میز تلویزیون پایه کج

0

میز تلویزیون پایه کج، از خلاقیت تا زیبایی

میز تلویزیون پایه کج : شاید به یقین بتوان تلویزیون را پر بازدید ترین عنصر موجود در یک خانه دانست. وسیله ای که از آغاز پیدایش تا همین امروز و احتمالا تا سالها بتواند در همین کانون توجه باقی بماند. این وسیله ی خانگی با این حجم از استقبال در یک خانه باعث شده است تا تلویزیون جایگاه ویژه ای در طراحی دکوراسیون خانه ها داشته باشد. طراحی ای که همراه با یک میز تلویزیون می تواند جلوه های بصری بسیار دل انگیز، هنری، کلاسیک، مدرن و… بسته به نوع سلیقه و نگاه اهالی یک خانه ایجاد نماید.

این اهمیت میز تلویزیون در جایگاه زیبا سازی محیط خانه باعث شده تا از زمان خلق خود تلویزیون همواره میز تلویزیون در مسیر طرح های متنوع همراه با رنگ و بوی خلاقیت و مدرن بودن و جذابیت باشد. میزی که همراه با توسعه ی همیشگی یار همیشگی خود، تلویزیون توسعه یافته است.  رنگ و بوی کاربردی تری گرفته و هر روز زیبا تر و مدرن تر می شود. یکی از همین خلاقیت ها، خلق میز تلویزیون می باشد.

میز تلویزیون در واقع یک میز با عرض کم و طول زیاد است که به مانند هر میز دیگری باید بر پایه هایی سوار شده باشد. نگاه کلاسیک و طراحی یک میز ما را به سمت و سوی پایه های عمودی خواهد کشاند. اما اگر نگاه شما اندکی به دنبال تنوع در طراحی و یا خلاقیت در جلوه های بصری باشد، قطعاً نگرش متفاوت به زاویه های پایه ‌های میز خود خواهید داشت. نگرشی که در نگاه طراحی طراحان برجسته ی میز ها به خصوص میز تلویزیون به ایجاد میز تلویزیون با پایه های کج انجامیده است.

میز تلویزیون پایه کج از نگاه طراحی

اساساً هر گونه تغییر در ساختار های مورد انتظار در نگاه عامه بسیار مورد توجه قرار می ‌گیرد. وقتی شما با چیزی رو به رو می شوید که در طراحی آن تغییری هر چند کوچک رخ داده باشد، نا خودآگاه متوجه این ساختار شکنی خواهید شد. این که این تغییر در طراحی عام یک وسیله بتواند نگاه مثبت و یا منفی در منظر چشمان مخاطبش داشته باشد، در واقع موفقیت و یا شکست آن خلاقیت را رقم خواهد زد.

میز تلویزیون پایه کج

طراحی یک میز با پایه های کج که در ورود به عرصه ی تولید میز تلویزیون نیز به خلق میز تلویزیون انجامیده است، از جمله ی همین ساختار شکنی ها در طراحی می باشد. در نگاه کلی یک میز باید دارای چهار پایه و کاملاً عمود بر زمین باشد. در حالی که مثلاً در مواجهه با یک میز تلویزیون پای، شما پایه ‌هایی را خواهید یافت که نسبت به کلیت میز زاویه هایی ایجاد کرده اند. وجود این زاویه در پایه های کج یک میز تلویزیون پایه کج، در کنار بدنه های عموما کشیده و لاغر اندام بدنه اصلی میز تلویزیون به ایجاد یک ساختار چشم نواز می ‌انجامد. ساختاری که نگاه بسیاری از مردم عادی را که می خواهند تلویزیون خود را از روی یک میز تلویزیون خاص نگاه کنند به سمت خود می کشاند.

وجود پایه های کج در یک میز تلویزیون در واقع خلق یک اثر با نگاهی هنری، متنوع، جذاب و در عین حال ساده می باشد. در اصل شما شاهد اتفاق خاصی در طراحی نیستید. همان ساختار همیشگی همراه با پایه هایی که به جای عمود بودن حالا کج ایستاده‌اند. همین تغییر ساده در زاویه ی پایه ‌های یک میز تلویزیون می تواند بسیار چشم گیر و در عین حال زیبا باشد.

میز تلویزیون پایه کج از سادگی تا زیبایی

برخی از افراد میز تلویزیونی را می خواهند که ساده باشد و در عین سادگی کاربردی و زیبا به نظر بیاید. خالی بودن از هر گونه طرح و نقش و نگار در کنار حضور یک ساختار مدرن غالباً چیزی است که عموم مردم از یک میز تلویزیون انتظار دارند. اما اگر قرار باشد که میز تلویزیون به یک ساختار ساده قناعت کند، بدون یک عنصر خلاقانه در طراحی چیزی جز یک مکعب چوبی خشک و بی‌ روح نخواهد شد. سادگی باید با یک خلاقیت کوچک همراه باشد تا بتواند زیبایی و در عین حال حس به روز بودن را در نگاه مصرف کننده ایجاد نماید.

کج کردن پایه های یک میز تلویزیون در عین آن که تمامی عناصر طراحی آن می تواند در نهایت سادگی طراحی شده باشند، همان خلاقیت کوچکی است که به راحتی به خلق یک میز تلویزیون ساده و در عین حال زیبا کمک خواهد کرد. یک میز تلویزیون به خوبی می تواند خودش را با هر سلیقه ای در دکوراسیون خانگی تطبیق بدهد. این انعطاف میز تلویزیون در سبک های مختلف به خوبی در نگاه طراحان و مصرف کنندگان مورد توجه قرار گرفته است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز تلویزیون پایه کج مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد