ناهارخوری تمام چوب

0

ناهارخوری تمام چوب: ناهارخوری امروزه به عنوان یکی از عناصر اصلی دکوراسیون منزل شناخته شده است و یکی از پر طرفدارترین مدل های ناهارخوری، ناهارخوری های چوبی هستند. انتخاب ناهارخوری تمام چوب برای دکوراسیون سنتی مناسب می باشد. در هنگام خرید ناهارخوری تمام چوب به ابعاد و رنگ آن توجه کنید تا با دکوراسیون منزل هماهنگی داشته باشد.

ناهارخوری تمام چوب

مجموعه ای از زیباترین مدل های ناهارخوری تمام چوب

یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون و چیدمان منزل سرویس چوب می باشد به همین دلیل انتخاب درست این محصول، زیبایی فضای منزل و آشپزخانه شما را دو چندان می کند و تغییرات قابل توجهی در دکوراسیون منزل شما ایجاد خواهد کرد.

در هنگام انتخاب ناهارخوری معیارهای مختلف از جمله محل قرار گیری آن و تعداد افرادی که می خواهند از آن استفاده کنند را مد نظر قرار دهید. این محصول، از جمله ناهارخوری هایی می باشد که در مقایسه با دیگر مدل های ناهارخوری طرفداران بیشتری دارد. در ادامه زیباترین مجموعه مدل های این محصول را مشاهده خواهید نمود.

اندازه استاندارد ناهارخوری تمام چوب

همانطور که گفتیم یکی از مهمترین معیارهایی که باید هنگام خرید ناهارخوری تمام چوب مورد توجه قرار گیرد اندازه استاندارد آن می باشد. امروزه انواع ناهارخوری ها در ابعاد و اندازه های مختلف تولید شده اند و بهتر است هنگام خرید ناهارخوری با ابعاد مناسب را برای منزل خود انتخاب نمایید.

خرید و استفاده از ناهارخوری که اندازه استاندارد ندارد مشکلات قابل توجهی از جمله ایجاد درد در زانو و کمر را در شما ایجاد می کنند. اندازه ارتفاع استاندارد برای صندلی های ناهارخوری از سطح زمین تا بخش نشیمن گاه حدود ۵۰ تا ۷۰ سانت می باشد و اندازه ارتفاع استاندارد برای میز نیز حدود ۷۰ تا ۹۰ سانت می باشد. برخی از این غذاخوری ها، از مدل تاشو و تبدیلی هستند که اندازه استاندارد این ناهارخوری ها پس از جمع شدن نیز از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

خرید ناهارخوری تمام چوب با اشکال هندسی

در صورت استفاده از ناهارخوری فضای آشپزخانه یا اتاق ناهارخوری شما مرتب و منظم به نظر خواهد رسید. خرید و استفاده از ناهارخوری تمام چوب در اشکال هندسی همچون مستطیل یا گرد برای تمام زمان ها و مکان ها می تواند انتخاب مناسب و ایده آل باشد زیرا با هر نوع دکوراسیون هماهنگ می باشد و باعث می شود فضای کمتری در اتاق ناهارخوری یا آشپزخانه شما اشغال شود.

اگر قصد استفاده از غذاخوری پذیرایی تمام چوب دارید توصیه می کنیم آن را در فضاهای پرت خانه قرار دهید. بهتر است این نکته را همواره در خاطر داشته باشید که غذاخوری های دایره ای شکل به فضای بیشتری برای چیدمان نیاز دارند و با استفاده از این محصول به شکل مستطیل یا مربع باعث می شوید فضای آشپزخانه یا غذاخوری شما رسمی به نظر برسد.

توجه به رنگ و جنس میز غذاخوری در هنگام خرید آن

انتخاب ناهارخوری با رنگ و متریال مناسب از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و انتخاب ناهارخوری هایی با متریال و رنگ مختلف باعث بزرگ یا کوچک به نظر رسیدن فضای آشپزخانه یا اتاق ناهارخوری می شود. انتخاب ناهارخوری تمام چوب گرد باعث افزایش صمیمیت بین افراد خانواده می شود زیرا هنگام صرف غذا می توانند به راحتی با یکدیگر رابطه برقرار کنند. ناهارخوری تمام چوب به رنگ عسلی می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی برای شما باشد.

اگر قصد دارید تا ناهارخوری خود را در نقطه کانونی منزل قرار دهید بهتر است ناهارخوری هایی به رنگ تیره را برای خود انتخاب نمایید، زیرا وجود رگه های تیره و روشن در چوب ناهارخوری انتخابی باعث می شود فضای ناهارخوری یا آشپزخانه شما زیباتر و جذاب تر به نظر برسد.

تاثیر رنگ در دکوراسیون

در صورت استفاده از رنگ های تیره در دیوار ناهارخوری یا آشپزخانه نیز بهتر است غذاخوری با رنگ های روشن را برای منزل خود انتخاب نمایید. قرار گرفتن رنگ های روشن در میان رنگ های تیره باعث می شود زیبایی اتاق ناهارخوری یا آشپزخانه شما دو چندان شود و همچنین محیط را از یکنواختی خارج می سازد و حس تازگی را به شما القا خواهد کرد.

یکی از رنگ های جذاب و زیبا میزها برای اتاق غذاخوری یا آشپزخانه رنگ گردویی می باشد. انتخاب مدل های میزهای تمام چوب به رنگ گردویی باعث می شود دکوراسیون منزل شما حالت کلاسیک پیدا کند. همچنین رنگ گردویی در میز غذاخوری انتخابی باعث القا حس آرامش بیشتر در شما خواهد شد.

غذاخوری تمام چوب سانتو

انتخاب ناهارخوری تمام چوب برای دکوراسیون سنتی مناسب می باشد و باعث القای حس آرامش در شما می شود. انتخاب ناهارخوری تمام چوب سانتو به رنگ قهوه ای و متناسب با دکوراسیون منزل شما باعث می شود فضای آشپزخانه زیبا و جذاب به نظر برسد.

این ناهارخوری چهار نفره از چوب راش ساخته شده است. از ویژگی های این ناهارخوری می توان به استفاده از چوب راش، فیبر نیمه فشرده و روکش طبیعی به عنوان مواد اولیه برای تولید این ناهارخوری و نصب شدن آن با استفاده از پیچ و مهره اشاره کرد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک ناهارخوری تمام چوب مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد