میز ناهارخوری ثابت

0

میز ناهارخوری ثابت نیز یکی از مدل های مدرن میزهای غذاخوری می باشد که امروزه در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود هستند. این مدل میزهای غذاخوری از متریال های مختلف تولید شده اند. اغلب میزهایی هستند که با استفاده از پیچ ثابت می شوند و پایه های آن جدا هستند که می توان آن ها در گوشه های میز قرار داد.

مجموعه ای از زیباترین مدل های میز ناهارخوری ثابت

میز ناهارخوری ثابت اغلب میزهای شیشه ای هستند که دارای طرح بسیار ساده می باشند، این مدل میزها با استفاده از یک پیچ در آشپزخانه یا اتاق غذاخوری ثابت می شوند و منحصر به فرد و بسیار شگفت آور هستند. برخی از غذاخوری های ثابت که از شیشه های براق تولید می شوند دارای پایه های جداگانه هستند که باید آن ها را در گوشه های میز محکم نمایید تا میزی فوق العاده زیبا و مدرن داشته باشید.

میز ناهارخوری ثابت در انواع مدل های گرد، بیضی یا مستطیل شکل در بازار عرضه می شوند که شما می توانید با توجه به سلیقه خود و با توجه به نوع دکوراسیون منزل یکی از آن ها را انتخاب نمایید. در ادامه مجموعه ای از زیباترین مدل های میز ناهارخوری ثابت را مشاهده خواهید نمود.

انواع مدل های میز ناهارخوری ثابت

امروزه میزهای ناهارخوری ثابت در متریال و رنگ های مختلف در بازار به صورت گسترده عرضه می شوند و برخی از آن ها از شیشه در ترکیب با چوب، فلز ضد زنگ یا پایه های مرمرین ساخته شده اند. میزهای ناهارخوری ثابت که توسط Pinuccio Borgonovo در ایتالیا طراحی شده اند در مدت زمان اندک توانسته اند به شهرت جهانی دست پیدا کنند و به صورت گسترده در استرالیا و دیگر کشورها در دسترس هستند.

اغلب میزهای ناهارخوری ثابت برای ایجاد زیبایی منحصر به فرد و فوق العاده بدون در نظر گرفتن کیفیت تولید شده اند. اکثر این مدل میزهای ناهارخوری ساخته دست بشر و به نوعی هنرهای دستی می باشند.

میز ناهارخوری ثابت

برخی از مدل های میز ناهارخوری ثابت به صورت گرد یا بیضی همراه با سه پایه طراحی شده اند، البته میزهای ناهارخوری مستطیل شکل ثابت چهار پایه دارند. همانطور که گفتیم صفحه برخی از مدل های ناهارخوری ثابت از شیشه براق تولید شده اند که کاملاً شفاف هستند و می توان گفت این مشخصه کلیدی این مدل میزهای ناهارخوری می باشد.

پایه هایی که به طور جداگانه به گوشه های مختلف این میز ثابت می شوند ساختار منحصر به فردی را ایجاد می کنند. پایه های این مدل اغلب چوبی هستند که از چوب درختانی همچون بلوط، ساج، چوب درخت گردو و دیگر چوب های طبیعی ساخته شده اند.

شما همچنین می توانید میزهایی با پایه های استیل ضد زنگ، پایه های آلومینیومی یا پلاستیکی را که دارای رنگ های براق هستند را انتخاب نمایید. میزهای ناهارخوری ثابت مدرن اغلب به رنگ سفید هستند. در صورتی که دکوراسیون سبک مدرن را برای منزل خود انتخاب نموده اید توصیه می کنیم اقدام به خرید این محصول به رنگ سفید نمایید.

معرفی چند مدل میز ناهارخوری ثابت

میز ناهارخوری ثابت نیز همانند دیگر میزهای ناهارخوری در متریال و رنگ های مختلف و متنوع طراحی و تولید شده اند. شما می توانید با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون منزل خود یکی از مدل های این میز در حالت های گرد، بیضی یا مستطیل شکل را برای خود انتخاب نمایید.

در ادامه به معرفی چند مدل میز ناهارخوری ثابت خواهیم پرداخت که می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را برای منزل خود انتخاب نمایید.

بررسی مشخصات فنی میز ناهارخوری ثابت Liam

پایه های این مدل میز ناهارخوری از چوب ساخته شده اند و روکش آن نیز از چوب بلوط می باشد. پایه های آن کاملاً ساده طراحی شده اند که به راحتی زیر میز و در جای مناسب خود ثابت می شوند. این مدل میزها در انواع رنگ ها و طرح ها در دسترس هستد که به صورت جداگانه و بدون صندلی نیز به فروش می رسند.

با استفاده از یک پارچه تمیز و مرطوب به راحتی تمیز می شوند. در بازار جهانی به فروش می رسند. این مدل در اندونزی تولید شده و سپس به صورت گسترده در بازار جهانی مبلمان عرضه شده است. ابعاد کلی این میز ناهارخوری به صورت عرض ۶۰ پا، طول ۲۸ پا و ارتفاع آن ۳۰ پا می باشد. ارتفاع این میز ناهارخوری از سطح زمین تا سطح آن حدوداً ۲۹ پا می باشد.

بررسی مشخصات فنی میز ناهارخوری ثابت تریسی

این مدل میزهای ناهارخوری ثابت از چوب MDF با پوشش براق تولید شده اند. ناهارخوری های ثابت تریسی در انواع رنگ های خاکستری و دیگر رنگ ها در بازار موجود می باشد. پایه های آن نیز از جنس MDF هستند که دارای رنگ سفید براق می باشند.

ابعاد این میز به صورت طول ۱۸۰، عرض ۹۰ و ارتفاع ۷۶ سانت می باشد. این میز ناهارخوری برای ۴ تا ۶ نفر مناسب می باشد و از آن می توان برای کارآیی های مختلف همچون میز بازی یا میز ناهارخوری استفاده نمود.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز ناهارخوری ثابت مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد