ناهارخوری تاجدار

0

ناهارخوری تاجدار: همانطور که می دانید در اکثر خانه ها میز ناهارخوری به عنوان یکی از عناصر اصلی دکوراسیون می باشد بنابراین هنگام خرید میز ناهارخوری باید به دکوراسیون خود نیز توجه کنید. یکی از انواع ناهارخوری های پرطرفدار ناهارخوری تاجدار می باشد که با دکوراسیون سلطنتی بیشتر هماهنگ است و مطابقت دارد.

میز ناهارخوری تاجدار انتخابی ایده آل برای آشپزخانه شما

استفاده از میز ناهارخوری تاجدار و منبت کاری شده به دلیل دارا بودن ظاهری شیک و خاص باعث می شود جلوه دکوراسیون اتاق ناهارخوری شما بسیار زیبا به نظر برسد. این مدل میز ناهارخوری بیشتر برای دکوراسیون به سبک سلطنتی مناسب می باشد.

برای تزئین این مدل میز ناهارخوری از منبت کاری های ظریف و زیبا و همچنین تاج بر روی صندلی ها استفاده شده است و همین امر این مدل میز ناهارخوری را به سبکی کاملاً مدرن و به روز تبدیل نموده است. از آنجا که ظاهر این مدل میز ناهارخوری بسیار عالی و زیباست باعث جذب نظر بسیاری از مشتریان به سوی خود شده است. این مدل میز ناهارخوری به صورت چهار نفره، شش نفره و هشت نفره و با توجه به سفارش مشتری در بازار عرضه شده است.

در تولید میز ناهارخوری تاجدار از چه چوبی استفاده شده است؟

در تولید صندلی های ناهارخوری تاجدار از چوب توسکا که دارای مقاومت بسیار بالا می باشد استفاده شده است. تاج صندلی این مدل میز ناهارخوری اغلب با استفاده از دستگاه تولید می شوند و با ظرافت بسیار زیاد طراحی شده اند. در برخی از این مدل ناهارخوری ها نیز از چوب راش استفاده می شود که این چوب اغلب از کشور گرجستان وارد می شود.

در تولید صندلی های این مدل ناهارخوری از طراحی و نمای بسیار زیبا استفاده شده است که همین امر باعث می شود استفاده از آن ها برای دکوراسیون منزل به اتاق ناهارخوری شما جلوه خاص و قابل توجهی ببخشد. صفحه روی میز ناهارخوری تاجدار نیز در اکثر مواقع از ام دی اف ساخته می شود.

ناهارخوری تاجدار

به طور کلی استفاده از چوب راش، توسکا و همچنین صفحه های ام دی اف باعث افزایش کیفیت و طول عمر مفید این محصول شده است. در تولید این مدل میز ناهارخوری محدودیتی برای تعداد افراد وجود ندارد و از این رو می توانید این مدل ناهارخوری را در ابعاد دلخواه سفارش دهید.

ناهارخوری تاجدار در طرح ها و رنگ های مختلف تولید شده و وارد عرضه بازار گشته اند و همچنین مشتری به سلیقه خود می تواند رنگ چوب و رنگ پارچه ای که در تولید این صندلی ها مورد استفاده قرار می گیرد را انتخاب نماید. از رنگ های معروف در تولید این مدل ناهارخوری می توان به رنگ های سفید، فندقی، فندقی سوخته و طلایی رنگ اشاره کرد.

غذاخوری تاجدار مدل M 313

در تولید ناهارخوری تاجدار مدل M313 تاجی از جنس چوب و رنگ های طلایی استفاده شده است. پارچه استفاده شده در تولید صندلی های این ناهارخوری در دو طرف دارای طرح های مختلف می باشد.

پایه های این مدل میز ناهارخوری نیز منبت کاری شده اند و به همین دلیل است که می توان گفت به میز ناهارخوری های استیل و سلطنتی شباهت بسیار زیادی دارند و بر اساس رنگ و ساختار مورد استفاده قرار گرفته در تولید آن ها، با هر نوع دکوراسیون و مبلمانی هماهنگ است.

وجود برش سی ان سی در دو طرف میز ناهارخوری زیبایی و جلوه آن را دو چندان کرده است. طراحی این مدل ناهارخوری در مقایسه با دیگر ناهارخوری ها برتر و عالی می باشد.

غذاخوری ماهان

اگر دوست دارید برای اتاق ناهارخوری خود، یک میز با طراحی جدید و زیبا انتخاب کنید توصیه می کنیم این مدل میز ناهارخوری را خریداری نمایید. صندلی های این مدل ناهارخوری دارای تاجی بسیار زیبا و کنده کاری های چوبی می باشد و قسمت پشتی آن با استفاده از پارچه گلدار و بسیار راحت تولید شده است.

در کناره های میز ناهارخوری نیز می توان طرح تاج را به کار برد که در این صورت مدل ناهارخوری ست خواهید داشت. ناهارخوری تاجدار ماهان در ابعاد مختلف چهار نفره، ۶ نفره، ۸ نفره و ده نفره تولید شده و به صورت گسترده در بازار عرضه شده اند. مشتریان می توانند رنگ چوب و پارچه مورد استفاده در تولید این مدل ناهارخوری را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند و تولید آن را نمایندگی های فروش سفارش دهند.

بررسی مشخصات فنی ناهارخوری تاجدار ماهان

پارچه مورد استفاده قرار گرفته در انواع مدل های ناهارخوری تاجدار ماهان دارای جنس مرغوب است و اکثر پارچه ها دارای طرح های گلدار هستند. برای تولید پایه میز این ناهارخوری نیز از چوب راش با مقاومت بالا استفاده شده است.

در تولید پشتی صندلی های این ناهارخوری نیز از اسفنج روکش پارچه استفاده شده است و بخش نشیمن آن نیز همچنین با استفاده از اسفنج با روکش پارچه استفاده شده است. صفحه این ناهارخوری از جنس ام دی اف با رنگ های مختلف می باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک ناهارخوری تاجدار مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد