میز ناهارخوری تبدیلی

0

میز ناهارخوری تبدیلی: امروزه با توجه به کوچک شدن سایز خانه ها اغلب میز ناهارخوری هایی مورد توجه قرار می گیرند که فضای کمتری را اشغال کنند و یکی از این میز ناهارخوری ها می تواند میز ناهار خوری تبدیلی باشد. این مدل میز ناهارخوری در انواع طرح ها و مدل ها به صورت گسترده در بازار عرضه شده اند.

میز ناهارخوری تبدیلی

بررسی اجمالی انواع میز ناهار خوری تبدیلی

یکی از جدیدترین محصولات که بازار انواع میزهای ناهارخوری را تا حد قابل توجهی تحت تأثیر قرار داده است میز ناهار خوری تبدیلی می باشد. این میز ناهارخوری در مدت زمان کوتاه توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را به سوی خود جذب کند. از مهمترین ویژگی های میز ناهارخوری تبدیلی می توان به جاگیر نبودن آن و امکان تبدیل آن به میز یک سایز بزرگتر در صورت نیاز اشاره کرد. به طور کلی این میزهای ناهارخوری با پیروی از استانداردهای جهانی ساخته شده اند و در ساخت آن ها مواد اولیه مختلف همچون چوب و ام دی اف مورد استفاده قرار گرفته است. در ادامه به بررسی اجمالی انواع این میزها خواهیم پرداخت.

آشنایی با انواع میز ناهار خوری تبدیلی

از آنجا که امروزه اکثر خانه ها کوچک هستند، انتخاب میز ناهارخوری های تبدیلی نظر از این لحاظ که فضای کمتری را در آشپزخانه ها اشغال می کنند نظر همگان را به سوی خود جذب کرده است. در بخش پایینی برخی از میز ناهارخوری های تبدیلی کمد و چندین باکس درب دار وجود دارد که باعث شده است میز ناهار خوری تبدیلی به میزی جادار با کارآیی عالی تبدیل شود. این مدل میز ناهارخوری در انواع مدل های تبدیل میز ۴ نفره به ۶ نفره، ۶ نفره به ۸ نفره و در نهایت ۸ نفره به ده نفره تولید شده است.

ویژگی میز ناهار خوری تبدیلی

ویژگی بارز این مدل میزهای ناهارخوری قابلیت تبدیل آن ها به سایز بزرگ تر در صورت نیاز می باشد. برای تبدیل اکثر میز ناهارخوری های تبدیلی به سایز بزرگ تر کافی است قفل هایی که در چهار قسمت این میز تعبیه شده اند را فشار داده تا بخش پنهانی این میز نمایان شود و بخشی از میز را در داخل میز ناهارخوری پنهان شده است را به صورت کشویی باز نمایید تا طول میز ناهارخوری شما تغییر کند.

در بخش مرکزی برخی از میز ناهارخوری های تبدیلی فضای کوچک و زیبا تعبیه شده است که روی آن شیشه قرار گرفته است و می توانید دکورهای کوچک و زیبا را روی آن بچینید. رنگ این میز نیز با توجه به سلیقه مشتری تغییر خواهد کرد.

بررسی مشخصات فنی میز ناهار خوری تبدیلی مستطیلی شکل

لبه های میز ناهارخوری مستطیلی به شکل صاف و مستطیلی هستند که ویژگی بارز آن ها قابلیت تغییر آن ها به صورت گرد یا نیم گرد می باشد. وجود این ویژگی در این مدل میز ناهار خوری تبدیلی باعث شده است قادر به قرار دادن در کنار دیوار باشید و مماس با خط دیوار قرار گیرد. به طور کلی می توان گفت امکان جابجایی میز ناهارخوری در مقایسه با دیگر مبلمان بیشتر است از این رو استحکام، ثبات پایه های آن و کیفیت ساخت میز ناهارخوری دارای اهمیت قابل توجهی می باشد.

میز ناهار خوری تبدیلی اغلب به گونه ای ساخته شده است که تغییر چیدمان آن ها به صورت مکرر استحکام و ثبات خود را از دست ندهد. همچنین از لولاها و یراق آلات با بهترین کیفیت برای لبه های متحرک این مدل میز ناهارخوری استفاده شده است. پشتی صندلی این میز نیز به گونه ای ساخته شده است که با ارگونومیک بدن افراد بزرگسال تناسب دارد به همین دلیل نشستن های طولانی مدت روی این صندلی ها باعث خستگی فرد نخواهد شد. این مدل میز ناهارخوری دارای ۲۴ ماه گارانتی آی تی مبل می باشد.

قیمت انواع میز ناهار خوری تبدیلی

در هنگام خرید و انتخاب میز ناهارخوری برای منزل باید حتماً متراژ خانه ها را در نظر بگیرید. همانطور که گفتیم انواع این میز ناهارخوری تا قابلیت تبدیل به میز ۱۰ نفره در بازار موجود هستند از این رو اگر به میزی با متراژ بالاتر نیاز دارید می توانید آن را سفارش دهید. همچنین می توانید از انواع میزهای تاشو استفاده نمایید که البته استفاده از آن چندان توصیه نمی شود. دامنه قیمت این میز ناهارخوری برای میزهایی که قابلیت تبدیل به میز ناهارخوری ۶ نفره به ۸ نفره را دارند از ۲ میلیون و پانصد هزار تومان آغاز می شود که البته قیمت این مدل میز ناهارخوری تا حد قابل توجهی به چوب به کار رفته و طرح و مدل مورد نظر بستگی دارد.

معرفی برندهای معتبر میز ناهار خوری تبدیلی

میز ناهار خوری تبدیلی در انواع مدل ها، طرح ها و رنگ ها تولید شده و با توجه به محبوبیت آن ها در بین مشتریان به طور گسترده در بازار عرضه شده اند. از جمله مهمترین و برترین برندهای مدل ناهار خوری تبدیلی می توان به میز های ناهارخوری تبدیلی طرح آرتا، میزهای ناهارخوری تبدیلی طرح آرشام و میزهای ناهارخوری تبدیلی طرح آبتین اشاره کرد. یکی از ویژگی های بارز ناهارخوری طرح آشام این است که با چرخاندن تغییر سایز می دهند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز ناهارخوری تبدیلی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد