میز تلویزیون پایه مخروطی

0

میز تلویزیون پایه مخروطی

سبک های مختلف در طراحی دکوراسیون خانه می تواند شامل طیف وسیعی از الزامات درون هر خانه ای باشد. از مبلمان گرفته تا میز و میز عسلی و حتی میز تلویزیون. هر سبکی در طراحی اجزای چوبی خانه الزاماً بر گرفته از یک تفکر هنری خواهد بود. تفکری که در مسیر خلق تا فرآیند تولید انبوه و دست‌ یابی به نظر مساعد عامه ی مردم بالنده خواهد شد و در نهایت به عنوان یک الگو می‌ تواند مسیرش را در خیل فراوان سبک‌ های دیگر پیدا نماید. از جمله ی این سبک ها که در همین سال های اخیر بسیار مورد توجه طراحان، سازندگان و عامه ی مردم بوده است، استفاده از پایه های مخروطی در طراحی المان های چوبی خانه ها می باشد. مبلمان پایه مخروطی، میز های پایه مخروطی، صندلی های پایه مخروطی و میز تلویزیون و…

این سبک از طراحی در عین سادگی و کارایی آن چنان شرایط باز و مطلوبی در خلق انواع ملزومات چوبی در اختیار طراحان و سازندگان می گذارد که باعث می شود به راحتی مسیرش را در نگاه خلق آثار چوبی باز نماید. زیبایی، سادگی، نگرش کلاسیک و هنری و جلوه های خاص سبک طراحی در اجزای چوبی هر خانه از جمله ویژگی ‌های این نگرش در طراحی می باشد. تنوع در طرح و اجرا ، انعطاف در انتخاب سایز پایه و راحتی در ساخت و در عین این راحتی و سادگی دوام بالا به علت هر چه کمتر شدن جزئیات در ساخت از جمله ویژگی های مطلوب پایه های مخروطی هستند.

تفکر پایه مخروطی از ایده تا اجرا

از یک میز تلویزیون تا یک مبل پایه مخروطی، همه و همه در واقع از یک تفکر جذاب هنری الهام می گیرند. در واقع هر المان میز مانند و یا نشیمن گاهی برای استفاده نیاز به ایجاد پایه هایی در آن می باشد. در یک نگرش عام در طراحی قالبا پایه ها را از دل خود المان بیرون می ‌کشند، اما در برخی از ایده های جدید، ایجاد پایه های جدا از بدنه ی اصلی المان چوبی مورد توجه قرار گرفته است. تفکر میز تلویزیون در راستای این نگرش ساخته می شود.

در این سبک از طراحی بدنه ی اصلی جدا از پایه ‌ها طراحی شده و در نهایت توسط پایه هایی که جدا از آن تولید شده ‌اند و می ‌تواند با توجه به سلیقه ی طراح یا شخص مصرف کننده متغیر و متنوع باشد، تکمیل می گردد. در طراحی میز تلویزیون پایه مخروطی مانند تمامی سبک های طراحی پایه مخروطی پایه ها ساختار مخروطی شکل دارند. یعنی یک پایه ی ساده ی مخروطی شکل که از سطح مقطع پهن به بدنه ی اصلی المان چوبی متصل شده و از سطح مقطع کمتر به عنوان تکیه گاه زمین مورد استفاده قرار می گیرد. این ساختار مخروطی در پایه، به خصوص میز تلویزیون باعث خلق یک نوع زیبایی منحصر به فرد و در عین حال ساده و جذاب می باشد.

میز تلویزیون پایه مخروطی در نگرش طراحی

طراحان میز تلویزیون وقتی که می ‌خواهند از سبک پایه مخروطی در طراحی میز تلویزیون خود بهره ببرند، در یک نگاه کلی به خلق یک ساختار مکعبی شکل با حالت قفسه بندی و یا کشویی که قرار است بر پایه‌های مخروطی شکل سوار باشد فکر می کنند. البته زیبایی این سبک از طراحی غالباً در ایجاد یک میز تلویزیون با بدنه ی کشیده و در عین حال اندکی لاغر استوار است تا بتواند به خوبی حضور زیبایی را در فضای خانه نشان بدهند. حضوری که در عین سادگی بسیار دلنشین هستند.

استفاده از میز تلویزیون اگر با میز های پایه مخروطی و یا حتی مبلمان پایه مخروطی همراه باشد، در خلق یک دکوراسیون خاص و جذاب و ساده و در عین حال هنری در داخل خانه بسیار تاثیر گذار خواهد بود. ساختار ساده و در عین حال مدرن و جذاب این نوع از میز تلویزیون باعث شده است که پایه های مخروطی در طرح کلی میز بسیار هماهنگ باشند. قرار گیری پایه های مخروطی که در حالت کلی در زیر بدنه ی اصلی میز تعبیه میشوند از جمله ویژگی های جذاب طراحی در این نوع از میز تلویزیون ها می باشد.

در انتها در یک نگرش کلی باید گفت که استفاده در طرح های نوین طراحی اجزای اصلی دکوراسیون یک خانه به یک سبک نوپا اما پیشرو تبدیل شده است. سبکی که توانسته در خلق میز تلویزیون های زیبا به خوبی موثر واقع شود. سبکی که نوع متفاوتی از طراحی را در نگاه سختگیر شما  نمایش خواهد داد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز تلویزیون پایه مخروطی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد