به بخش مهمی از نیازهای مشتریان در رابطه با زیبایی و نیز سازگاری پاسخ مناسبی ارائه نماید. قیمت تمام شده این محصول در مقایسه با سایر محصولات بسیار مناسب است. چرا که عمدتا در تولید میز تلویزیون پایه دار به موارد ضروری و مورد نیاز مشتری توجه شده است و امکانات اضافی و عمدتا تزئینی و بدون کاربرد در آن از طرف ایده­پرداز و طراح حذف شده­اند. بنابراین با کاهش استفاده از مواد اولیه برای ساخت قیمت تمام شده میز تلویزیون پایه دار در حالت مقرون بصرفه مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

پایه­ها در میز تلویزیون پایه دار عامل مهمی جهت افزایش استحکام و نیز اطمینان از مقاومت میز می­باشند. این مدل از میز تلویزیون در مقایسه با سایر مدلهای و خصوصا نوع دیواری در مناطق زلزله­خیز از محبوبیت بیشتری برخوردار است. از این جهت میز تلویزیون پایه دار در کشور ما شاید اولین رتبه خرید محصول میز تلویزیون را به خود اختصاص داده است.

در طراحی میز تلویزیون پایه دار؛ هر آنچه که مورد نظر مصرف­کننده باشد، قابل اجراست. در این میز عموما محلی برای استقرار مطمئن تلویزیون وجود دارد و به جهت مدیریت سیمهای وسایل الکترونیکی موجود بر روی میز سوراخهای درپوش داری در نظر گرفته شده است که زیبایی و نظم را در میز تلویزیون پایه دار تضمین می­نمایند. برای قرار دادن وسایل جانبی و تزئینی کوچک که قابلیت دید دارند؛ طبقات با ارتفاع مناسب در نظر گرفته شده است. برای وسایلی که نیازی به نمایش ندارند نیز کشوهایی جا دار در میز تعبیه شده است که امکان دسترسی سریع را در مجاورت تلویزیون به وجود آورده است.

برای جلوه بیشتر میز تلویزیون پایه دار در دکوراسیون منزل، امروزه از نورپردازیهایی که به واسطه لامپهای ال ای دی کم مصرف صورت می­گیرد نیز بهره گرفته شده است. این موضوع علاوه بر زیبایی امکان دسترسی به وسایل جانبی داخل میز را شب هنگام و در مواقع تاریکی میسر نموده است.

پایه­های میز تلویزیون پایه دار از جنس چوب کنده­کاری شده و یا از جنس فلز انتخاب می­شوند. استفاده از آلیاژ استیل در میز تلویزیون پایه دار شکوه و زیبایی خاصی به محصول می­بخشد. استفاده از این ماده اولیه بدلیل ضربه­پذیر بودن پایه­ها در مواجهه با برخی لوازم خانگی نظیر جاروبرقی در تولید میز بیشتر رواج دارد. شکل پایه­­های میز تلویزیون پایه دار نیز در اشکال مختلف از استوانه گرفته تا مکعبی ساخته می­شوند و شکل استوانه­ای آن بدلیل عدم وجود لبه­های تیز از امنیت بالاتری برخوردار است.

تلویزیون به جهت پخش اطلاعات بصری از جذابیت بالایی برای مراجعه کودکان خردسال به میز تلویزیون برخوردار است و ایمنی این میز و خصوصا در نظر گرفتن نکات ایمنی در ساخت آن در میز تلویزیون پایه دار بشکل ستودنی رعایت شده است. سهولت تنظیف فضای پایین میز نیز به واسطه وجود پایه و ارتفاع مناسب از نکاتی است که میز تلویزیون پایه دار را بعنوان محصولی متمایز مورد توجه کاربران قرار داده است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک ویژگیهای میز تلویزیون پایه دار مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد