مشخصات فنی میز تلویزیون جلیس

0

بررسی ویژگی های مهم و مشخصات فنی میز تلویزیون جلیس

مشخصات فنی میز تلویزیون جلیس : توجه به ابعاد و رنگ بندی میز تلویزیون یکی از مهمترین نکات هنگام خرید میز تلویزیون متناسب با نوع دکوراسیون منزل می باشد. روشن کردن تلویزیون در خانه در نمای دکوراسیون اتاق نشیمن تأثیر قابل توجهی داشته و تغییرات زیادی در آن ایجاد می کند. علاوه بر ابعاد و رنگ بندی میز تلویزیون مورد نظر باید به طرح و مدل آن نیز توجه نمایید. توصیه می کنیم قبل از خرید میز تلویزیون مورد نظر حتماً فضای ابعاد مورد نظر برای قرار دادن تلویزیون را با دقت زیاد اندازه گیری نمایید.

مشخصات فنی میز تلویزیون جلیس

البته نوع تلویزیون شما نیز ممکن است انتخاب میز مورد نظر شما را تحت تأثیر قرار دهد. سعی کنید طول و ارتفاع تلویزیون خود را نیز قبل از انتخاب میز تلویزیون اندازه گیری نمایید. مدل میز تلویزیون جلیس یکی از مدل های میز تلویزیون مدرن است که در مدت زمان اندک توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

آشنایی با انواع مدل میز تلویزیون جلیس

شرکت تولید کننده میز تلویزیون جلیس کیفیت مواد اولیه با استانداردهای جهانی، کنترل کیفیت مواد به کار رفته در تولید میز تلویزیون جلیس با دقت تمام و در ایستگاه های تولیدی مورد توجه قرار داده است. این شرکت برای تولید میز تلویزیون های جلیس نیز از سیستم تولید مطابق با دانش روز بهره گرفته است. حفظ محیط زیست نیز در این شرکت از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. این شرکت دارای گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر ISO9001-2008 می باشد. در ادامه با انواع مدل میز تلویزیون جلیس بیشتر آشنا خواهید شد.

بررسی مشخصات فنی میز تلویزیون جلیس مدل J.AV 103

در بخش پایین میز تلویزیون جلیس مدل J.AV103 برای قرار گرفتن سه دستگاه صوتی و تصویری محل مخصوص تعبیه شده است. امکان نصب سیستم AV و سینمای خانگی در کنار این میز امکان پذیر می باشد. کشوها برای نگاهداری انواع CD,DVD به خوبی تقسیم بندی شده اند. این مدل میز تلویزیون برای تلویزیون های LCD پلاسما ۳۲ تا ۵۲ اینچ مناسب می باشد. ارتفاع این میز تلویزیون حدود ۶۳.۸، عرض آن ۵۷ و طول آن ۱۹۸.۷ سانت می باشد.

مشخصات فنی میز تلویزیون جلیس مدل J.AV101

در بخش کناری این میز تلویزیون محل مخصوص برای قرارگیری دستگاه ساب ووفر و در بخش پایین آن محل قرارگیری بلندگوی سنتر تعبیه شده است. در بخش میانی این میز تلویزیون می توانید دو دستگاه صوتی و تصویری را نصب نمایید. در این مدل میز تلویزیون نیز همانند مدل ۱۰۳ جلیس امکان نصب سیستم های AV و سینمای خانگی وجود دارد. کشوهای این مدل میز تلویزیون نیز همانند مدل ۱۰۳ برای قرارگیری انواع CD,DVD تقسیم بندی شده اند. این مدل میز تلویزیون جلیس برای تلویزیون های پلاسما ۳۲ تا ۴۲ اینچ مناسب است. از دیگر ویژگی های بارز این مدل میز تلویزیون می توان به دو ویترین تکمیلی آن اشاره کرد. میز تلویزیون جلیس J.AV101 در رنگ های مختلف ونگه، گردویی و مشکی گلوسی تولید می شود.

بررسی ویژگی ها و مشخصات فنی میز تلویزیون جلیس مدل J.AV 102

در بخش وسط این میز تلویزیون مکان مخصوص برای نصب دو دستگاه صوتی و تصویری تعبیه شده است. در این مدل میز تلویزیون جلیس نیز همانند دیگر مدل ها امکان نصب سیستمهای AV و سینمای خانگی وجود دارد. کشوها نیز همانند دو مدل J.AV 101,103 تقسیم بندی شده اند. این مدل میز تلویزیون جلیس برای تلویزیون های LCD و پلاسما ۳۲ تا ۵۲ اینچ مناسب می باشد.

میز تلویزیون جلیس مدل J.AV104

مدرن ترین مدل میز تلویزیون جلیس، میز تلویزیون جلیس مدل J.AV104 می باشد. طراحان برای تولید این میز تلویزیون ابعاد را طوری در نظر گرفته اند که استفاده از آن در اکثر خانه ها و اتاق های نشیمن امکان پذیر باشد. مکان های مخصوص برای قرارگیری باند، پخش کننده دیجیتال و الکترونیکی تعبیه شده است. این مدل میز تلویزیون به دو عدد کشو مجهز می باشد که می توانید از فضای داخلی آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

بررسی قیمت مدل میز تلویزیون جلیس

قیمت میز تلویزیون جلیس نیز همانند دیگر میز تلویزیون ها به عوامل مختلفی از جمله جنس مواد اولیه به کار رفته در تولید آن ها بستگی دارد. در این بخش از مقاله قصد داریم قیمت برخی از آن ها را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۵۳ آغاز کرده است و بیش از سه دهه در این زمینه فعالیتی مداوم و پیوسته داشته است. وسعت کارگاه تولید میز تلویزیون جلیس در حال حاضر به بیش از ۱۵۰۰۰ متر مربع می رسد که در تولید انواع میز تلویزیون ها از پیشرفته ترین فناوری و دانش به روز بهره گرفته است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک مشخصات فنی میز تلویزیون جلیس مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد